Jensen

Nieuwste www.jensen.nl

Hilarisch, belachelijk maken van klimaat drammers.

Pepijn vH krijgt veer in zijn reet
Omtzigt wordt afgebrand
Lhgbt zooi wordt benoemd

Verder tussendoor steeds scherpe opmerkingen.

Luistertijd voor als je ff uurtje hebt en opbeurend gepraat wil horen
 
Je hebt toch straf kijk ff en maak een verslag, ik ben daar te druk voor nu
Jachtseizoen met veel voorbereiding en zo
Morgen ochtend 4 uur het bos in 🤣🤣🤣🤣
Lees de post erboven maar van Zathras.
Ik ben ook druk, mag niet stofzuigen dus ruim nu alles op met stoffer en blik :ROFLMAO:
 
Lees de post erboven maar van Zathras.
Ik ben ook druk, mag niet stofzuigen dus ruim nu alles op met stoffer en blik :ROFLMAO:
Stoffeerder en blik.... Werkt dat een beetje op vloerbedekking dan zet ik Roos daar ook aan.... Is ze langer bezig 🤣🤣🤣🤣
 
Als je wil dat ze uren zoet is werkt het perfect. :LOL:
Ze moet wel haar uren maken, anders schiet het nog niet op, ze moet wel de kost verdienen met huis schoonmaken tuin bijhouden enzo 🤣🤣🤣🤣 hoe meer tijd ze daar aan kwijt is des te rustiger het is 🤣🤣🤣
 
BERICHT VAN ROBERT
Beste personen met penissen en vagina’s,

Wij hebben besloten om de show van vandaag te verplaatsten naar morgen. Dit naar aanleiding van de persconferentie van de 2 clowns vanavond. Het is goed om te weten wat ze van plan zijn. We zullen hun leugens morgen uitgebreid fileren.

Laat je niet ontmoedigen vanavond. Ze doen dit alleen omdat ze ons nog niet hebben waar ze ons willen hebben. Dat gaat ze ook nooit lukken. Maar dit zijn de momenten dat de mensen die het ZIEN ijzersterk moeten blijven. Nooit zullen we buigen voor deze tirannie. De wereld die ze proberen te creëren is niet de onze.

Laat ze maar treiteren, manipuleren en liegen.

Hun kaartenhuis zal ineenstorten.

Geniet van je avond en tot morgen!

Robert
 
Lieve Jensen Show vrienden en vriendinnen,

Deze week zijn de shows op dinsdag en donderdag.

Er is iets waar ik al dagen intens mee bezig ben. Het laat zich het best op deze manier omschrijven: hoe komen we uit deze situatie? En opeens kreeg ik een sterk gevoel. Een ingeving. WE ZIJN ER AL UIT.

Ik weet, dit is wat vaag, maar ik zal het morgen zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Tot morgen en dank voor jullie begrip.

Robert
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan