Kanker

Hoi Gerard. Ik wens jou en je vrouw sterkte.
Vertrouw je je arts en je ziekenhuis? Zij willen natuurlijk opereren, bestralen en chemo doen ja?.
sinds wanneer weten jullie het en hoe zijn de onderzoeken verlopen?
Mijn dochter had (een tijd geleden al weer) een knobbeltje in haar borst en schrok zich rot. Mede omdat mijn schoondochter na 5 jaar ziekte (borstkanker) is overleden.
Bij mij is er een poliep verwijderd in het Amstelveens ziekenhuis maar de manier waarop alles is gegaan wil ik hier vertellen. plus hoe het met mijn dochter ging in hetzelfde ziekenhuis.
Misschien heb je iets aan onze ervaring.
Ziekenhuizen hebben klanten nodig. Dus een poliep...... die moet weg en meteen werd de operatie al gepland plus de nodige onderzoekingen vooraf.
Ik was een van de GEZONDSTE patienten van mijn leeftijd. werd gezegd.
Dus bestralen, opereren, stoma.

Na de operatie en de vele klachten daarna heb ik mijn dossier opgevraagd en ben ik nog eens goed gaan nadenken.
Een poliep hoeft niet perse kanker te zijn. en als het kanker is zijn er verschillende stadia. Ik denk dat ik op stadia 1 zat of zelfs misschien wel helemaal niet. Er wordt uiteraard weefsel afgenomen en bloed onderzocht maar als ik dat nalees allemaal een beetje vaag en niet verontrustend. Als ik dat destijds al had geweten dan zeggen ze: UIT VOORZORG opereren. Ze maken je gewoon bang. Een stoma doen ze om zichzelf in te dekken, er kan nl een naadlekkage optreden.
Ook werd er een cyste ontdekt in de linker eierstok, ook maar meteen eruit. Ik zei laat de rechter in ieder geval zitten.
Later vernam ik van anderen dat er ook een andere soort operatie mogelijk was geweest. Alleen de poliep weghalen had gekund. Of even aankijken. Ik had nl. geen klachten.
Inmiddels ben ik heel wat wijzer.

Maar nu mijn dochter.
Knobbeltje, paniek. Ik zocht voor haar op knobbeltjes in borst en er zijn minstens 10 verschillende soorten. Ik heb dat voor haar uitgeprint en kon ze nalezen.
Ze liet een onderzoek doen (stukje weefsel enz) en jahoor, ziekenhuis wilde opereren.
Ik zei dat ze uitslagen op papier moest vragen en ik heb ze hier in mijn hand en bewaard.
Ik had gewaarschuwd, ze maken je bang, ze willen meteen opereren. En ja hoor. Gelukkig is ze weggelopen en heeft geen afspraak verder gemaakt.
Ik stelde haar gerust. als je wilt laten opereren kan het ook volgende maand of na een halfjaar.
Ze heeft nog een second opinium gedaan maar was verder niets bijzonders. Knobbeltje is van zelf verdwenen. Ze had het ook te druk om er verder veel tijd aan te besteden.

Dus, Kijk het even aan. Vraag de uitslagen. 2nd opinie. Misschien is het nog lang zo ernstig niet. Worden jullie bang gemaakt!!
Is het een ziekenhuis dat ook meteen wil opereren? Staan ze open voor alternatief? Anders heb je daar niets te zoeken.
 
Hoi Romagi,
Bedankt voor je info en openheid.
We zitten nog in een onderzoeksfase, maar ze hebben het inderdaad al over opereren ( want is kwaadaardig) . In de loop van de week weten in welk stadium mijn vrouw zit. Dat dus eerst afwachten. Wij zijn van plan om inderdaad een second opion aan te vragen bij een ander ziekenhuis.
Daarnaast kijken we naar alternatieve methodes en is mijn vrouw vanavond begonnen met het slikken van Ivermectine.
We hebben net een heel stuk gelezen over Panacuur, en dat staat mijn vrouw ook wel aan. Maar nogmaals.
Eerst een pas op de plaats en stap voor stap bekijken wat er mogelijk is en wat er op ons pad komt.
 
Vergeet in ieder geval niet de uitslagen op papier te vragen. Kun je zelf nazoeken wat het allemaal inhoud en heb je zowiezo nodig voor een 2nd opinion.
Zou mooi zijn als in die tussentijd de ivermectine enz. al begint te werken.
 
Goeden morgen Gerard en ......... (vrouw).
Als de eerste schrik voorbij is - en dat duurt misschien een paar dagen - kunnen jullie je gaan richten op genezing.
Destijds (2008) kan ik me nog goed herinneren dat ik dacht: chemo neem ik in ieder geval nooit. Ik ben ook bestraald en twijfelde om dat te laten doen.

Als ik had geweten wat ik nu allemaal weet was ik misschien nooit geopereerd.

Dit soort vervelende berichten blijven door je hoofd spoken ook al ben je sterk en geen paniekfiguur. Hopelijk zijn jullie geen paniek-figuren.
Jullie krijgen hier zoveel extra info, daar kan geen dokter en ziekenhuis tegenop. Hoe meer je overtuigd raakt - als je dat al niet bent - hoe beter je je gedachten op andere dingen kunt richten.
Als voorbeeld - ik ben zooo overtuigd dat vaccins NIET deugen - dat ik er verder niet meer over hoef na te denken en het geeft ook geen angst, ik neem ze toch niet.
Chemo en bestraling. Als jullie besluiten dat nooit te doen hoef je je daar niet druk over te maken.
Blijft over een eventuele operatie.
Ze halen naast een gezwel nog meteen maar even een heleboel ander weefsel weg. Dat wil je ook niet.
Dus de nadelen van een operatie kunnen zo groot zijn dat het out of the question is (wordt). Dan is dat probleem ook weg.
Blijft over zelf de genezing ter hand nemen. En dat is dan een hele uitdaging.
De angst is weg en daarvoor in de plaats komt vertrouwen
Gesteund door mensen die hetzelfde doen of hebben gedaan.
Vertel nog even wat voor leuks je kunt gaan doen als de ergste schrik is verdwenen.
Je kunt koffie komen drinken bij mij (amstelveen) en ik geef een prive-concert. Serieus. accordeon. Tango, zeemans- of amsterdamse liedjes.
Mike kan een gitaarconcert geven.
 
En wellicht kan je eens praten met @Mieke, ik heb haar mailadres hier wel paraat. Zij heeft 10 jaar geleden borstkanker gehad en is haar eigen weg gegaan. Zij zegt, anders had ik niet gered. Ik ken nog zo iemand. Ik denk dat Mieke meer dan bereid is om in contact te komen met jullie.
 
Ik heb net bij de Welkoop No Worm Diacur 500 gekocht.
Dit is Fenbendazol
Mijn vrouw wil simpelweg starten met een kuur, maar nu heb ik een vraag.
Ik ben al meerdere doseringen tegengekomen en ben eerlijk gezegd de draad kwijt. Ivermectine is geen probleem maar het opstarten van een Fenbendazol kuur is wat anders.
Op het etiket staat 500mg per 10 kg, dat zou betekenen dat ze gelijk 7 tabletten van 500 mg in moet nemen.
In het verhaal van Joe Tippens lees ik dat hij 10 dagen lang 500 mg innam.
lijkt mij ook logischer, maar wat vinden jullie ervan?
 
En wellicht kan je eens praten met @Mieke, ik heb haar mailadres hier wel paraat. Zij heeft 10 jaar geleden borstkanker gehad en is haar eigen weg gegaan. Zij zegt, anders had ik niet gered. Ik ken nog zo iemand. Ik denk dat Mieke meer dan bereid is om in contact te komen met jullie.
bedankt, we gaan eerst een pas op de plaats maken. Maar wel fijn om wellicht straks met iemand in contact te komen die het pad al heeft bewandeld.
 
Goeden morgen Gerard en ......... (vrouw).
Als de eerste schrik voorbij is - en dat duurt misschien een paar dagen - kunnen jullie je gaan richten op genezing.
Destijds (2008) kan ik me nog goed herinneren dat ik dacht: chemo neem ik in ieder geval nooit. Ik ben ook bestraald en twijfelde om dat te laten doen.

Als ik had geweten wat ik nu allemaal weet was ik misschien nooit geopereerd.

Dit soort vervelende berichten blijven door je hoofd spoken ook al ben je sterk en geen paniekfiguur. Hopelijk zijn jullie geen paniek-figuren.
Jullie krijgen hier zoveel extra info, daar kan geen dokter en ziekenhuis tegenop. Hoe meer je overtuigd raakt - als je dat al niet bent - hoe beter je je gedachten op andere dingen kunt richten.
Als voorbeeld - ik ben zooo overtuigd dat vaccins NIET deugen - dat ik er verder niet meer over hoef na te denken en het geeft ook geen angst, ik neem ze toch niet.
Chemo en bestraling. Als jullie besluiten dat nooit te doen hoef je je daar niet druk over te maken.
Blijft over een eventuele operatie.
Ze halen naast een gezwel nog meteen maar even een heleboel ander weefsel weg. Dat wil je ook niet.
Dus de nadelen van een operatie kunnen zo groot zijn dat het out of the question is (wordt). Dan is dat probleem ook weg.
Blijft over zelf de genezing ter hand nemen. En dat is dan een hele uitdaging.
De angst is weg en daarvoor in de plaats komt vertrouwen
Gesteund door mensen die hetzelfde doen of hebben gedaan.
Vertel nog even wat voor leuks je kunt gaan doen als de ergste schrik is verdwenen.
Je kunt koffie komen drinken bij mij (amstelveen) en ik geef een prive-concert. Serieus. accordeon. Tango, zeemans- of amsterdamse liedjes.
Mike kan een gitaarconcert geven.
bedankt voor je aanbod, maar we maken eerst een pas op de plaats. Wel zijn we begonnen met ivermectine en panacur. Chemo en bestraling is geen optie, operatie is nu nog afhankelijk van het stadium van de kanker. Eerst kijken waar we staan dan nog een second opion. En nee we zijn geen paniekmensen en doorzien wel degelijk de kromheid van de Big Farma
 
Ik heb net bij de Welkoop No Worm Diacur 500 gekocht.
Dit is Fenbendazol
Mijn vrouw wil simpelweg starten met een kuur, maar nu heb ik een vraag.
Ik ben al meerdere doseringen tegengekomen en ben eerlijk gezegd de draad kwijt. Ivermectine is geen probleem maar het opstarten van een Fenbendazol kuur is wat anders.
Op het etiket staat 500mg per 10 kg, dat zou betekenen dat ze gelijk 7 tabletten van 500 mg in moet nemen.
In het verhaal van Joe Tippens lees ik dat hij 10 dagen lang 500 mg innam.
lijkt mij ook logischer, maar wat vinden jullie ervan?
Het etiket geeft de dosering voor dieren aan, voor kortstondige kuur. Ik zou daarom lekker de dosering van Joe aanhouden.
 
Ik zou wel de dosering voor dieren aanhouden, nl. 1 tablet Panacur 500 per 10 kg lichaansgewicht. Nuke the cancer!

images (1).jpeg
Heel leuk ook allemaal met die conflicten van GNM en links- of rechtsklappend, maar eerst maar van die kanker af zien te komen en daarna soul-searching gaan doen over hoe deze ontstaan is.

Mike
 
Ik zou wel de dosering voor dieren aanhouden, nl. 1 tablet Panacur 500 per 10 kg lichaansgewicht. Nuke the cancer!

Bekijk bijlage 3804
Heel leuk ook allemaal met die conflicten van GNM en links- of rechtsklappend, maar eerst maar van die kanker af zien te komen en daarna soul-searching gaan doen over hoe deze ontstaan is.

Mike
Toch heb ik daar een vraag over. Het zou namelijk betekenen om 1x 3500 mg in te nemen.
Hoe zit het dan met de volgende dag? volgens de dosering is het een éénmalinge inname.
 
Bij de Panacur 500 die ik heb gekocht bij brekz.nl ging het om 1 x 500 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Ik ken iemand met kanker die aanvankelijk te licht doseerde met Panacur en op aanraden van mij toen 1 x 500 mg per 10 kg aanhield en dat was wel effectief. Mijn logica is als volgt: de dosering voor mensen is vaak lager omdat de producent niet verantwoordelijk wil zijn voor letsel, maar proefdieren opofferen om de toxische dosis te bepalen wordt niet beschouwd als onethisch en dus worden er vaak hogere doseringen gehanteerd bij dieren. Eenmalig 3,5 g innemen houdt geen rekening met het individuele lichaamsgewicht en is dus een soort gemiddelde. En waarom eenmalig? Met mijn 90 kg kg ben ik alleen al goed voor 4,5 g Panacur per dag. Niet alleen zou ik dit dagelijks slikken als ik kanker had, maar ook net zo lang tot de kanker weg is. Bovendien zou ik.dit combineren met een dubbele dosis Avermectine (nog effectiecer dan IVM) en, als ik er aan zou kunnen komen, HCQ. Ik zou ze gewoon ALLEMAAL doen, nuke the cancer!

Mike
 
Bij de Panacur 500 die ik heb gekocht bij brekz.nl ging het om 1 x 500 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Ik ken iemand met kanker die aanvankelijk te licht doseerde met Panacur en op aanraden van mij toen 1 x 500 mg per 10 kg aanhield en dat was wel effectief. Mijn logica is als volgt: de dosering voor mensen is vaak lager omdat de producent niet verantwoordelijk wil zijn voor letsel, maar proefdieren opofferen om de toxische dosis te bepalen wordt niet beschouwd als onethisch en dus worden er vaak hogere doseringen gehanteerd bij dieren. Eenmalig 3,5 g innemen houdt geen rekening met het individuele lichaamsgewicht en is dus een soort gemiddelde. En waarom eenmalig? Met mijn 90 kg kg ben ik alleen al goed voor 4,5 g Panacur per dag. Niet alleen zou ik dit dagelijks slikken als ik kanker had, maar ook net zo lang tot de kanker weg is. Bovendien zou ik.dit combineren met een dubbele dosis Avermectine (nog effectiecer dan IVM) en, als ik er aan zou kunnen komen, HCQ. Ik zou ze gewoon ALLEMAAL doen, nuke the cancer!

Mike

+ base zuurbalans herstellen + Omega 3 / 6 balans optimaliseren + Vitamine C (75 gram intraveneus) / D en alle andere vitaminen en mineralen optimaliseren want dat is bij iedereen een puinhoop + detoxen +
Infrarood Regulatie Thermografie bij bepaalde kanker soorten/plaatsen

En nog een heel regiment aan mogelijkheden, het probleem is dat mensen niet weten WAAR ze moeten beginnen omdat nadenken over gezondheid niet op het lijstje staat totdat men het verliest, die gezondheid.

Deze boodschap is natuurlijk niet voor Mike bedoeld, die weet dat allemaal wel maar voor de lezers. Een goed boek bij succesboeken is de waarheid over kanker
 
Door de jaren heb ik al geleerd dat je met kanker een hele grote boog om de reguliere 'gezondheid' en het ziekenhuis moet maken. Dat gaan ze jou gemakkelijk maken de komenden maanden als de wachtlijsten gigantisch gaan oplopen door de ontslaggolf niet gevaccineerden.

Als zelfs velen niet gebruik wensen te maken van hun eigen service is dat een teken aan de wand
 
Mike, ik wil het heel graag nog met jou hierover hebben.
Wij zien kanker als een symptoom en niet als ziekte. Wat het ziekenhuis wil is met man en macht de kanker aanvallen omdat het een ziekte is. Dus wordt er gehakt en gesneden etc.. bestraald en chemo erop om het gezwel kleiner te krijgen. Zo werkt het met alle ziektes tegenwoordig de brandweer wordt bij de brand weggehaald. Kanker is dus ook een brandweerman. Het lichaam heeft kanker nodig om teveel aan gif weg te stoppen. Als je nu de kanker gaat bombarderen met Panacur ( zorgt ervoor dat de kankercellen geen voedsel meer krijgen ) dan doe je in wezen hetzelfde als het ziekenhuis die de kanker wegsnijdt.
Is het niet beter om Panacur te beperken (zie het als ondersteuning) en je meer te richten op de afvalstoffen verwijdering ( Ivermectine) en je dieet aanpassen naar WAPF en stress vermindering, aanpassen leefstijl.
Hoe kijk tegen een tumor aan? is het een therapie van het lichaam of is het iets waar je bang voor moet zijn.
 
Mike, ik wil het heel graag nog met jou hierover hebben.
Wij zien kanker als een symptoom en niet als ziekte. Wat het ziekenhuis wil is met man en macht de kanker aanvallen omdat het een ziekte is. Dus wordt er gehakt en gesneden etc.. bestraald en chemo erop om het gezwel kleiner te krijgen. Zo werkt het met alle ziektes tegenwoordig de brandweer wordt bij de brand weggehaald. Kanker is dus ook een brandweerman. Het lichaam heeft kanker nodig om teveel aan gif weg te stoppen. Als je nu de kanker gaat bombarderen met Panacur ( zorgt ervoor dat de kankercellen geen voedsel meer krijgen ) dan doe je in wezen hetzelfde als het ziekenhuis die de kanker wegsnijdt.
Is het niet beter om Panacur te beperken (zie het als ondersteuning) en je meer te richten op de afvalstoffen verwijdering ( Ivermectine) en je dieet aanpassen naar WAPF en stress vermindering, aanpassen leefstijl.
Hoe kijk tegen een tumor aan? is het een therapie van het lichaam of is het iets waar je bang voor moet zijn.
@Gerard1618242654 ik heb je privé bericht gestuurd met info van vrouw die genezen is van borstkanker zonder tussenkomst van ziekenhuis. Je kan haar contacten als je wilt. Ze is Engels. Zie mail. Groetjes Sandra
 
Er zit ook iets zelfsaboterends en volgzaams in de kankerpersoonlijkheid. Ik heb tot nu toe bij twee verschillende lezingen gesproken met twee kankerpatienten. Ze keken helemaal op toen ze hoorden dat Panacur, een ONTWORMER VOOR HONDEN, kanker kan genezen!

Je zou dan zeggen, de volgende dag (of die avond nog!) bestellen en slikken maar. Maar nee, 1 man zei dat hij dit met zijn alternatieve behandelaar zou bespreken. Alsof je hier toestemming voor nodig hebt! De andere man had het wel in huis gehaald, maar hij kwam terug voor een vervolglezing en vertelde me toen dat zijn alternatieve behandelaar de Panacur energetisch had uitgetest en dit bleek voor hem niet effectief te zijn. WTF, je hebt het medicijn in handen en je slikt het niet?!

Geen enkele zelfdenkendheid bij beide mannen. Dit zie ik heel vaak terug bij kankerpatienten, daarom vallen ze ook ten prooi aan de gifmengers met hun verdund mosterdgas (chemo). Maar dus ook aan alternatieve behandelaars met een veel te groot ego, die hun handel bedreigd zien door spotgoedkope middelen die ons allemaal toebehoren! Ik zie GIGA veel ego onder alternatieven, ik kom ze bij mijn lezingen constant tegen. Ze horen mijn verhaal aan en maken er meteen hun eigen ding van. Je ziet ook dat ze zich onmiddellijk opwerpen als autoriteit en spuien dan hun kennis, niet alleen naar mij toe maar ook naar andere bezoekers.

Afgelopen dinsdag had ik er 1 die doodleuk beweerde dat je geen Keltisch zeezout moet eten, maar Atlantisch zeezout, want KZ zou 'te hard' zijn. Dus schoon KZ, dat een NaCl-gehalte heeft van ca. 90%, zou 'harder' zijn dan vervuild Atlantisch zout met een NaCl-gehalte van 99%? Echt, de meest absurde theorieen komen er voorbij. En als je het maar stellig genoeg weet te brengen zien mensen je onmiddellijk als autoriteit, omdat ze zelf te lui en gemakzuchtig zijn om onderzoek te doen. Deze betweters zien er allemaal zelf mega ongezond uit (bijna altijd vegetariers), maar ze zullen jou wel even vertellen hoe het zit. En zo kunnen ze nietsvermoedende, slaafse kankerpatienten dus de dood injagen door hen een spotgoedkoop medicijn te onthouden - alleen omdat hun fucking ego zo belangrijk is! 😡

Om nog maar te zwijgen over de hordes alternatievelingen die met alles aankomen behalve de Bijbel, want dat is niet 'sexy'. Een cursus in wonderen, Christianne von Dreien, de gnostiek, het ene na het andere Luciferiaanse, pseudoreligieuze dwaalspoor hangen ze aan, zum kotzen! 🤮 Heel eerlijk gezegd ben ik blij dat dit mijn laatste drukke week is met lezingen. Ik heb mijn best gedaan om de mensen deel te laten nemen aan de IVM-revolutie, maar er is nog veel te veel ego en slachtofferschap. Ik ga i.s.m. een stille meelezer en luisteraar van Dotcom Radio een opname beschikbaar stellen van mijn lezing in Midwoud en dan kan iedereen die dat wil het allemaal nog eens rustig beluisteren en er van alles van vinden, zonder dat ik er last van heb.

Wat ik zondag zei in de uitzending meen ik: het gaat nu om VRIJHEID. Ik heb geen tijd, energie en zin meer om 5G, ondergrondse tunnels, aliens, kindermisbruik, Tataria etc. te onderzoeken of debunken, dat doen we naderhand allemaal wel. Terwijl de tirannie al op onze voordeur beukt zit menigeen nog steeds muurvast in allerlei shit die er nu totaal niet toe doet. Sta op voor je vrijheid, dat is het enige wat nu nog telt, al het andere is TIJDVERDRIJF. En wat kanker aangaat, luister niet naar alternatieve therapeuten met grote ego's maar wees je eigen dokter! 💪

Mike
 
Laatst bewerkt:
Mike, ik wil het heel graag nog met jou hierover hebben.
Wij zien kanker als een symptoom en niet als ziekte. Wat het ziekenhuis wil is met man en macht de kanker aanvallen omdat het een ziekte is. Dus wordt er gehakt en gesneden etc.. bestraald en chemo erop om het gezwel kleiner te krijgen. Zo werkt het met alle ziektes tegenwoordig de brandweer wordt bij de brand weggehaald. Kanker is dus ook een brandweerman. Het lichaam heeft kanker nodig om teveel aan gif weg te stoppen. Als je nu de kanker gaat bombarderen met Panacur ( zorgt ervoor dat de kankercellen geen voedsel meer krijgen ) dan doe je in wezen hetzelfde als het ziekenhuis die de kanker wegsnijdt.
Is het niet beter om Panacur te beperken (zie het als ondersteuning) en je meer te richten op de afvalstoffen verwijdering ( Ivermectine) en je dieet aanpassen naar WAPF en stress vermindering, aanpassen leefstijl.
Hoe kijk tegen een tumor aan? is het een therapie van het lichaam of is het iets waar je bang voor moet zijn.
Een tumor is een manier om de spike-eiwitten in te kapselen en ze daarmee uit circulatie te halen. Daarom leidt opereren vaak tot uitzaaiing want daarmee breng je ze wel weer in omloop. Dat gezegd hebbende ben ik wel voor een 'bombardement' van anthelmintica, omdat je dan versneld van de s-eiwitten af komt en daarmee de noodzaak tot tumorvorming ook wegneemt. Je draagt dan dus bij aan de oplossing en niet het probleem. De reden waarom ik zelf zou kiezen voor een combi is omdat elk middel wel weer iets anders doet, ook al behoren ze tot dezelfde familie. Die mensen die wel de moeite hebben genomen om zichzelf te genezen en hier succesvol in waren gokten ook niet op 1 paard, maar op meerdere tegelijk. Doe hiermee wat je wil, ik kan, mag en wil niet morrelen aan vrije wil, ik verschaf enkel kennis en informatie en mijn kwetsbare ego hangt hier niet van af.

Mike
 
+ base zuurbalans herstellen + Omega 3 / 6 balans optimaliseren + Vitamine C (75 gram intraveneus) / D en alle andere vitaminen en mineralen optimaliseren want dat is bij iedereen een puinhoop + detoxen +
Infrarood Regulatie Thermografie bij bepaalde kanker soorten/plaatsen

En nog een heel regiment aan mogelijkheden, het probleem is dat mensen niet weten WAAR ze moeten beginnen omdat nadenken over gezondheid niet op het lijstje staat totdat men het verliest, die gezondheid.

Deze boodschap is natuurlijk niet voor Mike bedoeld, die weet dat allemaal wel maar voor de lezers. Een goed boek bij succesboeken is de waarheid over kanker
helemaal duidelijk, we hebben nu meerdere boeken gekocht. één daarvan spreekt ons erg aan.
Kanker is geen ziekte van Andreas Moritz
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.831
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan