Jensen

Het is lastig, Jensen besteed heel veel aandacht a het Q verhaal.. hij krijgt er veel mail over zegt hij.
Hij gaat luisteraars verliezen als hij meegaat i d Q theorie. Wat hij nu doet is mensen kennis geven van.
Zegt het maar.. is hij serieus sceptisch of bereid hij luisteraars voor.

Die foto van afgelopen zondag waarbij de beste man vanaf een paard neergeknuppeld wordt is dat geen photoshop en gemaakt om de massa op de been te krijgen ?

Bizarre tijden.

 
Ik heb in de afgelopen jaren mijn ouders geredpilled over Q. Dankzij mij zijn ze ook trouwe Jensen-kijkers geworden. Mijn ouders staan tussen de normies en ons Q-volgers in, ze staan echter zeer zeker open voor wat ik te zeggen heb. Mijn moeder zegt de laatste tijd: Jensen weet veel meer dan hij kwijt kan, let maar eens goed op hem. Vanochtend heb ik het volgende bericht gestuurd aan mijn moeder:
Je had gelijk over Jensen: hij weet veel meer. Gisteravond over Q, zeer interessant. Goed dat hij Steve Pieczenik aanhaalde, die heeft aanzien! Jensen heeft een groot risico genomen want veel van zijn volgers moeten hier niets van hebben!
Mike
 
Lag ik met mijn gevoel over Jensen toch goed.

Ik ben hem blijven volgen omdat ik het toch interessant vond en voelde dat hij niet alles kwijt kon. Op zijn verhaal van gisteren heb ik op zitten wachten.

Nu,  dan nog gaan bezien wat het allemaal gaat worden.

Ik vind dat Jensen het gisteren zeer goed weergegeven heeft.

Dorothé
 
Beste forumleden en -lezers,

Ik kan niet garanderen dat dit platform overeind blijft vandaag en de komende dagen. Gisteren waren we tijdelijk even offline, gelukkig was dit van korte duur. Hoewel mijn provider een zeer krachtige beveiliging biedt kan het natuurlijk toch zijn dat we geen weerstand kunnen bieden aan sluwe DDoS-aanvallen die zoveel traffic genereren dat de site plat komt te liggen. Ik raad daarom iedereen aan die dit nog niet heeft gedaan om vandaag nog een Telegram-account te openen en lid te worden van onze nieuwsgroep via deze uitnodigingslink:

https://t.me/joinchat/HFsf8-9qczbx9u8E

See you there!

Mike
 
Ik vond het een hele goede uitzending, kritisch wb Q maar hij zei ook dat Trump terug komt!! Jensen weet veel meer dat is duidelijk.
 
Jensen weet veel meer dat is duidelijk.
Wat mij steeds duidelijker wordt is dat helemaal NIEMAND ook maar iets weet. Alles is het gevolg van speculatie, aan elkaar knopen van mogelijke verbanden. En toch is alles steeds weer anders.

En dat is ook volkomen logisch. Ik bedoel, als wij het weten, dan weten ZIJ het ook. En je kan vinden wat je wilt maar ook daar zijn toch echt mensen met een hoop verstand. En die volgen heus wel wat er gezegd en gespeculeerd wordt.
 
@ bastiaan, dat is zeker waar. Maar Jensen weet meer in de zin dat ie wel degelijk net als ons achter de schermen de Q drops volgt maar hier niet openlijk voor uitkomt. Want anders zeg je niet zo stellig: Trump komt terug!

Ik bedoel niet dat hij precies weet wat Q gaat doen. Dat weet niemand nee wat heel logisch is zoals jij ook zegt. De vijand kijkt net zo goed mee!
 
Zo! Ik ben er ook weer.

Ik heb mij sinds vorige week even rustig gehouden. Het was storm, maar niet de storm waar iedereen maar op zit te wachten.

Ik ben voornamelijk bezig geweest met rust  bewaren in het hoofd. Me niet mee laten gaan in een stortvloed van emoties en (mis)informatie.

En wat was het een rollercoaster.. Het optimisme van Trump tijdens zijn eindspeeches.
"You will see me again once things start to change" "The best is yet to come!"

Donald Trump Jr en Kimberly Guilfoyle die ditzelfde optimisme uitstraalde zo vlak voor het einde.
"The best is yet to come!!!"
Zoveel van het Trump team die blij leken te zijn voor wat de toekomst ging brengen.

Wellicht weet Kimberly meer.. Apart verleden heeft deze vrouw.. Aparte ex echtgenoten (Waaronder Kevin Newsom, nu gouverneur van Califonia), maar lijkt nu volledig toegewijd aan de Trump familie.. Is ze tot ander inzicht gekomen in de afgelopen jaren...Heeft ze zaken gezien die haar wakker hebben geschud... of was ze een honeypot? En is ze dat wellicht nog steeds?

Ik had vooral veel vragen..

En toen de zeer vreemde Biden inauguratie.. Onwerkelijk in zoveel opzichten.  Heel NEP!
Geen echte energie.. Zou de race gelopen zijn? Veel mensen waren emotioneel en zagen het allemaal echt niet meer zitten. "Het is over... Psyop, we zijn in de maling genomen... Overgeleverd aan een vijand..De [DS] heeft gewonnen".
"De tirannie zegeviert".... Bange laffe mensen allemaal.

Er was blijkbaar weinig nodig om veel mensen totaal de hoop op te laten geven? Vreemd... Waar zijn de grote strijders met grote monden van afgelopen paar jaar? Blijkbaar heel veel grote monden op internet, maar zeer weinig daadwerkelijke ruggengraat!
Meelopers in een cultus, die om de lieve vrede te bewaren wel heel erg mee gaan in huidige maatregelen. Dit zijn die mensen die wachten op een verlosser maar tot die tijd wel een mondkap dragen in de supermarkt etc... Je schiet er feitelijk niets mee op..

En toch nog steeds veel ontwikkelingen gaande.. Veel info achter de schermen die te blijk geven dat zaken allemaal niet werkelijk zijn zoals ze nu lijken. Zo lijkt Biden helemaal niet echt bezig te zijn met presidentiële dingen.. Hij tekent Executive Orders die niet verwerkt worden.. Hij zit in een oval office die niet de werkelijke oval office lijkt te zijn maar de studio set van Castle Rock. The National Guard soldaten worden als honden behandeld en keren zelf Biden openlijk de rug toe...
Deze partijen staan niet op goede voet met elkaar... En de [DS] lijkt doodsbang voor het leger..

Things are not as they seem.

Als we in de afgelopen 4 jaar werkelijk iets geleerd hebben, dan is het dat Trump nooit zomaar iets zegt. "You will see me again once things start to change".. Trump is niet weg.. Hij treed alleen terug.. terug in de schaduw om daar vandaan opnieuw op kracht te komen.

Je ziet al beweging dat er een nieuwe "Patriot Party" gaat komen. De Democraten zijn tot op het bot verrot... De GOP is ook zeer corrupt... Er moet schoon schip gemaakt gaan worden.

Er is teveel chaos nu! Misinformatie campagnes zijn tot hun max opgedreven.
Zo lang Trump in het witte huis zou blijven, zou men vanuit de media de p(l)andemie blijven pushen.. De angstkramp die heel de wereld momenteel in z'n greep heeft.

Trump heeft meerdere malen geprobeerd om het narratief te breken.. Hij heeft zelfs zichzelf laten opnemen onder het mom van Corona.. En heeft de wereld willen laten zien dat feitelijk gezien niets aan de hand is.. Het was niet alleen Trump die dit heeft gedaan.. Meerdere mensen van zijn administratie zijn "opgenomen" geweest en kwamen sterker terug! (Denk aan Kayleigh McEnany)

Toch bleek operation mockingbird krachtig... En het narratief bleef bestaan.. Dit gaat alleen  verdwijnen als de [DS] denkt dat ze de stuurknuppel weer beet hebben. En nu met dit fake presidentschap van Biden... Nu zie je hoe fake alles was en is... de curve zal nu blijvend dalen... Het narratief zal verdwijnen... [DS] waant zichzelf weer machtig..

Te veel mensen zijn nog te ver heen...

Ook het hele idee van Q Anon zelf was bezoedelt.. Wat begon als een kleine community van IT onderlegde mensen.. veranderde meer en meer in een soort van religieuze cult.
Dit laatste kwam mede door de mainstream media, die crisis acteurs heeft ingezet om MAGA/Q-Anon op een bepaalde manier weg te zetten.

Toch zie je helaas dat er ook diverse stromingen zijn ontstaan waarbij dit werkelijk zo is.

Deze mensen zien de waarheid niet echt, maar claimen van wel en dulden ook geen tegenspraak.. In hun ogen is Q het antwoord op alles... Q is de "oplossing" en deze mensen wachten op deze "verlosser" die alles gaat veranderen..

En laat dat nou net NIET zijn wat Q is....
Anons schreeuwen niet van de daken wie en wat ze zijn... Anons zijn geen passieve mensen die wachten op een verlosser.
Dit alles moest gebeuren want dit was een blok aan het been van de werkelijke operatie.

Q posts hebben altijd gedraaid om waarheidsvinding. Het heeft nooit gedraaid om zweverige theorieën gebaseerd op arbitraire verbanden en speculatie. Q heeft zelfs meerdere malen aangegeven in diverse posts: "Be careful who you follow"..

Het koren moest van het kaf worden gescheiden! Het Q narratief vanuit de Mainstream moest worden ontkracht, omdat het de [DS] alleen maar ammunitie geeft.

En nu dan naar het onderwerp van dit topic.. Jensen..

Hij was een paar dagen stil.. Offline als het ware. Hij heeft een aantal dingen gezegd... Rookgordijn wellicht.. Maar ook concreet en feitelijk.

We weten dat hij in de gaten gehouden wordt.. Door NPO, door Nederlandse politiek, door MSM..

Ook weten we dat hij invloed heeft.
De MSM lijkt bang voor hem, gaan toch liever niet direct de confrontatie aan... Waarom? Waarom hoeft hij maar 1 keer een Anoek Hofkens in zijn uitzending uit te lichten waarna zij vervolgens compleet van social media verdwijnt?

We zien nu hoe ook Jensen zijn verhaal gaat veranderen... 2020 was het jaar waarin alles rond de plandemie ontkracht moest worden... Jensen heeft dat gedaan, met feitelijke info.. Daarbij heeft hij duidelijk gemaakt dat de MSM en de politiek ook een compleet inconsistent verhaal vertellen.. Het is inmiddels duidelijk, en het is en blijft herhaald worden.. En mensen worden wakker in NL... Zijn het persé Q volgers? Nee.... Maar zien ze dat ze in de maling genomen worden door het establishment? Ja... Geloven ze de MSM nog... Nee...

Waar gaat het nu om?

Ondanks dat alle feiten inzichtelijk zijn en de spielerei inmiddels duidelijk zichtbaar is laten nog steeds teveel mensen met zich sollen!
En daar gaat Jensen zich nu dus op richten! Hoe komt dit nou?!
Waarom zijn mensen (en met name jongere mensen) tegenwoordig

Berichten over een avondklok brengen veel mensen zich met een lachtertje vanaf... "Why so serious??.. Je moet er de lol van inzien..." Talloze "grappige" plaatjes gingen het internet over. Tja, nu is het een feit.... In plaats van dit alles een halt toeroepen kan een groot deel van Nederland blijkbaar niet anders dan flauwe grappen maken. En veel goede mensen moeten nu weer onder de kwaden lijden.

Misselijkmakende beelden van de onschuldige Denisa Štastná in Eindhoven afgelopen zondag die zonder goede reden compleet buiten alle proporties het waterkanon van zeer dichtbij op haar afgevuurd krijgt. Wat een doodsmak.. Ze had haar nek wel kunnen breken, of erger nog dood kunnen gaan aan hersenletsel.. Gelukkig leeft ze nog maar wel met zware verwondingen..
Dit is onze "politie" tegenwoordig... De lange arm van de tirannie!
En veel jongeren vinden het grappig... Lachen om de beelden... Lachen Denisa uit... Veel mensen zijn ZIEK. De Satanische hypnose is nog steeds te sterk in hun geest.. Nu komt de tijd om deze mensen de spiegel voor te zetten.. Zij zijn onderdeel van het probleem.

Waarom laten mensen dit toe? Sterker nog, waarom zijn er mensen die het toejuichen allemaal?
Een groot deel van het probleem zich nog steeds in de mensen zelf, en dat moet aangepakt worden.
Dat is het grote ontwaken..... En met hulp van Jensen zal de stem van mededogen en medemenselijkheid weer meer gehoord gaan worden.. Hoeveel verontwaardiging moeten we nog doormaken?





 
Jensen eindigt deze show met de woorden:

Voor deze week - er staat een hoop te gebeuren, ik voel het.

Dorothé

 
Ik had al een gevoel dat Jensen op het Baudet interview in zou gaan. Tenenkrommend stukje televisie weer!

Thierry wel sterker dan ooit moet ik zeggen! Liet zich totaal niet uit het veld slaan, en snapte beter dan ooit tevoren hoe hij vooral niet moest happen of zich moest laten leiden door emotie. Enorme groei bij Thierry en FvD wat dat aangaat. Dat schept erg veel vertrouwen. Veel mensen spreken ook schande van het optreden van Twan Huys.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.638
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan