Kanker

Zelf heb ik geen ervaring met vitamine C spuiten, dus heb helaas ook geen juist antwoord voor je. Ik had alleen ooit eens die ampullen gezien bij bestellen van andere zaken bij de Duitse apothekers.

Het antwoord zal vast ergens op het net te vinden zijn. Als ik heel even zoek zie ik behoorlijk wat informatie. Helaas natuurlijk ook altijd weer tegenstrijdig.

Het lijkt me wel zaak om je goed in te lezen, want een injectie vitamine C wordt immers heel anders opgenomen dan een pil.

Ik had wel op de site van de Germaanse Geneeskunde gelezen dat de heer Hamer juist tegen vitamine C [en tegen koffie] was zodra er daadwerkelijk kanker in het lichaam zit.

Zou CBD en/of wietolie ook een optie voor jullie zijn? Wernard Bruining [Stichting Mediwiet] en de Social Club [Suver Nuver] zijn daarover goede informatieverstrekkers.
We moeten nu eerst uitzoeken of een vitamine C prik wel zo verstandig is, net als wat jij schrijft.
Maar goed we zijn nu bezig om goede voedingsadviezen te krijgen en wat info m.b.t. wat tegengas t.o.v. het behandelplan van het ziekenhuis.
Tevens ga ik morgen naar een THC cursus om zelf THC olie te kunnnen maken en daar zal ik zeker mijn oor te luister leggen over het gebruik van THC en CBD.
W zijn al donateur bij Suver Nuver maar die kunnen geen indica plant garanderen ( deze heeft mijn vrouw nodig) deze is rustgevend en niet stimulerend. Dus gaan we zelf aan de slag.
Hopelijk deze week ook meer info over Gemaanse geneeskunde behandeling.
We zijn van de week bij een arts geweest die werkt vanuit niet toxische tumor therapie, maar deze geven duidelijk aan dat zij geen hoofdbehandelaar mogen zijn maar het ziekenhuis dienen te volgen. en alleen bij mogen behandelen, ze zijn erg bang voor het Sylvia Millekam symdroom
 
Hoi Gerard, wat heb je nog met het ziekenhuis te maken als je niet laat opereren?
Dan is er geen hoofdbehandeling. Iemand anders geeft alleen maar advies.
Stel dat de kanker niet verdwijnt - dan heb je ze misschien nog nodig maar anders blijf je toch definitief weg?
Ik zelf ben nooit meer terug gegaan en ze hebben me ook nooit gevraagd voor een controle,. zelfs als ik kanker zou hebben ga ik niet naar ze toe.
Stel dat je wel een ziekenhuis nodig hebt in de toekomst, kun je dan naar het buitenland vraag ik me af. Die hebben hopelijk andere regels. (duitsland/belgie?
Ik snap ook niet wat dat betekent: bij behandelen. als je toch niet naar het ziekenhuis gaat. Bedoelen ze dan dat ze uberhaupt niets willen. Dan is zo,n arts ook maar en wassen neus.
 
Hoi Romagi, We zijn nog steeds bij het ziekenhuis. We hebben een second opinion aangevraagd. Op dit moment gebruiken we het ziekenhuis om te kunnen monitoren wat de stand van zaken is. We zijn ook bezig om te kijken of we buiten het ziekenhuis kunnen monitoren. Maar dat is nog niet zover.
Het spelletje wat gespeeld wordt om de alternatieve behandeling monddood te maken komt vanuit Duitsland ( had ik begrepen). Maar ik lees het ook in de boeken dat in Amerika het ook zo werkt.
Beste manier is compleet kappen met het ziekenhuis, maar dat is voor mijn vrouw nu nog een stap te ver.
( en het gaat om haar).
 
Oke, duidelijk maar wel lastig.
Je kunt ook niet alles in 1 dag beslissen.
Ik was bij een Mesoloog. Ze had de bevoegdheid om een ontl. onderzoek te doen en om bloed af te laten nemen. Hangt van je opleiding af denk ik of je bevoegd bent ja of nee. Ik zocht al op markers in bloed om kanker te diagnostiseren. Is dat bij haar al gedaan? denk het wel. Uitslag op papier?
Weefsel afgenomen? Uitslag op papier?
Op papier is makkelijker als je naar een alternatief gaat. Hoeven ze niet bij het ziekenhuis aan te kloppen.
Feitelijk ben je op zoek naar mensen die kunnen testen, dan kun je zien of er vooruitgang of stilstand is.
Gisteren las ik een stuk over leverreiniging in het boek van Anthony William Liver rescue (ned. vertaald). 500 blz. in een boek dat niet te tillen is. Hoe lees je dat. Op je schoot? of met een boekensteun.
Ik ben ervan overtuigd dat de lever de belangrijkste rol speelt in ons systeem.
In mijn geval (destijds) dachten ze ook "iets" te zien in lever.
Anth. Will. werkt niet met vlees wel vet en supplementen en heeft een kuur van 9 dagen.
Al zou het alleen maar tijdelijk zijn (voor mezelf ook bv) om zo,n kuur te doen.
Mijn eigen ontstekingen die in ontl en bloed zitten krijg ik ook maar niet weg.
 
En natuurlijk ben ik hier OOK wel eens geweest.
Maar met openbaar vervoer wel lastig voor mij. Hij had het druk en ik moest ook een keer erg lang wachten.
Maar hij doet wel vit. C injecties. Misschien kun je die apart krijgen.
Het hangt ook allemaal van je portemonaie af.
 
Ik zat een stukje te lezen in boek van Anthony William inzake de LEVER. Hij heeft het over de lever en streptokokken die voor veel ellende verantwoordelijk zijn.
Ik dacht eens kijken of dat te vinden is.
En ja, het is dus wel bekend.
Antibiotica wordt lekker gevonden door die bacterie.
En we hebben waarschijnlijk allemaal al antibiotica in onze lever, o.a. door bv kippen en andere dieren die met antibiotica worden behandeld.
Klinkt logisch.
 
Oke, duidelijk maar wel lastig.
Je kunt ook niet alles in 1 dag beslissen.
Ik was bij een Mesoloog. Ze had de bevoegdheid om een ontl. onderzoek te doen en om bloed af te laten nemen. Hangt van je opleiding af denk ik of je bevoegd bent ja of nee. Ik zocht al op markers in bloed om kanker te diagnostiseren. Is dat bij haar al gedaan? denk het wel. Uitslag op papier?
Weefsel afgenomen? Uitslag op papier?
Op papier is makkelijker als je naar een alternatief gaat. Hoeven ze niet bij het ziekenhuis aan te kloppen.
Feitelijk ben je op zoek naar mensen die kunnen testen, dan kun je zien of er vooruitgang of stilstand is.
Gisteren las ik een stuk over leverreiniging in het boek van Anthony William Liver rescue (ned. vertaald). 500 blz. in een boek dat niet te tillen is. Hoe lees je dat. Op je schoot? of met een boekensteun.
Ik ben ervan overtuigd dat de lever de belangrijkste rol speelt in ons systeem.
In mijn geval (destijds) dachten ze ook "iets" te zien in lever.
Anth. Will. werkt niet met vlees wel vet en supplementen en heeft een kuur van 9 dagen.
Al zou het alleen maar tijdelijk zijn (voor mezelf ook bv) om zo,n kuur te doen.
Mijn eigen ontstekingen die in ontl en bloed zitten krijg ik ook maar niet weg.
we hebben de uitslagen van het ziekenhuis op papier staan, en overhandigd aan een BIG geregistreerde natuurarts die ook huisarts is. Van hem kregen we te horen dat het ziekenhuis leidend is zolang het ziekenhuis denkt dat er nog genezing mogelijk is.
Inderdaad we zijn op zoek naar testen die kunnen meten of we vooruitgang boeken
Naast alle kankerbestrijdende acties is ontgiften ook erg belangrijk. Dat doen wij nu op de volgende manier: ketodieet, fulvinezuur en Ivermectine
 
 
Ik lees hier niet mee dus wellicht dubbel gepost;

 
Gerard,al een tijdje niets gehoord,HOE is het met je vrouw nu?
ja, klopt. We zijn erg druk, met van alles uitzoeken. Zij leeft tussen hoop en wanhoop.
Ze pakt van alle kanten de oorzaak van kanker aan. Psychisch en lichamelijk.
Ze gaat naar een psycholoog en volgt EFT therapie ( emotioneel freedom techniek)
We zijn allebei aan het ontgiften met CDS plus, wat straks afgerond wordt met frequentie techniek.
We hebben meerdere monitor momenten opgestart ( MRI, Thermografie en bloedonderzoek CA15.3)
We hebben een second opinion aangevraagd. En we hebben contact gehad met Henk Fransen, die ons van veel advies heeft voorzien.
Kortom een zeer drukke en emotionele tijd.
Zowel de alternatieve kant als de regulier kant adviseren borstverwijdering. Dus ook nog een moeilijke beslissing te maken.
 
Laatst bewerkt:
Wat misschien heel raar is Gerard, ik heb heel sterk het gevoel naar jullie toe - niet opereren.
Begrijp dat de beslissing moeilijk is.
Naar aanleiding daarvan denk ik nu - weet niet of jullie godsdienstig zijn - vraag hulp van boven, in ieder geval wat deze beslissing betreft.
Zelf ben ik niet godsdienstig maar geloof wel in een God.
In mijn eigen leven waren er wel dingen zodat ik het gevoel kreeg dat ik hulp kreeg.
 
Dr Beck heeft een waanzinnig onderzoek gedaan om kanker te genezen middels zij protocol van bloedpulsen, magnetisch pulsen, coloidaal zilver en ozon therapie. Kijk eens rustig naar zijn presentatie. Het is uit de jaren 90 dus de beeldkwaliteit is niet heel goed. Mocht je apparatuur zoeken stuur me een bericht.

 
 
Dr Beck heeft een waanzinnig onderzoek gedaan om kanker te genezen middels zij protocol van bloedpulsen, magnetisch pulsen, coloidaal zilver en ozon therapie. Kijk eens rustig naar zijn presentatie. Het is uit de jaren 90 dus de beeldkwaliteit is niet heel goed. Mocht je apparatuur zoeken stuur me een bericht.


Bedankt voor de info, maar we hebben nu al zoveel verschillende methoden voorbij zien komen. Dat we ons daar nu eerst op concentreren
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan