Judy Wood Where did the towers go? [Audiovideo]

Ja, wat is nu waar?

Technisch gezien kunnen ze het vliegtuig, vast net zoals de Towers, tot stof hebben doen vergaan. Maar bij de Towers werd er gelijk iemand de schuld in de schoenen geschoven, om steun van de bevolking te krijgen voor een oorlog...

Dat lijkt me dus hier niet het geval te zijn.

Ik gok op een kaping.

Las ergens dat er veel mensen aan boord waren die werkzaam zijn in de elektrische auto industrie. Misschien zijn er dan hooggeplaatste figuren in de olie industrie die er meer van af weten?

 
Ik zeg niet dat ik er iets van ken, maar wie kaapt er nu een vliegtuig, om dan een week lang ergens te gaan staan wachten tot ze er achter komen dat je het gekaapt hebt? Als dat vliegtuig nu ergens op stijgt hebben ze het meteen gezien. En waar blijf je met de 239 passagiers, levend of dood, het lijkt me allebei niet erg handig. De helft van de passagiers zijn chinees, is het de bedoeling om eisen te gaan stellen voor vrijlating? Het heeft wel impact dit hele verhaal!

 
Gangbare verklaringen voldoen simpelweg niet, zoals Mike Adams al eerder constateerde. Wie het wel weet, mag het zeggen.

Mike

 
Niet dat ik het weet, maar wel gedachten. Er is een tweede vliegtuig naast het vliegtuig gesignaleerd (volgens dit artikel). Mogelijk dat er een of meer passagiers duidelijk heeft of hebben gemaakt dat ze het bevel overnemen, gesteund door de dreigende aanwezigheid van dit tweede vliegtuig en dat ze gedwongen zijn te landen op een vliegveld naar keuze van de dreigers. Wie weet heeft een bepaald land belang bij een of meerdere 'interessante' passagiers welke aan boord zaten.

Er is geen noodsignaal afgegeven, maar dit kan voorkomen worden door iemand die verstand van zaken heeft. Het vliegtuig is van de radar verdwenen maar dit is volgens mij redelijk eenvoudig te bewerkstelligen. Verder rijst bij mij toch de wantrouwende vraag of dit wel waar is. Alle informatie die we krijgen is gefilterd en er spelen altijd belangen bij informatieverstrekking. Dit blijkt m.i. ook weer uit het feit dat er wel in de media vrijgegeven wordt dat de mobiele telefoons overgaan, maar waarom voeren de providers dan niet een meting uit zodat ze kunnen achterhalen waar deze toestellen zich bevinden? Wellicht hebben ze deze test al wel uitgevoerd, maar worden wij ook hiervan niet op de hoogte gebracht.

 
Ik lees niet op niburu, die voelen niet de minste noodzaak om een enigzins logische basis te hebben voor hun waanzinnige verhalen.

Een vliegtuig dat er naast gaat vliegen, dat moet toch nog altijd via de radio communiceren om te zeggen wat er moet gebeuren?

 
Quote:
Een vliegtuig dat er naast gaat vliegen, dat moet toch nog altijd via de radio communiceren om te zeggen wat er moet gebeuren?



Lijkt me dat dit evengoed valt onder hetgeen ik eerder schreef, namelijk wij weten niet wat er wel en niet gebeurt en krijgen slechts in de media voorgeschoteld wat ze willen dat wij te horen en te lezen krijgen.

Overigens vind ik deze hele zoektocht naar dit vliegtuig wel een mooie manier om de aandacht af te leiden van andere zaken die er gaande zijn, zoals bijvoorbeeld m.b.t. Oekraïne.

 
Dat kan goedkoper, stuur Justin Bieber in zo´n luierbroek de straat op en heel amerika buitelt een week lang over elkaar heen met niet de minste interesse in Oekraine. Ze zijn niet zo moeilijk af te leiden daar ;-)

 
:D

Maar ff serieus, met de berichten rond dit vliegtuig focus je een groter publiek en ook voor langere tijd. Ik denk dat goedkoopte er niet toe doet, daar er aan de top meer dan genoeg geld beschikbaar is. Geld is slechts een middel tot het doel en daarvan kan wat gemist worden.

 
Mike Adams heeft ook weer een heel opbeurend stuk geschreven. Ik vind het zelf moeilijk te geloven dat heel dit circus om een patent zou gaan, of om afleiding. Als dit geen ongeluk is gaat het om veel meer dan zoiets triviaals, dat is het gevoel dat ik er bij heb.

 
Waarom zou Iran een boeing 777 moeten stelen, hebben ze daar geen vliegtuigen of zo?

Beetje vreemd verhaal van naturalnews.

 
Kijk, nu gaat de vinger naar Iran. Dat was te verwachten want die staat toch ook nog op de 'to do' lijst.

 
Ja, dat artikel bedoelde ik. Ik begrijp ook niet waarom een vliegtuig gestolen moet worden, ik begrijp daar echt de logica niet van. Of zou het gaan om de mensen met technische kennis op dat vliegtuig? Dat hele kaapverhaal begint hoe langer hoe ongeloofwaardiger te klinken. Die link van Pike, ik heb al op verschillende plaatsen gelezen dat de US precies moet weten wat er gebeurt is omdat zij dat gebied heel goed in de gaten houden. Ze willen niet dat dat geweten is dus houden hun mond. Maar dan weten ze natuurlijk ook perfect wat er in dat gebied kan zonder dat iemand er achter komt?

 
Dat is een veel beter artikel vind ik. Maar ik blijf het onwaarschijnlijk vinden dat iemand zoiets doet en verzint terwijl hij bezig is en dat het dan ook nog lukt, en dat met zoveel mensen. Als het je bedoeling is dat je ergens gaat landen hoe weet je dan hoe je ontvangen wordt met 239 gijzelaars? Ik snap er echt niks van, maar ja, wie wel?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.700
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan