Jensen

Deze is ook goed, kijk eens wat er b.v. in Alberta door de nieuwe premier gezegd wordt: 44:00, daarvoor ook leuk om te zien, een milieu-activist die zich vastplakt bij jinek en huilie-huilie doet, een mietje compleet met baard.
 
De nieuwste Jensen Show, helemaal in het kader van David Icke en het verbannen van hem, zodat we zijn boodschap niet zouden horen. Icke is GEEN Holocaustontkenner, dat is een PERTINENTE LEUGEN! Maar kijk voor het bewijs naar deze uitzending van Jensen, hij legt het allemaal uit. En mocht je Jensen niet kunnen uitstaan, scroll dan door naar 39:00 min, daar hoor je David Icke (met NL ondertiteling) zijn speech houden die hij in Amsterdam had gehouden als hij niet was gestopt door een smerig politiek kartel dat als de dood voor de waarheid is.

En nog een opmerking vooraf, Icke houdt in dit geval zijn speech op het strand in Engeland en hij kijkt over de Noordzee uit naar Nederland. Er staat wind en dus moet hij zijn stem verheffen en soms verheft hij ook zijn stem om tot ons door te dringen. Dus zet dat misplaatste vooroordeel opzij dat je is aangeleerd door dezelfde elitekliek waar Icke het over heeft, dat je netjes met twee woorden moet praten, dat boos worden een zwaktebod is, enz. Dat hebben ze je alleen maar aangepraat omdat zij doodsbang zijn voor mensen die hun verhaal en oprechte mening kracht bijzetten door hun stem te verheffen, ze zijn bang dat anderen door jouw stemverheffing geïnspireerd raken en de waarheid gaan inzien en ook hun stem gaan verheffen en uiteindelijk is er dan geen houden meer aan en verheft IEDEREEN zijn stem en dan is de corrupte elite de macht kwijt! Dat is ook waar Rutte doodsbang voor is!

Het WORDT TIJD dat we allemaal boos worden en desnoods met een vuist op tafel onze stem verheffen, doen we het niet, dan is zeer binnenkort alles verloren, begin dat nou eens te begrijpen! (Dit is natuurlijk voornamelijk bedoeld voor de mensen die toch niet op mijn account of de talloze andere accounts op Telegram komen, die niet eens weten dat er ergens de waarheid is te vinden, die klakkeloos de media en overheid geloven, die weigeren verder te kijken dan de krant en de TV. En het is bedoeld voor de mensen die het wel weten, maar bang zijn om hun nek uit te steken, die vrijwillig gebukt gaan onder het corruptiejuk. Dat zijn ook de twee groepen die Icke noemt en die er voor zorgen dat het kleine fascistische eliteclubje zijn gang kan gaan en zich de ganse wereld kan toe-eigenen, een wereld waarin jij en ik niets meer te zeggen hebben, we geen enkel recht meer bezitten en al onze vrijheden zijn afgepakt!)
 
De nieuwste Jensen Show, helemaal in het kader van David Icke en het verbannen van hem, zodat we zijn boodschap niet zouden horen. Icke is GEEN Holocaustontkenner, dat is een PERTINENTE LEUGEN! Maar kijk voor het bewijs naar deze uitzending van Jensen, hij legt het allemaal uit. En mocht je Jensen niet kunnen uitstaan, scroll dan door naar 39:00 min, daar hoor je David Icke (met NL ondertiteling) zijn speech houden die hij in Amsterdam had gehouden als hij niet was gestopt door een smerig politiek kartel dat als de dood voor de waarheid is.

En nog een opmerking vooraf, Icke houdt in dit geval zijn speech op het strand in Engeland en hij kijkt over de Noordzee uit naar Nederland. Er staat wind en dus moet hij zijn stem verheffen en soms verheft hij ook zijn stem om tot ons door te dringen. Dus zet dat misplaatste vooroordeel opzij dat je is aangeleerd door dezelfde elitekliek waar Icke het over heeft, dat je netjes met twee woorden moet praten, dat boos worden een zwaktebod is, enz. Dat hebben ze je alleen maar aangepraat omdat zij doodsbang zijn voor mensen die hun verhaal en oprechte mening kracht bijzetten door hun stem te verheffen, ze zijn bang dat anderen door jouw stemverheffing geïnspireerd raken en de waarheid gaan inzien en ook hun stem gaan verheffen en uiteindelijk is er dan geen houden meer aan en verheft IEDEREEN zijn stem en dan is de corrupte elite de macht kwijt! Dat is ook waar Rutte doodsbang voor is!

Het WORDT TIJD dat we allemaal boos worden en desnoods met een vuist op tafel onze stem verheffen, doen we het niet, dan is zeer binnenkort alles verloren, begin dat nou eens te begrijpen! (Dit is natuurlijk voornamelijk bedoeld voor de mensen die toch niet op mijn account of de talloze andere accounts op Telegram komen, die niet eens weten dat er ergens de waarheid is te vinden, die klakkeloos de media en overheid geloven, die weigeren verder te kijken dan de krant en de TV. En het is bedoeld voor de mensen die het wel weten, maar bang zijn om hun nek uit te steken, die vrijwillig gebukt gaan onder het corruptiejuk. Dat zijn ook de twee groepen die Icke noemt en die er voor zorgen dat het kleine fascistische eliteclubje zijn gang kan gaan en zich de ganse wereld kan toe-eigenen, een wereld waarin jij en ik niets meer te zeggen hebben, we geen enkel recht meer bezitten en al onze vrijheden zijn afgepakt!)
Waar boosheid is is geen liefde. Stemverheffing kan ook zonder boosheid.

Maar afgezien daarvan snap ik de intentie.👊
 
Wat ik bij AA heb geleerd dat elke menselijke emotie of gedraging er toe doet, omdat ons dit allemaal door God gegeven is. Het enige criterium dat we dienen te hanteren is dat we niet mogen schaden, niet onszelf en ook anderen niet. Boosheid mag dus, mits het niet schaadt.

Mike
 
Maar als de overheid zich niet langer aan de wet houdt, deze met voeten treedt en wij ons maar als slaven moeten voegen naar de kuren van de overheid, we bij de rechter niet langer terecht kunnen om recht te laten gelden, wat dan?
Hoeveel mensen zijn er die die de cojona-onzin van begin af aan doorzien hebben? Je hebt geen meerderheid nodig voor een verandering, maar wel heel veel mensen die een vuist kunnen maken.
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230213_94506767

Wie is de Nederlandse complotdenker die Peter C., man die aanslag poogde tegen Miss België, deed geloven in complottheorieën?​


Peter C. , de man die een aanslag zou hebben willen plegen tijdens de verkiezing van Miss België, dweepte met de Nederlandse complotdenker Robert Jensen. De ooit populaire tv-presentator en opiniemaker ontpopte zich de jongste jaren tot fulltime-lawaaimaker die de gekste theorieën verkondigt op zijn Youtube-kanaal.
 
Zelf niet bekeken maar misschien is het interessant.

Jensen: Mijn beste gesprek met Adam Curry ooit!!
Nou, ik heb een poging gedaan omdat er in de alternatieve wereld een enorne hype is rondom deze uitzending en deze mij vanuit meerdere hoeken is aanbevolen. Eerlijk gezegd voelde ik de weerstand al voordat ik de afspeelknop had aangezet. Hier is mijn kritiek en deze is niet mals:

Het begint al met wat we maar 'Jensen-humor' zullen noemen: een dreigement dat er vreselijke dingen met je gaan gebeuren als je hem niet financieel steunt. Ik vind dit een volkomen oneigen en smakeloze manier van fondsenwerving.

Maar het kan nog platter. Hij en Curry maken letterlijk onderbroekenlol door lachend grappen te maken over het dragen van geen broek. Het geeft het totale gebrek aan klasse weer van hen beiden.

Dan het gesprek zelf. Ik ben tot iets minder dan een uur gekomen en toen heb ik het uit pure ergernis uitgezet. Robert Jensen is nog wel positief en optimistisch gestemd, maar Adam Curry is een totale doemdenker die de vijand veel te veel macht toekent en daarmee onderdeel is van het probleem. Zijn kritiek op Elon Musk deel ik voor geen meter en is bovendien niets nieuws, er zijn genoeg negatievelingen die reeds vanaf het begin zeiden dat Musk met de aankoop van Twitter meewerkt aan de opzet van een digitaal economisch controlesysteem. Dit zijn dezelfde stemmen die beweren dat Trump en Poetin ook onderdeel uitmaken van hetzelfde systeem, blablabla.

Curry zal ongerwijfeld ook nog zijn Bitcoin-promotiepraatje hebben gehouden aan het eind, maar ik heb dat niet afgewacht, ik kon er niet meer tegen. De volgende keer volg ik mijn intuitie en laat ik me niet meer verleiden om naar deze egotrippers te kijken en luisteren!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen tijd gehad om die uitzending te bekijken, maar dan zal ik me die tijd en energie ook maar besparen.

Het gesprek met Thierry wil ik nog wel bekijken.
 
Ik heb nog geen tijd gehad om die uitzending te bekijken, maar dan zal ik me die tijd en energie ook maar besparen.

Het gesprek met Thierry wil ik nog wel bekijken.
Aanrader.
J zit dan wel wat in zijn ego/gedrevenheid en verteld graag zijn visies waar je aan merkt hij T op een soort van voetstuk plaatst.
Overal een gesprek met wijze inzichten o.a. over:
-Geloof in autoriteit
-kwaad vs goed is de rode lijn i h gesprek.
-TB denkt dat er iets gaat breken door de uitkomsten v h Corona debacle en de Oekraïne oorlog.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.130
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan