Jensen

Ik scrol Jensen vaak even door, tenzij ik de afwas nog moet doen, dan laat ik de video verder afspelen.
Deze aflevering haalde hij Nigel Farage aan mbt standpunt vaccinaties.
Ik was eigenlijk verbijsterd dus heb op de twitter pagina van Farage even de video opgezocht.

I do not agree with Tony Blair on much but he has led the debate on vaccinations well.
Put him in charge of the vaccine programme and let's have a government of all the talents to end this unmitigated disaster.

 
#287

https://jensen.nl/kuipers-ontleed-de-jensen-show-287

Let op: Jensen zegt: Verkiezing is vooralsnog gewonnen door Biden.

Dus de show gaat volgens hem ook verder.

Dorothé
 
#289

Dit is werkelijk een interessante uitzending. Jensen heeft het over Q. Hij stelt er vragen over en geeft zelfs dingen weer die het Q-verhaal ondersteun:

https://jensen.nl/wordt-biden-gearresteerd-de-jensen-show-289

Dorothé
 
#289

Dit is werkelijk een interessante uitzending. Jensen heeft het over Q. Hij stelt er vragen over en geeft zelfs dingen weer die het Q-verhaal ondersteunen:

https://jensen.nl/wordt-biden-gearresteerd-de-jensen-show-289

Dorothé
 
Vanaf minuut 33 de aflevering gezien van Jensen. Ik vind wel dat hij gelijk heeft en kan alleen maar achter zijn punt staan. Veel dingen gaan gewoon best ver binnen Q zonder dat ze zichtbaar zijn.  Als morgen Trump niet de persoon gaat zijn die daar staat en Q mensen gaan door met al die verhalen om er weer een draai aan te geven dan is het wel klaar. De geloofwaardigheid is dan van alle kanten verdwenen. Het is nu erop of eronder maar dan wel op basis van de feiten. Jensen heeft gelijk dat deze erg vaak ontbreken.
 
Precies op dat moment ben ik afgehaakt, toen mensen begonnen over die tunnels en dat schip ging het mij te ver. Er gingen toen ook foto's van kooien rond die gewoon uit een horror film kwamen, als je dat mensen vertelde dan zeiden ze dat het puur als voorbeeld was. Dat kan je uiteraard van alles van maken. Je zult zien dat Biden nu veel vijanden zal gaan maken, ook onder linkse rakkers. En als Trump het dan slim speelt kan die in 2024 opnieuw president worden en dan echt opruiming houden. Q is in mijn ogen nog altijd een psyop bedoeld om de Trump aanhang neer kunnen zetten als complotters. Ik zag trouwens op Telegram ook 3 kanalen van die generaal die dan zegt dat alles onder controle is maar ook dat kan iedereen zijn omdat er geen controle op Telegram of het echt die persoon betreft. Maar geloof mij ik hoop dat ik het mis heb want als die great reset wordt uitgerold dan zijn we echt de sjaak. Beste is focussen op feiten die we hard kunnen checken.
 
Precies op dat moment ben ik afgehaakt, toen mensen begonnen over die tunnels en dat schip ging het mij te ver. Er gingen toen ook foto’s van kooien rond die gewoon uit een horror film kwamen, als je dat mensen vertelde dan zeiden ze dat het puur als voorbeeld was. Dat kan je uiteraard van alles van maken. Je zult zien dat Biden nu veel vijanden zal gaan maken, ook onder linkse rakkers. En als Trump het dan slim speelt kan die in 2024 opnieuw president worden en dan echt opruiming houden. Q is in mijn ogen nog altijd een psyop bedoeld om de Trump aanhang neer kunnen zetten als complotters. Ik zag trouwens op Telegram ook 3 kanalen van die generaal die dan zegt dat alles onder controle is maar ook dat kan iedereen zijn omdat er geen controle op Telegram of het echt die persoon betreft. Maar geloof mij ik hoop dat ik het mis heb want als die great reset wordt uitgerold dan zijn we echt de sjaak. Beste is focussen op feiten die we hard kunnen checken.

Ik snap dat wel Ron dat velen afhaken. Voor mij gaat hetzelfde op dat er sprake is van veel ongeloof.
Feit is wel dat Trump er wel voor kinderen is. Er word in de toespraken wel over gesproken. Of die ondergrondse tunnels vol zitten met kinderen? Het is niet ondenkbaar. Er zijn zat series of films geweest waaruit ook kinderen in ondergrondse tunnels drugs smokkelen bv.

Maar puur kijkend naar de feiten over de fraude met deze verkiezingen en een seniel als Biden Aks president? Het is echt niet logisch. Trump heeft nu al in zijn termijn puin geruimd. In 2024 opnieuw beginnen daarmee als Biden die plaats in genomen heeft? Mijn onderbuik gevoel zegt nee. Mijn ratio ziet de angst dat Biden president gaat worden op basis van wat de linkse media verkondigt.
 
En waarom ineens deze foto als home pagina? Gaat Trump alsnog de Q belofte waar maken? Dit is pas recent veranderd. Zit er toch een boodschap achter? Wie weet. Ik hoop het.  Jammer dat er geen Q Posts meer zijn  maar naar het schijnt zitten we nu in 10 dagen duisternis die morgen oplost maar het licht....
T92j8kuqc29t9dyw39wq0fqf0snvkf94b.jpg
 
Als morgen Trump niet de persoon gaat zijn die daar staat en Q mensen gaan door met al die verhalen om er weer een draai aan te geven dan is het wel klaar. De geloofwaardigheid is dan van alle kanten verdwenen. Het is nu erop of eronder maar dan wel op basis van de feiten.

Zo sta ik er ook precies in! Het MOET wat mij betreft gebeuren deze dagen en anders haak ik ook af. En dat Trump terugkeert in 2024, nee sorry dat geloof ik echt niet. De beste man is dan al bijna 80? En wat dan de komende 4 jaar? Overleven we dat wel als die great reset wordt uitgerold? De vaccins, de lockdowns, bezit wat ze ons afpakken inclusief onze huisdieren en kinderen? Is de hel op aarde, dan neem ik dat vaccin wel en doe ik een gebedje en keer ik graag terug naar mijn schepper.

Maar ja laten we nog even geduld hebben en vertrouwen houden, soon we will know more!
 
En dan zijn er nog de berichten waarbij de nadruk ligt op de ontzielend van abortus. Recent op het Witte Huis geplaatst en Melania Heeft er in haar afscheid ook iets van gezegd dacht ik. Weet dat laatste even niet meer zeker maar het viel wel op.
 
Zo sta ik er ook precies in! Het MOET wat mij betreft gebeuren deze dagen en anders haak ik ook af. En dat Trump terugkeert in 2024, nee sorry dat geloof ik echt niet. De beste man is dan al bijna 80? En wat dan de komende 4 jaar? Overleven we dat wel als die great reset wordt uitgerold? De vaccins, de lockdowns, bezit wat ze ons afpakken inclusief onze huisdieren en kinderen? Is de hel op aarde, dan neem ik dat vaccin wel en doe ik een gebedje en keer ik graag terug naar mijn schepper.

Maar ja laten we nog even geduld hebben en vertrouwen houden, soon we will know more!

Nee dat is nauwelijks voor te stellen. Het overduidelijke bewijs van fraude, dat kan niet zomaar ongestraft blijven. Dat is nauwelijks voor te stellen. Als hij het niet kan dan kan niemand het meer en heeft het corrupte systeem gewonnen.
 
Take a chill pill, alles komt goed op het allerlaatste moment! Er is nu juist geen reden voor paniek! Ga lekker slapen, morgen wordt een spannende dag, geloof (weten) en rede is nu belangrijk.

Joost
 
@Sampjes
Is de hel op aarde, dan neem ik dat vaccin wel en doe ik een gebedje en keer ik graag terug naar mijn schepper.
Nou, als het bij een vaccin zou blijven, dan ging dat nog, maar dat zal niet het geval zijn.

Mij niet gezien.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.768
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan