Kanker

Ik zou bijna denken dat je een trol bent Jeroen

Als je naar "de Dokter" gaat kom je 100 % in het chemo, wegsnijden en bestraling circuit zonder ZELF de oorzaak aan te pakken. Als je WEET hoe kanker kan ontstaan en je voedt je lichaam, dan ben je niet bang voor kanker. Ga eerst je huiswerk eens doen voordat je anderen advies geeft !!
Je kan toch gewoon naar de dokter gaan om erachter te komen wat het is zonder gelijk te besluiten om het te bestralen of wat dan ook.
Babbe vraagt zich af of het kanker is, dan is er maar 1 manier om erachter te komen en dat is het te laten onderzoeken. Daarna kan je zelf de oorzaak aan pakken.
 
Zoek een orthomoleculire arts, die kan misschien aan de buitenkant zien of het ernstig is.
Zo niet dan het idee uit je hoofd zetten dat het kanker is. Is een biopt zo ernstig dat het zich eventueel verspreid? Hangt ervan af hoe diep de schade zit.
Mijn dochter had een biopt in haar borst maar had het te druk om er verder aandacht aan te besteden. Knobbeltje weg.
 
Ik ken Jeroen persoonlijk en kan je garanderen dat hij geen trol is!

Mike
Dat begrijp ik ook, maar ik weet uit vele ervaringen dat uiteindelijk eenmaal in de greep van de farma geneeskunde niet sterk in de schoenen staan en vallen voor de vaak dodelijke behandelingen.

We zijn her allemaal op het forum om te leren van elkaar, en ik kreeg totaal niet de indruk dat Jeroen met dit advies iets geleerd van de afgelopen dagen in dit onderwerp.


En vergeet niet dat mijn broer precies dat pad heeft doorlopen met de dood als eindstation. Het kan geen kwaad om de mening te vragen werd zijn einde na drie maanden.
 
Je kan toch gewoon naar de dokter gaan om erachter te komen wat het is zonder gelijk te besluiten om het te bestralen of wat dan ook.
Babbe vraagt zich af of het kanker is, dan is er maar 1 manier om erachter te komen en dat is het te laten onderzoeken. Daarna kan je zelf de oorzaak aan pakken.
Lijkt mij goeie tip van jeroen
 
Iemand hier gaf laatst nog de tip om een zalf te maken van kokosolie en er ivermectine (tabletje vermalen tot poeder) doorheen te doen...misschien kan je dat proberen om erop te smeren.
 
Ik ga op zoek naar Orthomoleculaire arts.( mag er alleen maar naar KIJKEN) Heb nu H2O2 er op gedaan. Ben nu aan het lezen over de Germaanse Geneeskunst en melanomen. Tip kokosolie en Ivermectine heb ik ( nog) niets aan want heb geen Iv. Als het me veel met klem wordt aangeraden te gaan gebruiken moet ik hier om hulp vragen er aan te komen,maar geen flauw idee HOEVEEL en HOELANG je het moet gebruiken om te weten of het effect heeft. Heb wel Mebendazol liggen maar zal niet hetzelfde effect hebben.
 
Lijkt mij goeie tip van jeroen
Ja, .... als je zelf in beton gegoten rotsvast vertrouwen hebt en je weet wat je wilt
Als je na een negatieve uitkomt je eigen weg wilt kiezen komen gelijk de dreigementen van de dokter
je hoeft hier niet meer aan te kloppen als het "daar" ook niet lukt
 
Ja, .... als je zelf in beton gegoten rotsvast vertrouwen hebt en je weet wat je wilt
Als je na een negatieve uitkomt je eigen weg wilt kiezen komen gelijk de dreigementen van de dokter
je hoeft hier niet meer aan te kloppen als het "daar" ook niet lukt
Henk is wat kort door de bocht in de manier waarop hij het brengt maar hij heeft wel gelijk en het komt uit een goed hart!

Wat hij probeert te zeggen is:

Tenzij je je plan al klaar hebt en de reguliere 'zorg' precies gebruikt waar je ze voor nodig hebt, nl. diagnostisering en monitoring van het genezingsproces, loop je serieus het risico om in de valkuil van Big Pharma te lopen. Als er ook maar een greintje angst, onzekerheid of twijfel.in je leeft zullen ze op je in gaan praten om je te 'behandelen' en mogelijkerwijs ben je dan over te halen. Mogelijk zijn er ook partners of familieleden die op je in gaan praten, waardoor je overstag kan gasn. Henk kent dit scenario uit de praktijk, het heeft hem zijn broer gekost, vandaar zijn felheid. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Mike
 
Ik heb al eens geschreven over mijn dochter. Ze was wel in het ziekenhuis voor een biopt maar om een afspraak te maken is ze gewoon weggelopen. Zo simpel is het. zeg dat je naar de WC moet en ga weg. Niemand heeft zich er daarna meer mee bemoeit.
Ook tegen je familie hoef je in principe niets te zeggen als je bang bent voor gezeur.
 
Erg onaardig gezegd van Henkie: als je naar een dokter gaat hoef je niet meer op dit forum te komen!
Ik GA helemaal niet naar een dokter,anders had ik dat de afgelopen 2 jaar al wel gedaan. Heb wel spijt om er niet eerder hier over te beginnen toen het plekje nog alleen donker en nog plat was,dat had vast gescheeld in de aanpak.Maar ik ben een struisvogel en wilde er niet over nadenken. Ik laat me ook niet ompraten,ik praat er ook nooit met iemand over. Mijn man heeft in het begin 1 x gezegd: moet je daar niet mee naar de dokter? Maar ik zei: nee,en einde discussie,nooit meer over gehad en ook weet hij niet dat ik op dit forum actief ben. Met mijn zus en dochter hetzelfde: moet je er niet mee naar een dokter? ik zei nee,en niet meer over gehad,ik begin al met handen te wapperen: "einde discussie" en wil en kan er met niemand over praten,zelfs mijn beste vriendin wil er ook liever een dokter naar laten kijken. Best "eenzaam"dus,want ik heb aan niemand wat, vandaar het maar eens aan aardige forumleden gevraagd.
 
Nogmaals, Henk bedoelt het goed, maar Big Pharma maakt onnodige slachtoffers en dat hakt er wel in, of je dat nu wil of niet.

Mike
 
Babbe we begrijpen je zorgen.
Je hebt het nu hier gedeeld en aanwijzingen gekregen.
Denk er over na en kom hier terug als je iets hebt besloten want dat moet je toch echt zelf doen. . En natuurlijk leven we met je mee.
 
Ik wil er juist geen pleister op want dan blijft het zacht en gaat plakken,nee,ik kan niet op die kant slapen. H2O2 heb ik uitwendig nog niet geprobeerd. Kun je ook in bloed aantonen dat je iets kwaadaardigs mankeert of zal de huisarts daar nooit in mee gaan?
Ik leef zo gezond mogelijk,heb geen ( of weinig) overgewicht,wandel graag,natuurmens. Doe I.fasting,dus om 12 de lunch, om half 6 avondeten. Goede vetten, rauwe zuurkool, avocado,stoofpotjes,genoeg groente, 's middags wat zure bessen en bio bosbessen,eitjes van eigen kippen etc.
Nooit ziek,griep,verkouden,hoofd-maag-buikpijn o.i.d. Geen griepprikken en andere vaccins! Geen medicijnen,mijn laatste paracetamolletje was vast wel een jaar geleden.
Geen slechte dingen op mijn huid,geen deo,body-lotion of wat ook. Geen BPA want niet uit plastic eten. Geen magnetron,inductie-koken.
Heb wel VEEL zon gehad in de 70er en 80er jaren ,toen wist je nog niet dat het slecht was voor je huid,zon is natuurlijk goed ,maar dat was echt BAKKEN aan het strand. En veel smeren met die slechte zonnebrand natuurlijk!
Heb veel moedervlekjes op mijn lijf,van kinds af aan al in alle kleuren en maten,wratjes in hals,nek,buik.
Zouden etherische olien nog iets kunnen doen?
ALS ze een biopt zouden nemen en het blijkt kwaadaardig dan kun je het daardoor toch verspreiden/ uitzaaien? Dat ik niet snel naar een dokter loop blijkt wel uit het feit dat ik hier al 2 jaar mee loop!
Heb ik mijn omgeving zoveel kankergevallen en missers gezien en veel mensen aan verloren,ik ben 70,dus dan maak je dit soort dingen mee. En allemaal kiezen voor chemo en never beter worden en niet willen luisteren naar raad over anders eten en leven,ik heb nu weer 3 mensen met kanker in mijn omgeving maar die namen ook allemaal hun coronavaccinatie en hun booster,grrr!
Hoi Babbe, jouw vraag lezende zou ik essentiële olie proberen. Ik zeg eerlijk, heb er zelf geen ervaring mee, maar 1 van de beschrijvingen van de olie zegt (Frankincense) dat zorgt dat cellen weer normaal gaan functioneren en pakt dat op 3 manieren aan zoals het hoort. Maar neem dan wel alsjeblieft een goede, waarvan je mag verwachten dat die doet wat ie doen moet.
 
Dat lijkt me wel een interessante olie,heb er net over gelezen en wil die wel gaan proberen. Welk merk is het allerbest? Verkoop JIJ het zelf of was dat iemand anders van het Forum?
 

Dat lijkt me wel een interessante olie,heb er net over gelezen en wil die wel gaan proberen. Welk merk is het allerbest? Verkoop JIJ het zelf of was dat iemand anders van het Forum?
Ik koop het in principe zelf maar verkoop niet. Als je wilt kan je wel met me meebestellen, is nogal verschil tussen bruto en netto prijs (wel of geen account). En bereken ik netto en verzendkosten
 
Kan ik het zelf gewoon in Nederland bestellen? Is de duurste ook altijd de beste? Ik zag doTerra voor rond de 90 euro,die sprong er qua prijs echt uit,maar als die het beste is......
Lees ook wat verschillen in toepassing; de een zegt deze soort olie absoluut niet direct op de huid aan te brengen,terwijl de ander dat juist goed acht. Maar ik moet het juist INWENDIG gebruiken toch?
 
Kan ik het zelf gewoon in Nederland bestellen? Is de duurste ook altijd de beste? Ik zag doTerra voor rond de 90 euro,die sprong er qua prijs echt uit,maar als die het beste is......
Lees ook wat verschillen in toepassing; de een zegt deze soort olie absoluut niet direct op de huid aan te brengen,terwijl de ander dat juist goed acht. Maar ik moet het juist INWENDIG gebruiken toch?
Dag Babbe, je kunt het zelf bestellen, door een account aan te maken bij Young Living, dat scheelt je 28 euro op aanschafprijs bij een flesje van 15 ml. (is ook zelfde prijs met korting als je met mij meebestelt.) Kan dus beide. Flesje kost 88,92. Dit systeem werkt met mond-tot-mond-reclame en geen dure reclamecampagnes. Dus via de leden wat ik dus ook ben. Prive kan ik je nog wat meer info verstrekken.
Je kunt account aanmaken door je in te schrijven. Er wordt dan een nummer gevraagd, mijne is 12400486. Geen verplichtingen. Of iemand anders.

Frankincense is juist ook een huidolie maar kan ook zeker worden ingenomen. Principe van de Franse aromatherapie (wereldwijd meest ingezette methode en ook meest ingezette alternatieve therapie) Dus inhaleren, smeren en voor inwendig gebruik. Frankincense is heel zachte olie die ik met gemak onder mijn tong druppel maar ook in een capsule.
Sinds week of 3 geef ik mijn schoonmama die al vanaf eind september vorig jaar ziek is (Guillan Barré Syndroom) Frankincense en Copaiba (vergelijkbaar met cbd) in een capsule met wat olijfolie en herstel begint vanaf dat moment echt door te zetten. Ze knapte al wel wat op maar zeeeeer langzaam.

En hoe jij dat gaat toepassen, is aan jou, eigen verantwoordelijkheid. Als je vraagt hoe ik het zou doen, ik zou EN smeren, EN inhaleren, EN innemen. Die plek op je wang komt niet van buitenaf. Dat is iets vanuit jou, waardoor ontstaat. Kan lichamelijk iets zijn maar ook mentaal/emotie.
Wat betreft kwaliteit, YL is het enige bedrijf ter wereld die volledig transparant is. Ga ze allemaal maar bellen, je kan niet zomaar spontaan langs komen en zelfs meestal kan je niet eens langskomen. YL hanteert het seed-to-seel principe. Grond ligt 40+ jaren braak, zonder opbrengen van gif of kunstmest. Ze werken met zaden en niet met stekken, waardoor je een unieke plant/boom krijgt (geen kloon dus) waardoor brede werking, alles wordt gevitaliseerd. Doterra zijn mensen die weggegaan zijn bij YL 9 jaar geleden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan