Ivermectine

Na 7 maand elke dag drie IVM te hebben geslikt ben ik nu iets meer dan een week gestopt, even een poosje mijn lichaam rust gunnen.
De eerste vier dagen nadat ik gestopt was had ik elke avond als ik naar bed ging en het licht uitdeed van die licht schitteringen, of hoe ik dat ook moet omschrijven.
Een soort van lichtgevende golfbewegingen.
Dit hield ongeveer een paar minuten aan en toen verdween het weer.
Tijdens het slikken van de IVM geen schitteringen gehad en verder eigenlijk ook geen noemenswaardige bijwerkingen of verbeteringen.
 
ik gebruik het nu een paar weken 4 ivm per dag, maar ik ben er nu ook mee gestopt. afgelopen vrijdag, last gekregen van buikkrampen. ik heb de hele nacht lopen overgeven. ik heb zo'n vermoeden dat het door ivm komt. dus voor mij nu ook even geen ivm meer.
 
ik gebruik het nu een paar weken 4 ivm per dag, maar ik ben er nu ook mee gestopt. afgelopen vrijdag, last gekregen van buikkrampen. ik heb de hele nacht lopen overgeven. ik heb zo'n vermoeden dat het door ivm komt. dus voor mij nu ook even geen ivm meer.
Het is beter om Ivermectine niet random te gebruiken, maar alleen als je lichaam het nodig heeft bij ziekte of ondersteuning.
 
Draadje


Ook als readerapp:
 
Laatst bewerkt:
Misschien is deze ook al wel geplaatst
Filmpje duurt bijna 14 minuten


Of all the harmful misinformation spread over the past couple of years, one of the most disturbing false narratives was targeted at the Nobel Prize winning HUMAN medicine, Ivermectin. We produced this short film to correct the narrative and to reveal the motive behind the smear campaign against one of the safest and most effective medicines of this era.

Mikki Willis
Father/Filmmaker

 
Niet te vroeg juigen. Dit is de webpagina uit de foto hierboven. https://www.covid19treatmentguidelines.nih.gov/therapies/antiviral-therapy/

Klik je echter op ivermectine dan kom je hier

iets naar beneden scrollen en dan staat daar

dat hadden 'we' ook gelezen maar voorheen was er niets te vinden, dus een stapje vooruit, .... voor de normies
 
They are accusing her of causing the deaths of many Indian citizens by misleading them about the effect of Ivermectin, which she stated did not work against Covid-19.

1662707144811.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.815
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan