Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
chrisklomp.nl
Ik vind Chris geen aardige man maar dit gun je niemand. Hij heeft ongetwijfeld alle prikkies genomen maar dat is vast niet de oorzaak van de ellende.![]()
Zo jong nog: kanker - Chris Klomp
Als de nog jonge dokter mij sterkte wenst, ontsnapt er nog een laatste zin uit zijn mond: zo jong nog. Hoewel ik tot dat moment redelijk ontspannen was, greep het korte zinnetje mij toch even aan. Inderdaad: zo jong nog. Mooi kut. Even terug in de tijd. Het is 14 oktober 2025 als ik mij […]chrisklomp.nl
Persoonlijk ben ik er de persoon niet naar om mijn kop in het zand te steken.
De termen hormoontherapie en chemotherapie vallen al snel. Met de vraag wanneer ik kan beginnen. Ik antwoord dat ik vandaag al wel van start kan gaan.
![]()
Zo jong nog: kanker - Chris Klomp
Als de nog jonge dokter mij sterkte wenst, ontsnapt er nog een laatste zin uit zijn mond: zo jong nog. Hoewel ik tot dat moment redelijk ontspannen was, greep het korte zinnetje mij toch even aan. Inderdaad: zo jong nog. Mooi kut. Even terug in de tijd. Het is 14 oktober 2025 als ik mij […]chrisklomp.nl