Judy Wood Where did the towers go? [Audiovideo]

Niet voor niets heb ik het verhaal over de Maleisische Flight 370 onder de topic over Judy Wood geplaatst. Vrijwel meteen zag ik een parallel met wat er met de vliegtuigen op 9/11 is gebeurd. Transponders die uitgaan, vliegtuigen die van de radar verdwijnen, blackboxen die niet meer teruggevonden worden, niet of nauwelijks wrakstukken, dat soort dingen. Wat Judy Wood heel goed doet is alle mogelijke conventionele verklaringen bekijken om te zien of ze daadwerkelijk e.e.a. verklaren. Door deze theorieen 1 voor 1 te ontkrachten en weg te strepen OP BASIS VAN HET BESCHIKBARE BEWIJS, komt ze uiteindelijk uit op een nieuwe, onconventionele verklaring, simpelweg omdat de gangbare verklaringen ontoereikend zijn. Omdat mensen nu eenmaal getraind zijn om niet 'out of the box' te denken wordt ze vervolgens afgeschreven als 'complottheorist' of 'gestoord', of beide.

Nog zo'n 'gestoorde complottheorist' is Mike Adams. Ook hij streept de ene na de andere gangbare verklaring weg over wat er gebeurd kan zijn met Flight 370. Ook hij komt tot de conclusie dat geen enkele conventionele uitleg de lading dekt. Net als Judy Wood gebruikt hij zijn gezond verstand en blijft logisch nadenken. Als er geen logische verklaring is, dan moeten we grijpen naar een ander soort logica en dus 'out of the box' gaan denken. Voor het eerst trekt Adams nu de vergelijking met 9/11 en constateert dat er een officiele complottheorie aan het ontstaan is die niet meer in twijfel dient te worden getrokken, tenzij je wilt worden weggezet als 'complotdenker'. Zijn voorlopige conclusie is dat Flight 370 wordt omgebouwd tot wapen. Kijk dus niet gek op als er een dezer dagen, weken of maanden zich een vliegtuig weer in een of ander gebouw ergens ter wereld boort!

http://www.naturalnews.com/044430_Malaysia_Airlines_official_story_government_cover-up.html

Mike

 
Hmm. Een interessante connectie! Dit is trouwens de rechtstreekse link naar het artikel:

http://worldtruth.tv/rothschild-inherits-a-semiconductor-patent-for-freescale-semiconductors/

Mike

 
Dat is in Maleisie heel normaal voor mensen van de overheid. Overheidsdienaren zullen eerder met een vaag ontwijkend verhaal komen, dan dat ze eerlijk zeggen dat ze iets niet begrijpen. Door de manier waarop vragen ontweken worden, weet de bevolking dan vaak genoeg, zo gaat het daar al heel lang. Die transcripts is gewoon slordigheid.

Het klinkt misschien raar maar de Maleisische overheid heeft weinig te zeggen over Maleisie; het land is politiek nog altijd Brits, en op zakelijk gebied in handen van Chinezen.

Ik zoek het veel eerder in een akkefietje tussen Rothschilds en China, waar Maleisie voor gebruikt is. Mensen die echt weten wat er met de vlucht is gebeurd zijn heus wel slim genoeg om Maleisische overheidsdienaren in het ongewisse te houden.

 
Wie zin heeft in een uur lang numerologie, symboliek, rituals en mythologie rond Boston, Philip Hoffman, Sochi, Ukraine en de MH370: het heeft allemaal met elkaar te maken.

http://www.redicecreations.com/radio/2014/04/RIR-140402.php

Wat begon op 2 februari, de 33e dag van het jaar, met nog 333 dagen te gaan, is één groot ritueel geworden met de MH370 in het middelpunt.

Een magisch ritueel vereist dat een groot deel van de wereldbevolking de aandacht vestigt op bepaalde symbolen, zonder die echt te begrijpen. Symbolen zoals 777, 370 en de trident: -C

De code 370, in China de datum 7 maart (3-7), de trident het symbool van Neptunus = het logo van Malaysia Airlines dat op allerlei sites nu prominent naar voren komt. (Dit was ook een belangrijk symbool rond 911, in de stalen constructie van WTC1&2).

Als we massaal gedachten vestigen op bepaalde symbolen, nummers, codes, maar ook namen en logo's.. dan maak je een hoop mogelijk, en dat wordt gretig gebruikt door vrijmetselarij en co, maar misschien is het wel een groter kosmisch gebeuren.

Mensen begrijpen niet hoe krachtig gedachtes kunnen zijn. If only we understood magic..

 
Pfff wat een theorie. Ik heb het stuk nog niet geluisterd hoor maar wat gekeken op zijn facebookpagina. Ik vind dit eerlijk gezegd geloofwaardiger als de stukken van Mike Adams over een vliegtuig dat wordt uitgerust als wapen. Dat is imo veel te simpel gedacht, vliegtuigen zijn er overal, waarom moet het juist deze zijn en waar zijn dan de passagiers gebleven? zelfs al vind je mensen die je van 239 passagiers willen afhelpen, waar laat je ze en hoe weet je dat iedereen zijn mond houdt over wat er is geworden van de passagiers.

Ik heb van begin af aan het gevoel dat er veel meer achter zit. Dat zoeken zorgt voor een bepaalde energie en het blijft ook maar duren.

Ik vraag me als leek wel af of je niet alles kunt verklaren met numerologie, ik geloof best dat er iets in zit, maar verklaart dat dan ook dat het opgezet spel is? Dat je hele rijen krijgt van gebeurtenissen met cijfers die verwant zijn, kan dat niet evengoed een natuurlijk fenomeen zijn? Ik kan er wel in meegaan dat het die vlucht moest zijn, op die datum, van die maatschappij, maar dat er dan een passagier Paul Weeks in zit die op zijn beurt ook weer een code heeft die past in het geheel dat lijkt mij persoonlijk dan toch echt toeval?

En in hoeverre zijn gedachten krachtig? Is het krachtig omdat "zij" willen dat het dat is, of is het dat ook echt? het is niet omdat je de duivel aanbidt dat hij ook bestaat.

 
Dat een groot deel van de wereldbevolking de aandacht vestigt eerst op de superbowl, dan de dood van Philip Hoffman, dan de Olympische Spelen, de 'revolutie' in Ukraine, Poetin, en dan de spookvlucht.. dat heeft hoe dan ook betekenis. Het zijn de gespreksonderwerpen van de laatste twee maanden geweest, ik vermoed toch zeker van 2 miljard mensen.

Met aandacht en gedachte creëer je je eigen werkelijkheid, dat werkt in een ieders leven zo. Mensen hebben absoluut de kracht om hun eigen leven te regisseren, maar het wordt ons afgeleerd.

In plaats daarvan schenken we aandacht aan 'nieuws'-onderwerpen , waarbij de aandacht voor allerlei symboliek andermans werkelijkheid mogelijk maakt, die van de vrijmetselarij bijvoorbeeld. Volgens Gray bijvoorbeeld om een grote oorlog mogelijk te maken.

Hollywood werkt ook zo, grote blockbusters zoals The Hunger Games zijn ook magische rituelen. Holly wood verwijst naar de holly tree bij oud-keltische rituelen.

Ook logo's doen dat, op schermen, in de stad; het haalt onze eigen energie bij ons weg. Daarom kunnen mensen zich ook zo goed opladen als ze in de natuur zijn. (Symbolism in logos)

Hoe dan ook, de numerologie is echt freaky hoor. 370 begint erg op 911 te lijken, maar ook 911 is véél meer dan een groepje machtswellustelingen die een oorlog in het Midden-Oosten plannen. De synchronicities dat lijkt bijna een kosmisch spel van krachten buiten ons om, wat ook positief kan worden uitgelegd als een roep om bewustwording (zie het werk van Jake Kotze).

Gray gaat in het tweede uur wel degelijk in op de mogelijkheid dat het vliegtuig gebruikt gaat worden voor iets (kan ik niet bij, dan moet ik lid worden van RedIce ik denk dat ik dat maar eens ga doen), maar het belangrijkste element in dit ritueel dat zijn wij. Miljarden mensen die als een soort zombies gestuurd worden in waar ze hun aandacht aan besteden.

 
Quote:
De synchronicities dat lijkt bijna een kosmisch spel van krachten buiten ons om, wat ook positief kan worden uitgelegd als een roep om bewustwording (zie het werk van Jake Kotze).


Ja dat heb ik ook al gehoord. Dit is blijkbaar wat we nodig hebben anders zouden we het nooit hebben laten gebeuren. Ik snap dat wel maar ik voel het toch mooi niet zo. Je zou gefascineerd moeten zijn door alles wat er gebeurt, maar eerlijk gezegd ben ik toch vooral boos, en ik word er ook bang van. Voor ons lukt het misschien nog om die fascinatie aan te wenden en te geloven dat we ons eigen leven regisseren maar in een syrisch vluchtenlingenkamp zal het andere koek zijn. Ik vind dat allemaal moeilijk te rijmen.

Ik zal het stuk ook eens gaan luisteren misschien helpt het ;-)

 
http://rt.com/op-edge/lost-airliner-malaysia-nato-china-365/

Who has means and motive to take a plane full of people?

 
Quote:
The bizarre zigzag routes followed by MH370 are exactly the sort of flight path demonstrated during the September 11 attacks. On 9/11 we saw the same mysterious switching off, whether remotely or by the pilots, of transponders which should have been reporting the planes’ speed, altitude and position to air traffic control. If anything, the 777 is even more liable to cyber hijacking than the 767s involved in the 9/11 attacks. It was the first production aircraft to have no controls by which the pilot has direct influence over any part of the aircraft. It's all via the flight management system.


Mike

 
ik heb dat soort filmpjes wel vaker gezien, je moet ze eerst delen op je face en dan zie je niets. Ik weet niet wat daar de logica van is, niet op klikken zou ik zeggen

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan