Ivermectine

Zozo dit is wel duur

• Wow
Waarderingen: Surv
Mijn mening dat ieder ego zijn eigen religie heeft ingeprent met een reden..kom deze opmerkingen vaker tegen door zelfverklaarde allesweters.

Tal van mensen hebben baat bij ivermectine dat is waar ik naar kijk.
Jawel, maar het gaat mij er wel om waar de ivermectine vandaan komt. In het verleden had ik veel baat bij ivm van ali express, inmiddels lijk ik er immuun voor, Kan ook daar andere oorzaken komen

Kreeg zojuist een bericht van een kennis: Juglen Zwaan is tegen de ivm van Ali Exprress" (???)

"Juglen Zwaan is tegen de ivm van Ali Exprress"
Hij is tegen alles van Temu, Ali E. e.d.; lijkt mij wel logisch, ze zijn nl ook zijn concurrent. Wat natuurlijk niet zegt dat hij in alles ongelijk heeft.

"Juglen Zwaan is tegen de ivm van Ali Exprress"
Hij is tegen alles van Temu, Ali E. e.d.; lijkt mij wel logisch, ze zijn nl ook zijn concurrent. Wat natuurlijk niet zegt dat hij in alles ongelijk heeft.
Ik een heb een portable cd speler van Ali Express en twee radiootjes. Ik moest wel zeggen ik durfde die CD speler eerst niet aan te zetten. Het ding werkt wel gewoon. De radiootjes ook, die zijn bijzonder leuk zelfs (https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-radio-retekess.html).

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan