Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een patiënte zei eens tegen me: ' Dorothé, als je nog geen 60 bent komen klachten en gaan klachten ook weer van alleen weg. Als je echter de 60 gepasseerd bent blijven de klachten'. Dit was geen leuke uitspraak, maar ik denk wel meestal een ware. Bij mij is het tot nu toe echter wel waar, ik heb heel vaak klachtjes, denk dan meteen het ergste. Nu heb ik mezelf aangeleerd dat ik 4 weken nadat een klacht ontstaan is waarvan ik eigenlijk niet echt geloof dat het wat is, maar mijn hypochondrische aard wel meteen bang is, ik in mijn agenda het volgende zet: Als de klacht nog niet over is, ga ik naar de dokter. Gelukkig is het dan altijd weg. Dus ik ben nog niet naar de dokter hoeven gaan. Hoe het over 3 jaar zal zijn als ik dan wel 60 ben, tja dat is afwachten.....