En, creme al binnen? Helpt het?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb al heel veel zalven gemaakt voor bewoners van huis van onze dochter en medewerkers. Werkte altijd fijn, mocht je dat willen proberen, dan kan ik wel een klein maaksel opsturen als de rest niet werkt Edwin.
Even aan de vogelexpert vragen ...wat is dit voor vogel? Raaf?
Bekijk bijlage 15979
Oei dit wordt voor @fatsnotbad een hele lastige met zijn plaatjes dyslexie. Had hem naar mijn zus gestuurd en kreeg deze reactie:Even aan de vogelexpert vragen ...wat is dit voor vogel? Raaf?
Bekijk bijlage 15979
Wat Mike zegt zou goed kunnen. Of misschien een keer een verkeerde beweging van de nek waardoor er iets 'verschoven' is?Sinds een paar weken heb ik een groot deel van de dag een vervelende jeuk aan de achterkant van mijn nek.
De huid is niet rood, behalve als ik heb gekrabbeld. Het is niet dik. Er zij geen vlekjes te zien. Het ziet er gewoon normaal uit aan de buitenkant. Het voelt alsof ik op een hoop brandnetels heb gelegen. Vogels doen dat ook wel, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.
Ik weet niet precies waardoor het is begonnen. Misschien een allergische reactie ergens op?
Herkent iemand deze klachten?
Ben er toch echt niet naar op zoek, maar (vreemde) vogels overal...
Bekijk bijlage 16338
Meer last van een opgeblazen gevoel ... of al product van Ronald Plasterk's (door Kuipers nu legaal gemaakt) chimera embryo project: vogelHeeft die vogel jeuk?
Meer last van een opgeblazen gevoel ... of al product van Ronald Plasterk's (door Kuipers nu legaal gemaakt) chimera embryo project: vogel+ blowfish
(het is geen photoshopper, door een of andere fotowedstrijdkeuring heen; "merk" stond er niet bij)
Nieuw gekochte stof (kleding, handdoeken of beddegoed) wordt hier altijd eerst gewassen. Mijn partner heeft ooit enorme huiduitslag gekregen van een nieuwe broek. Heb wel eens gezien dat zeker uit Azie, die containers vol gif worden gespoten voordat ze vertrekken.Mogelijke veroorzakers van jeuk en/of huiduitslag kunnen ook verfstoffen in kleuring en motieven in beddegoed, kunstvezels in beddegoed, zeepresten in gewassen beddegoed of een ouder matras zijn.
![]()
Waarom het wassen van kussens zo belangrijk is
Een derde van het gewicht van je kussen kan bestaan uit beestjes, dode huidcellen, huisstofmijt en hun uitwerpselen, ontdekten onderzoekers. Hierdoor kun je tal van gevaarlijke ziekten oplopen.www.ad.nl