Jordan Peterson

Jordan Peterson over individuele verantwoordelijkheid voor jezelf, je gezin en je land.
Helaas denkt hij dat er rechtse dictaturen zijn. Dictaturen zijn juist gestoeld op collectivisme, wat juist typisch links is.


Jordan gaat ook in op 'The meek shall inherit the earth.' (rond min. 28)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een INTP. Ik doe niet aan eenzaamheid. Mijn hele leven sta ik al alleen, maar eenzaam voelt dit niet. Het heeft me wel tot drinken aangezet, dat is pas echte eenzaamheid. Maar dat heb ik overwonnen en nu snap ik: alleen is NIET eenzaam, eenzaamheid is een KEUZE.

Mike

Als je alleen bent en je voelt je eenzaam, dan ben je in slecht gezelschap.
Dat heb ik eens tegen een man verteld die mij vertelde dat ik niet begreep wat eenzaamheid was.
 
Ervaar enige Petersonmoeheid :unsure:
:sleep:
Ik heb geen tijd om daar naar te luisteren, er komt hier ongeveer 80 uur kijk en luister plezier per dag langs, ik heb ook nog andere bezigheden naast dit forum zou dus 96 uur in een dag moeten hebben zonder slaap 🤣🤣🤣
 
Jordan Peterson over ''evil'' en over Adam en Eva. Video begint bewust vanaf 13 min.
Peterson zegt ergens bij 20min50 o.i.d. dat the real fall is dat Adam Eva aanwijst als de schuld van ''his selfconscious misery''.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.262
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan