Jensen

Why not both?

Al met al een goeie aflevering waarin Jensen het heeft over de totale afbraak van het systeem, gewenst door de bovenonsgestelden.

(hij heeft het nergens over waarom ze dat willen, hogerhand, satan whatever. Wel het doel: totale controle vande mensheid)

Er komen spannende tijden aan, that's for sure
“So you think that money is the root of all evil. Have you ever asked what is the root of all money?”
-Ayn Rand
 
Ja, ik vind het altijd wel lekker optimistisch.

Hij maakt wel reclame voor zijn winkel maar dat is wel te begrijpen.

Als @fatsnotbad t-shirts zou gaan verkopen zou ik er ook 1 bestellen.
Maar dan wel ff goedkoper als het kan. Die prijzen zijn niet normaal bij Jensen hoor
 
vindt het ook positief.... kanttekening is wel dat het bijna altijd over hún plannen gaat, voedt hij daarmee tegelijkertijd de angst ?
Ja dat vind ik best een goede gedachte van je! Ik weet het niet met Jensen?! De ene keer denk ik van ja hij is er 1 van ons en de andere keer zegt hij dingen dat ik denk van🤔 over Trump bijvoorbeeld
 
Het kan natuurlijk zijn dat je je mening herziet, zelfs over Trump.

Fragment op Fox gisteren waarin hij de vaccins weer promoot en dat mensen onder hem het veel meer zouden nemen.
 
Het kan natuurlijk zijn dat je je mening herziet, zelfs over Trump.

Fragment op Fox gisteren waarin hij de vaccins weer promoot en dat mensen onder hem het veel meer zouden nemen.
Ja Fox😂 dan noem je ook wel High Class Media🤡
 
Het kan natuurlijk zijn dat je je mening herziet, zelfs over Trump.

Fragment op Fox gisteren waarin hij de vaccins weer promoot en dat mensen onder hem het veel meer zouden nemen.
Jij snap het nog niet he, de vaccins van Trump zijn hcq ivm en regeneron, maar roep sat op MSM en de boel ontploft weer, wacht maar af wat er gebeurt als het platform van Trump online gaat, mening veranderen over Trump iedereen die dat doet slaapt heeeel diep
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.793
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan