Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ok, niet gevaxed dusIedereen die nu nog beweert dat Trump vaccin salesmanager is of gevaccineerd is, kan gaan hangen met de rest van de elite.
Ik snap niet dat ze zeggen wakker te zijn terwijl ze in coma liggen, mijn voorstel is iedereen die het hier roept de troll behandeling geven om te beginnen
Die met Willem was wel leuk maar is alweer lang geleden dat ik die heb gezien.Zat net even te denken aan die Jensen.
Ga ik op zijn site kijken. Zie ik toch al 4 interessante dingen staan.
Heeft iemand dit toevallig gekeken? En dan vooral die aflevering over Israël?
Benieuwd hoe hij hier in staat.
Bekijk bijlage 37981Bekijk bijlage 37982
Maar die van Israël niet gezien dus? Misschien vanavond even kijken zodat ik een samenvatting kan gevenDie met Willem was wel leuk maar is alweer lang geleden dat ik die heb gezien.
De aflevering met Icke ben ik halverwege gestopt vanwege Trump-bashing. Verder voor ons weinig nieuwe info.
Die van Israël was met David Icke.Maar die van Israël niet gezien dus? Misschien vanavond even kijken zodat ik een samenvatting kan geven![]()
Maar die van Israël niet gezien dus? Misschien vanavond even kijken zodat ik een samenvatting kan gevenDie met Willem was wel leuk maar is alweer lang geleden dat ik die heb gezien.
De aflevering met Icke ben ik halverwege gestopt vanwege Trump-bashing. Verder voor ons weinig nieuwe info.
Ooh okDie van Israël was met David Icke.![]()
Maar een samenvatting is altijd leuk!Maar die van Israël niet gezien dus? Misschien vanavond even kijken zodat ik een samenvatting kan geven
Ooh ok![]()