Jordan Peterson

Blij dat ik JP via het forum heb leren 'kennen' . Hij twittert ook zag ik.



Thread door de Thread reader gehaald:
 
Uit de nieuwsbrief van gisteren:

“You are, on the one hand, the most complex thing in the entire universe, and on the other, someone who can’t even set the clock on your microwave. Don’t overestimate your self-knowledge.” (Share this on Twitter)

“It is not virtuous to be victimized by a bully, even if that bully is oneself.
”(Share this on Twitter)

“Order is not enough. You can’t just be stable, and secure, and unchanging, because there are still vital and important new things to be learned.”
(Share this on Twitter)
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Jordan Peterson, van atheistische wetenschapper naar gelovig en godsvruchtig mens:



Zondagse overweging. Werkelijk een schitterende video!🙏

Mike

Ik vond dit een hele mooie video van Jordan, kwam echt bij me binnen.
Ik moest alleen bij het stukje van de angst voor het hellevuur wel denken aan een atheĂŻst die ooit eens zei: waarom zou een God ons willen verbranden? En altijd weer die angst die leidend is. Hij vertelde dat hij niet in God gelooft maar wel een goed mens is, vrijwilligerswerk doet in een daklozenopvang en eigenlijk altijd klaarstaat voor behoeftigen om zich heen. Maar hij zei: ik erken jezus christus niet en geloof niet in God dus in wezen ga ik dan naar het poel der vuur.
 
IMG_20220609_225045_396.jpg
No Jordan Peterson, I would not like to see a major politician speak as a pandering hypocrite and ignorantly promote Globalist agendas.


Mike
 
De twee auteurs bespreken tal van Boy Crisis– gerelateerde onderwerpen, van (afwezige) vaders tot pesten en van (seksuele) relaties en empathie tot “checks and balance parenting.” Zie hieronder de besproken podcast. En waarom niet, daaronder nog een TED-talk van Farrell van zes jaar geleden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan