Jeuk

De crème heb ik al een paar keer erop gesmeerd, maar het helpt nog niet echt. Misschien heeft het nog een paar dagen nodig?
Ik ga een combinatie van de crème, Tea Tree Oil, en kokosvet proberen. Verdeeld over de dag eerst het een en dan het ander.
 
ik heb al heel veel zalven gemaakt voor bewoners van huis van onze dochter en medewerkers. Werkte altijd fijn, mocht je dat willen proberen, dan kan ik wel een klein maaksel opsturen als de rest niet werkt Edwin.
 
ik heb al heel veel zalven gemaakt voor bewoners van huis van onze dochter en medewerkers. Werkte altijd fijn, mocht je dat willen proberen, dan kan ik wel een klein maaksel opsturen als de rest niet werkt Edwin.

Dat wil ik zeker proberen. Ik stuur je een privé bericht.
 
Sinds een paar weken heb ik een groot deel van de dag een vervelende jeuk aan de achterkant van mijn nek.
De huid is niet rood, behalve als ik heb gekrabbeld. Het is niet dik. Er zij geen vlekjes te zien. Het ziet er gewoon normaal uit aan de buitenkant. Het voelt alsof ik op een hoop brandnetels heb gelegen. Vogels doen dat ook wel, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.

Ik weet niet precies waardoor het is begonnen. Misschien een allergische reactie ergens op?

Herkent iemand deze klachten?
Wat Mike zegt zou goed kunnen. Of misschien een keer een verkeerde beweging van de nek waardoor er iets 'verschoven' is?
 
Heeft die vogel jeuk?
Meer last van een opgeblazen gevoel ... of al product van Ronald Plasterk's (door Kuipers nu legaal gemaakt) chimera embryo project: vogel 🐦+ blowfish 🐡

(het is geen photoshopper, door een of andere fotowedstrijdkeuring heen; "merk" stond er niet bij)
 
Meer last van een opgeblazen gevoel ... of al product van Ronald Plasterk's (door Kuipers nu legaal gemaakt) chimera embryo project: vogel 🐦+ blowfish 🐡

(het is geen photoshopper, door een of andere fotowedstrijdkeuring heen; "merk" stond er niet bij)

Het is een roodkroonhaan.
 
Mogelijke veroorzakers van jeuk en/of huiduitslag kunnen ook verfstoffen in kleuring en motieven in beddegoed, kunstvezels in beddegoed, zeepresten in gewassen beddegoed of een ouder matras zijn.

 
Mogelijke veroorzakers van jeuk en/of huiduitslag kunnen ook verfstoffen in kleuring en motieven in beddegoed, kunstvezels in beddegoed, zeepresten in gewassen beddegoed of een ouder matras zijn.

Nieuw gekochte stof (kleding, handdoeken of beddegoed) wordt hier altijd eerst gewassen. Mijn partner heeft ooit enorme huiduitslag gekregen van een nieuwe broek. Heb wel eens gezien dat zeker uit Azie, die containers vol gif worden gespoten voordat ze vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Dennis had jeuk in zijn nek,ik heb ook jeuk in mijn nek maar bij mij zijn het de wratjes die jeuken! Mijn hel nek zit vol wratjes. Sinds kort heb ik last van jeukende STEELwratjes! Ik heb ze al 30 jaar in mijn hals zitten tot aan mijn kin,nooit last van gehad,alleen ontsierend vond ik ze wel want je ziet ze altijd boven elke kraag uitkomen. Nu ineens sinds een maand gingen ze jeuken EN zijn ze groter geworden,zo gek! Nu lijken het ook meer "echte"wratten dan "maar"steelwratjes,echt een dikke kop er op. Heb wat met zilverwater ingesmeerd en met appelazijn ( Bragg) maar dat helpt niet veel,zou met een pleister moeten las ik ergens maar durf dat niet zo goed want trek je de wrat dan er af? Ben er maar voorzichtig mee,bang dat ze gaan bloeden ofzo. Maar zou graag willen weten waar die jeuk en groei vandaan komt? Dacht iets langs te zien komen in een Nieuwsbrief van Ron Fonteine laatst maar kan het niet meer terugvinden en had het nog niet gelezen. Iemand tips bij steelwratjes?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan