jersey yoghurt

G

Guest

Guest
wie weet waar je de jersey yoghurt kan kopen??gewoon bij de bio natuurwinkel??

gr.lola

 
Iola,

Als het goed is kun je het gewoon bij je natuurwinkel laten bestellen.

Het is van de Weerribben.

 
Hoe meer mensen hem bestellen hoe liever, ik weet dat ie anders uit de roulatie wordt grhaald!! Hij verkoopt normaal voor geen meter in de winkel omdat mensen niet de hogere prijs waarden mbt het product. Is van hogere voedingswaarde dan de overige.. Dus bestellen maar! :D

 
Ik bestel elke week 3 pakken.(gebruik ook nog andere yoghurt) Misschien ga ik over op 4 pakken.

Hoeveel yoghurt drinken jullie, per dag/week?

Ik neem twee flinke bekers elke dag.

Misschien een tip: ik gooi er rozijntjes door heen.

Smaakt erg lekker op mijn werk.

In het weekend maak ik er wel eens een smoothie mee.

Dan zonder rozijntjes, maar met kruiden en rauwe melk er bij.

De smoothie volgens recept van Mike dus.

 
Kan helaas nergens de Jersey Yoghurt kopen. Beide natuurvoedingswinkels krijgen te horen van hun leverancier dat deze yoghurt niet geleverd kan worden wegens een te lage omloopsnelheid. Omdat het zelf maken van yoghurt ook nog geen succes heeft opgeleverd kopen we de Demeter yoghurt van Zuiver Zuivel. Het percentage verzadigd vet van deze yoghurt is echter slechts 1,8%.

 
Ik doe altijd een scheut slagroom door de yoghurt, verhoogt niet alleen het vetpercentage maar smaakt ook nog eens erg lekker.

De laatste tijd haal ik trouwens Zuiver Zuivel Yomio omdat daar extra bacterien aan toegevoegd zijn. Goedkope probiotica lijkt me.

 
Bestaat de Jersey yoghurt nog steeds? Ik kan het nergens vinden. Net als de Jersey boter.

Als iemand nog een adresje weet... Mag ook een webwinkel zijn.

 
Nou ja, staat er ineens Jersey yoghurt van de Weerribben in de winkel. Terwijl ze me 2 weken geleden vertelden dat het uit het assortiment van de Weerribben was gehaald... En ook niet even bellen, heb ik m'n telefoonnummer voor niets achter gelaten.

Nu maar hopen dat deze yoghurt goed valt, dan maken we er een wekelijkse vaste bestelling van.

Wat is trouwens beter voor een autistisch jongetje met een slechte (geestelijke) reactie op yoghurt van gewone gepasteuriseerde biologische melk? Gepasteuriseerde Jersey yoghurt of zelfgemaakte yoghurt van niet-gepasteuriseerde rauwe melk (grasgevoerd)?

 
Niet gepasteuriseerde producten zijn voor iedereen beter. Als je zelf kan maken van grasgevoerde melk dan zou ik daar zeker voor gaan. En hem de melk ook zo laten drinken.

 
Speelt het verschil tussen A1 en A2 melk nog een rol?

Daarmee wordt de nieuwe vraag: wat is beter voor een autistische jongen die slecht op gewone yoghurt reageert? Gepasteuriseerde A2-yoghurt of rauwe A1-yoghurt?

 
Quote:
Niet gepasteuriseerde producten zijn voor iedereen beter. Als je zelf kan maken van grasgevoerde melk dan zou ik daar zeker voor gaan. En hem de melk ook zo laten drinken.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan