jodium en jodide

Kabeljauw en zeevruchten hebben een hoge hoeveelheid jodium gehalte. Bouillon getrokken van de koppen en graten paar keer per dag drinken naast jodium rijk voedsel zou toch moeten volstaan denk ik. CBD-druppels zijn een vloeibare vorm van cannabidiol (CBD)-extract, meestal sublinguaal ingenomen voor snelle opname. Ze worden vaak gebruikt om ontspanning te bevorderen, pijn te verlichten en het algehele welzijn te ondersteunen zonder psychoactieve effecten te veroorzaken.
Was het je bedoeling mijn bericht te citeren? CBD heeft in elk geval niks met dit jodium topic te maken. Je kunt via zoek functie het geschikte topic daarvoor vinden. En het zou fijn zijn als je een onderbouwing erbij kunt plaatsen waaruit je opmerking blijkt en voor welke aandoeningen.

Voor wat betreft jodium, er zijn wetenschappelijke artikelen dat fucoxanthine anti kanker effecten heeft. Dit is te vinden in o.a knotswier.

Voor dierlijk jodium op een goedkope manier. Vraag bij de visboer naar kabeljauw koppen en graten. Bij sommige visboeren gratis en voor degene met schildklier problemen wellicht dat er wat schildklier hormoon vrij komt met het trekken van de bouillon. Ik had toch de indruk dat ze me nog een knipoog gaven voordat ze de pan ingingen 😋1000006254.jpg

1000006253.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.583
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan