Kanker

Wat misschien heel raar is Gerard, ik heb heel sterk het gevoel naar jullie toe - niet opereren.
Begrijp dat de beslissing moeilijk is.
Naar aanleiding daarvan denk ik nu - weet niet of jullie godsdienstig zijn - vraag hulp van boven, in ieder geval wat deze beslissing betreft.
Zelf ben ik niet godsdienstig maar geloof wel in een God.
In mijn eigen leven waren er wel dingen zodat ik het gevoel kreeg dat ik hulp kreeg.
De beslissing is nog niet gemaakt.
Wij zijn gelovig en weten ook deze zorgen in gebed te brengen
 
Kanker? Nog maar even met een vraagteken! Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven want ik weet het niet meer. 2 jaar geleden zat er ineens op mijn wang naast mijn linkeroor een donker vlekje ter grootte van een geplette havervlok en een kleintje er onder. Ik heb een flyer van moedervlekken en de donkerste zijn de "gevaarlijkste". Ik heb er niets aan gedaan,behalve dingen er OP in het begin,cbd olie,kokosolie met bica,zwarte kummelolie,maar van vette dingen blijft de plek zacht en geneest niet. In deze topic ver terug gelezen en in 2014 werd een advies gegeven van Graviola en iemand was "in een paar dagen" van zijn rare vlek af die huidkanker zou zijn. Ik ben een paar maanden geleden aan Graviola- poeder begonnen en 5 gram per dag genomen. Geen idee of er ook "nep" graviola bestaat,ik had het van superfoods online. Het is groen poeder en ruikt naar Matcha-poeder,spirulina,Chorella. Maar geen enkele reactie. MOET je de dosis opvoeren TOT je diarree krijgt? zoals het advies met vit.C.? Of hoeft dat niet ? Daarna losse bladeren besteld,die gaven een roodbruine thee en ruiken naar zoethout/rooibosthee,niet "groen".
Maar het plekje is groter geworden,bloedt,dan korstje,dan korstje er af,maar geneest nooit.Ik hoopte elke keer als het korstje er af viel dat er een mooi roze velletje tevoorschijn zou komen,maar nee. Ik kan ook niet meer op die kant slapen,want stempel mijn kussensloop met bloedvlekjes. Als het korstje er af valt ( nee,ik krab er niet aan!) gebeurt dat soms op een ongelegen moment van net de deur uit gaan ofzo en loopt het bloed zo langs mijn wang. Ik doe er altijd een pluk haar voor zodat het bijna niet ziet,maar mijn naaste omgeving die het WEL opvalt vragen WANNEER ik naar de dokter ga....zo ook mijn kapster die zegt dat het groter wordt. Wat ik dus niet wil en durf! Want als je A zegt kom je in de molen en moet je tot Z mee gaan.
Wij komen nooit bij onze huisarts,dus je hebt er ook geen band mee om te zeggen: wat vind jij? Die stuurt me gelijk door natuurlijk. En ik weet niet OF het huidkanker is,het is pas kanker als die diagnose gesteld is en tja.......WAT nu te doen! Kun je huidkanker hebben en er niets van merken? Stel dat je een kwaadaardige vlek op je rug hebt die je nooit ziet,WANNEER zou je dan kunnen merken dat er ergens iets mis is? Stel me voor van extreem afvallen of moe zijn ofzo. Het feit dat ik die 2 jaar nergens last van heb,nooit ziek enzo wil nog niets zeggen over de eventuele kwaadaardigheid van de vlek. De plek wordt ook wat dikker,van vlekje is het meer een "kratertje" geworden,jeukt niet en is wat gevoeliger geworden. Ik weet het niet meer maar er MOET wat gedaan......Stel dat jullie het ook niet weten en zeggen; toch maar de huisarts, en de dermatoloog wil een biopt nemen en uitslag is kwaadaardig wat kan ik dan doen,is bestralen het minst kwalijke? En dan verder hopen dat het daarna weg blijft? Chemo ga ik natuurlijk nooit doen. Mogelijk komt de raad: Ivermectine,wat ik ook veel op dit Forum tegenkom,dat het behalve bij corona ook ingezet kan worden bij kanker. Kan er zelf niet aan komen maar dan kom ik wel weer om hulp vragen want een van jullie wil me misschien wel helpen. Maar OF dat nou de beste methode is om in te zetten? Als het GEEN kanker is,wat is het dan?????? Het gaat niet meer uit zichzelf weg,hoe lang ik ook geprobeerd heb mezelf voor de gek te houden. ( man en dochter zijn hier ongerust over) Maar ik HAAT het sowieso om naar een dokter te moeten,wij zijn ook te weinig mondig om onze eigen zin te doen. Moet er niet aan denken regelmatig naar een ziekenhuis te moeten ofzo. een goede vriend van ons met kanker ziet zijn oncoloog meer dan zijn beste vriend! Hoop dat jullie me willen helpen,er lezen helaas niet zoveel mensen meer mee op dit deel van het Forum,zoveel leuke mensen die ik nooit meer tegenkom,lijkt of het alleen nog maar over corona gaat....
Babbe.
 
Babbe het feit dat je niet weet wat het is is vaak erger/vervelender dan het wel te weten. Heb je al gezocht op internet naar forum,s over huidkanker?
Zelf zoek ik vaak naar bv huidkanker natuurlijk behandelen. Ik ben met het zoeken en lezen naar gezondheid toch wel kruiden tegengekomen die blijkbaar goed zijn tegen kanker. maar nooit genoteerd welke dat zijn.
Ivermectine kun je zowiezo proberen lijkt me.
Reguliere artsen komen meteen met operaties. Misschien heeft Gerard nog een idee.
Heel vervelend allemaal Babbe.
 
natriumbicarbonaat, liposomale vitamine C, inderdaad ivermectine, Budwig dieet, foodgrade waterstofperoxide

Zie eboek zoektocht naar gezondheid [gedachtenvoer]
Zodat je ook begrijp hoe wat en waarom
 
natriumbicabornaat en waterstofperoxide gebruik ik al langere tijd dagelijks plus vit.C. En natuurlijk wapf eten,dagelijks bottenbouillon,alles grasgevoerd, lever etc. Heeft het zin om Budwigpapje te eten als je NIET ziek bent? Kijk nog even naar e.book ( Henkie) en Hamer. Ron Fonteine schrijft ook vaak over hem.
Iemand intussen een idee hoe snel bloed te stelpen?
 
Behalve dat ik Graviola tegenkwam las ik ook regelmatig over zwarte zalf. Maar dat zou ik echt niet durven,vooral in mijn gezicht,dan moet je echt iemand kennen die het begeleidt,ik durf het niet aan....
 
Ga gewoon naar de huisarts want anders blijft het in je hoofd rondspoken. En als het kanker is wil ik je graag wijzen op dit topic: https://www.fatsforum.nl/threads/ge...jf-biologische-wetten-van-dr-ryke-hamer.3444/ maar ook als het geen kanker is is dit topic interessant om te onderzoeken wat de oorzaak is van je ongemak.
Er zijn goede huisartsen, wellicht wel meer als 0,01 procent als ze positief zijn over alternatief en vooral niet farmaceutisch geschoold zijn. Van deze groep heb ik al lang geleden afscheid genomen -persoonlijk- na vele boeken, honderden uren video's en een positieve ervaring in de directe familie die zeer negatieve uitpakte toen een ander er zich mee bemoeide na een klein foutje van "zo'n" dokter
 
Wil nog even reageren op: als het kanker is.....
DAT is het juist,ik weet het toch niet?? En kan er toch alleen achter komen door er in te laten snijden?
Het wondje maak ik schoon met Colloidaal zilver en neem het ook oraal in. Ook gebruik ik cbd olie van medihemp zowel de Puur als de Raw.
 
Wil nog even reageren op: als het kanker is.....
DAT is het juist,ik weet het toch niet?? En kan er toch alleen achter komen door er in te laten snijden?
Het wondje maak ik schoon met Colloidaal zilver en neem het ook oraal in. Ook gebruik ik cbd olie van medihemp zowel de Puur als de Raw.

Iedereen heeft wel eens ergens een verdacht plekje.

Ik schenk er nul aandacht aan.

Ik weet vanuit kennis dat ik veel antikanker voeding eet.

Mijn lichaam doet de rest, ik hoef mij daar niet druk over te maken

Maar je moet wel eerst investeren in de kennis en die vervolgens in de praktijk brengen
 
maar ik eet al zoveel mogelijk anti kanker: veel groene asperges, verse laos-wortel,groene thee,veel kruiden uit eigen tuin.
Ik kan moeilijk GEEN aandacht schenken aan een donkerode soms zwarte plek in mijn gezicht,wilde ook liever dat hij bv op mijn been zat....niemand die het ziet en ik kan er nog langer over doen om proberen er vanaf te komen.
Maar super dat jullie reageren! Had ook vrienden doorgetuurd naar dit forum omdat ik er altijd zoveel aan had,maar ze hadden geen reacties op hun vragen gekregen.
Ik lees al zoveel jaren dagelijks mee,nog uit de tijd dat Astrid ( Dirtsa) nog leefde. Daardoor ook wapf gaan eten.
 
Ik heb zelf destijds een potje zwarte zalf gekocht. en ik ben ook niet bang om te experimenteren. Maar, inderdaad, gezicht is anders.
Wat betreft bloedingen, mijn neus is erg gevoelig aan 1 opening. zodra ik snuit gaat het bloeden. advies is dan 10 minuten dichtknijpen en met ijsklontjes werken. Dus misschien op jouw plek een ijsklontje maar het gebeurt ook in je slaap? Zorg dat je niet in slaap valt aan die kant.
Misschien afdekken met een pleister maar dan iets onder die pleister doen, een stukje gaas. zodat je geen plakspul op het wondje krijgt en het open trekt.
Zwarte zalf had ik op een jeukplek gesmeerd, plek was NIET open. Jeuk onder horloge. Mijn huid werd helemaal rood en zag er slecht uit door die zalf. Duurde lang voordat plek weer weg was. Dus gestopt.
Ik heb ook (witte) bijengif-zalf in huis. Bevalt goed als ik het ergens opsmeer.
 
Wil nog even reageren op: als het kanker is.....
DAT is het juist,ik weet het toch niet?? En kan er toch alleen achter komen door er in te laten snijden?
Het wondje maak ik schoon met Colloidaal zilver en neem het ook oraal in. Ook gebruik ik cbd olie van medihemp zowel de Puur als de Raw.
Ja precies je weet niet of het kanker is daarom is het beter dat je ernaar laat kijken dan weet je het tenminste en dan kan je daarna gaan bedenken wat je er aan gaat doen want nu ben je allerlei dingen aan het uitproberen terwijl je niet eens weet wat het is.
 
Ja precies je weet niet of het kanker is daarom is het beter dat je ernaar laat kijken dan weet je het tenminste en dan kan je daarna gaan bedenken wat je er aan gaat doen want nu ben je allerlei dingen aan het uitproberen terwijl je niet eens weet wat het is.
Ik zou bijna denken dat je een trol bent Jeroen

Als je naar "de Dokter" gaat kom je 100 % in het chemo, wegsnijden en bestraling circuit zonder ZELF de oorzaak aan te pakken. Als je WEET hoe kanker kan ontstaan en je voedt je lichaam, dan ben je niet bang voor kanker. Ga eerst je huiswerk eens doen voordat je anderen advies geeft !!
 
Ik wil er juist geen pleister op want dan blijft het zacht en gaat plakken,nee,ik kan niet op die kant slapen. H2O2 heb ik uitwendig nog niet geprobeerd. Kun je ook in bloed aantonen dat je iets kwaadaardigs mankeert of zal de huisarts daar nooit in mee gaan?
Ik leef zo gezond mogelijk,heb geen ( of weinig) overgewicht,wandel graag,natuurmens. Doe I.fasting,dus om 12 de lunch, om half 6 avondeten. Goede vetten, rauwe zuurkool, avocado,stoofpotjes,genoeg groente, 's middags wat zure bessen en bio bosbessen,eitjes van eigen kippen etc.
Nooit ziek,griep,verkouden,hoofd-maag-buikpijn o.i.d. Geen griepprikken en andere vaccins! Geen medicijnen,mijn laatste paracetamolletje was vast wel een jaar geleden.
Geen slechte dingen op mijn huid,geen deo,body-lotion of wat ook. Geen BPA want niet uit plastic eten. Geen magnetron,inductie-koken.
Heb wel VEEL zon gehad in de 70er en 80er jaren ,toen wist je nog niet dat het slecht was voor je huid,zon is natuurlijk goed ,maar dat was echt BAKKEN aan het strand. En veel smeren met die slechte zonnebrand natuurlijk!
Heb veel moedervlekjes op mijn lijf,van kinds af aan al in alle kleuren en maten,wratjes in hals,nek,buik.
Zouden etherische olien nog iets kunnen doen?
ALS ze een biopt zouden nemen en het blijkt kwaadaardig dan kun je het daardoor toch verspreiden/ uitzaaien? Dat ik niet snel naar een dokter loop blijkt wel uit het feit dat ik hier al 2 jaar mee loop!
Heb ik mijn omgeving zoveel kankergevallen en missers gezien en veel mensen aan verloren,ik ben 70,dus dan maak je dit soort dingen mee. En allemaal kiezen voor chemo en never beter worden en niet willen luisteren naar raad over anders eten en leven,ik heb nu weer 3 mensen met kanker in mijn omgeving maar die namen ook allemaal hun coronavaccinatie en hun booster,grrr!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.746
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan