Kaaskanlekkerzijn stelt zich voor

Blauweschrijver, Ik eet al ruim een jaar volgens WAPF (koolhydraat arm WAPF dan) en ik ben al 8 maanden lid.

Hilke, Misschien ga ik wel eens proberen maar inderdaad dan om inzicht te krijgen en als therapie maar nu niet. Drugs om te feesten heeft mij nooit wat gedaan en als kind vond ik ook niks aan alice in Wonderland en vila achterwerk.

Maar wat ik bedoel is dat ik in het begin (zeker het eerste half jaar) snel aan het ontgiften was en dat dat nu niet meer zo snel gaat. Die op gezette buik had ik vorig jaar winter ook alleen maar als ik duidelijk iets verkeerd had gegeten en dan lang zo vaak niet als nu. Ik zoek dus gewoon iets om alles weer opgang te helpen. Al die punten die ik aan geef die komen wel een keer. Ik geef ze hier aan als aan knoping punten voor jillie als julli tips weten. Al wil ik me wel snel wat opgewekter voelen wat er ook onder zit. Dan kan ik ook meteen veel meer uit mijn dag halen.

 
Quote:
Het waren de truffels die mij vertelden dat planten helemaal niet zo aardig zijn voor mensen...bij mijn vraag waarom ik hen dan wel zou moeten vertrouwen antwoordden ze: omdat wij hier veel eerder waren, al voor de planten...wij waren hier eerst en wij leven het liefste in symbiose...


Dan heeft die truffel je mooi voorgelogen. Hilke! De plantenwereld was er wel degelijk eerder dan de mens, veel eerder.

Mike

 
Tja, misschien net niet helemaal duidelijk geformuleerd,

natuurlijk ben ik niet zo dom om te denken dat de mensen hier eerder waren dan de planten!

Wat ik bedoelde: de schimmels waren hier eerst...

Misschien klopt dat ook niet helemaal volledig...ze zeiden in elk geval tegen me dat de plant niet erg aardig was...en dat ze zelf veel neutraler waren...

 
Hoi Hilke,

We hebben een topic over geestverruimende middelen, er wordt eigenlijk weinig over geschreven.

https://www.fatsforum.nl/topic/geestverruimende-middelen-binnen-traditionele-volkeren

Ik weet dat de paddenstoelen een plaats hebben binnen traditionele samenlevingen, en onze connectie met de natuur kunnen verhelderen.

Maar om daar truffels uit de smartshop voor te gaan gebruiken.. wat ze daar verkopen staat heel ver van de natuur af. Die dingen worden gekweekt in de Nederlandse kassen voor commerciele doeleinden. Iedereen doet wat hij wil, maar ik zie bijna alleen maar vluchtgedrag in dat wereldje.

Om wijsheid op te doen, zou ik op zijn minst naar de plek gaan waar ze in de natuur groeien. Niet in je woonkamer. En nog beter buiten Nederland. Spreken met de spirituele oudsten. Die Ayahuasca-bijeenkomsten zijn ook wel in Nederland, maar daar moet je je ook maanden op voorbereiden.

 
Het is inderdaad zo dat je ze beter zelf kweekt...of kaalkopjes zoekt in het bos...en je een beetje fatsoenlijk voorbereiden kan ook geen kwaad.

Zelf vind ik ze eigenlijk minder schadelijk dan gangbare medicijnen tegen bvb depressie.

 
Ik ben Tante!

Ik had mijn broer en zijn vriendin al wat informatie gestuurd over vaccinaties ik ben benieuwt wat ze er mee gaan doen.

Ik ben even wat aan het rond bazuinen.

 
Gefeliciteerd!

Ik heb in het recente verleden ook al flink wat informatie gedeeld met onder andere m'n zus over vaccinaties van m'n nichtjes.

Ook tijdens familie-bijeenkomsten ben ik degene met de minder-gangbare verhalen ;-)

Sommigen zijn geïnteresseerd, anderen haken (vooralsnog) af.

Misschien als we er in volharden om deze informatie te delen, pikken sommigen het op en doen ze er wat positiefs mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.052
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan