Jensen

Wat een goede uitzending die laatste van Jensen. Heel verhelderend, heel duidelijk! Gelukkig zijn er meer mensen die niet meegaan in die onzin van de MSM.
 
Ik heb vanavond de voorlaatste aflevering gezien, genaamd 'Meelopers!'.

Allereerst, Jensen moet wel INTP zijn, want hij houdt niet van veel mensen over de vloer. 👍

Daarnaast spreekt hij het nu gewoon uit: dit is een spirituele oorlog van licht tegen duisternis. 👍

Ook onderhoudt hij contact met Thierry Baudet. 👍

Nederlandse Q, samen met FvD en Viruswaarheid. Jensen pakt de media, FvD de politiek en VW de rechtsstaat. Briljant gespeeld, irregular warfare.👍

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanavond de voorlaatste aflevering gezien, genaamd 'Meelopers!'. Allereerst, Jensen moet wel INTP zijn, want hij houdt niet van veel mensen over de vloer. 👍

Daarnaast spreekt hij het nu gewoon uit: dit is een spirituele oorlog van licht tegen duisternis. 👍

Ook onderhoudt hij contact met Thierry Baudet. 👍

Nederlandse Q, samen met FvD en Viruswaarheid. Jensen pakt de media, FvD de politiek en VW de rechtsstaat. Briljant gespeeld, irregular warfare.👍

Mike
Het mooie vind ik dat je nu steeds meer van alle kanten bijna exact hetzelfde verhaal hoort. De bevindingen en voorspellingen versterken elkaar steeds meer. Dan word het ook steeds eenvoudiger om de valse profeten te herkennen die verwarring proberen te zaaien.
 
Ik heb vanavond de voorlaatste aflevering gezien, genaamd 'Meelopers!'. Allereerst, Jensen moet wel INTP zijn, want hij houdt niet van veel mensen over de vloer. 👍

Daarnaast spreekt hij het nu gewoon uit: dit is een spirituele oorlog van licht tegen duisternis. 👍

Ook onderhoudt hij contact met Thierry Baudet. 👍

Nederlandse Q, samen met FvD en Viruswaarheid. Jensen pakt de media, FvD de politiek en VW de rechtsstaat. Briljant gespeeld, irregular warfare.👍

Mike
Zeer heldere analyse, waarvoor dank.
 
Nieuwe Jensen. Over parallelle samenleving.

Kan de link alleen niet delen
 
Trouwens de nieuwe Jensen gezien van gister? Interessant, over meteoriet inslagen enzo (natuurlijk gelogen van de Deepstate) en dat er nu overal artikelen opduiken over een evt inslag en lockdowns.. zelfs een film die erover gaat die in december op Netflix komt. ( Dont look up ). Covid lukt niet dus gaan ze een andere weg inslaan. Denk best dat Jensen wel eens gelijk kan hebben

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens de nieuwe Jensen gezien van gister? Interessant, over meteoriet inslagen enzo (natuurlijk gelogen van de Deepstate) en dat er nu overal artikelen opduiken over een evt inslag en lockdowns.. zelfs een film die erover gaat die in december op Netflix komt. ( Dont look up ). Covid lukt niet dus gaan ze een andere weg inslaan. Denk best dat Jensen wel eens gelijk kan hebben

Ik vind dat jensen de dingen vaak scherp ziet. Hij kan in een soort flow komen die je wel eens zat bent waarschijnlijk, maar gemiddeld genomen ziet hij de dingen vaak heel helder.

Hij gelooft niet in Q maar vooruit, verder heeft tie vaak een goeie visie
 
Ik vind dat jensen de dingen vaak scherp ziet. Hij kan in een soort flow komen die je wel eens zat bent waarschijnlijk, maar gemiddeld genomen ziet hij de dingen vaak heel helder.

Hij gelooft niet in Q maar vooruit, verder heeft tie vaak een goeie visie
Hij zegt dat hij niet in Q gelooft. Misschien doet hij dat om mensen op hun eigen verantwoordelijkheid te wijzen in plaats van op iemand anders te wachten die het oplost. Irregular warfare.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan