Ivermectine

Wie weet welke dosering te gebruiken bij kanker voor DMSO, Ivermectine en fenbendazol?
Hieronder ivm:
Ivermectine: De doseringen variëren van 0,5-2 mg/kg, afhankelijk van de graad van kanker, driemaal per week toegediend.

En dit vond ik over DMSO:
How do you take DMSO?

Alternative cancer doctors give it intravenously, but you can put a half teaspoon of DMSO in a glass of water and drink it. You can also apply DMSO on the skin, but Mr. Scott said that “90 percent is the highest concentration you should use for topical use.”

Regarding topical use, Frank Cousineau, the president of the Cancer Control Society, gave this caution, “Don’t put on polyester clothing after applying DMSO to your skin” because the fabric can be ruined. He also added that if a loved one is unable to take DMSO by mouth, it can be poured over the loved one’s head.
Vertaald:
Hoe neem je DMSO in?

Alternatieve kankerartsen dienen het intraveneus toe, maar u kunt ook een halve theelepel DMSO in een glas water doen en dat opdrinken. U kunt DMSO ook op de huid aanbrengen, maar meneer Scott zei dat "90 procent de hoogste concentratie is die u voor uitwendig gebruik zou moeten gebruiken."

Wat betreft uitwendig gebruik waarschuwde Frank Cousineau, voorzitter van de Cancer Control Society, voor de volgende waarschuwing: "Trek geen polyester kleding aan nadat u DMSO op uw huid hebt aangebracht", omdat de stof beschadigd kan raken. Hij voegde eraan toe dat als een dierbare DMSO niet oraal kan innemen, het over het hoofd van de dierbare kan worden gegoten.

Dat van die max. 90% voor transdermaal gebruik wist ik niet. Ik gebruik de 99,9% gewoon op de huid en merk geen rare dingen.

Hieronder ivm:
Ivermectine: De doseringen variëren van 0,5-2 mg/kg, afhankelijk van de graad van kanker, driemaal per week toegediend.
IVM neemt mijn vader in, in het begin, tot 8/dag )hij weegt ca 50kg, nu nog 5 en dit dus al 3j lang
Tegelijk ook nog Fenben, nu 2 schepjes/dag zijnde 444mg, voorheen varierend van 1 tot 5 schepjes/dag ook al sinds 3j

IVM neemt mijn vader in, in het begin, tot 8/dag )hij weegt ca 50kg, nu nog 5 en dit dus al 3j lang
Tegelijk ook nog Fenben, nu 2 schepjes/dag zijnde 444mg, voorheen varierend van 1 tot 5 schepjes/dag ook al sinds 3j
Dankjewel.

Hoe gaat het met je vader?

Mijn kennis gaat het in combinatie doen met het Hulda Clark dieet. (Extreem gezond leven)

Hieronder ivm:
Dankjewel voor al je adviezen.
Zijn we heel blij mee🙏

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan