Ivermectine

De waarheid over ivermectine
15-09-2022

Leer meer over wat echt waar is over ivermectine.
Voortdurend worden er allerlei leugens verteld over ivermectine, een ware lastercampagne, terwijl ivermectine levensreddend is voor velen bij COVID-19. In Nederland behandelt de Inspectie Gezondheid en Jeugd (IGJ) artsen die ivermectine voorschrijven voor de behandeling van COVID-19 als criminelen en legt hun hoge boetes op.
In ‘De waarheid over ivermectine’ worden deze leugens weerlegd en word je uitgelegd wat ivermectine is, hoe effectief het is, en waarom men desondanks koste wat kost niet wil dat ivermectine wordt ingezet voor de behandeling van COVID-19.
 
Premium bericht


We mogen blij zijn met dit soort artsen. De medische wereld is helaas overgen door Big Pharma en dat is gewoon maffia. Bij die lieden draait het alleen maar om geld en niet om mensen.
 
NAC, Quercetine, Zink, Vitamine C, Vitamine D3 & Selenium

Weet niet meer of Mike dit ook gebruikte, maar dit wordt meestal aangeraden om extra te nemen.
zie hier wat dingen over quercetine voorbij komen.
Nu gebruik ik dus de super quercetine daar zit vit c, d3 k2 en zink in. Helpt ook wel voor een betere weerstand (maar de verkoudheid gaat er niet zo snel van weg als met ivm, sterker nog hij bljift maar doorsudderen). Maar sommigen zeggen dat het beter is om geen gecombineerde supplementen te nemen. Wat denken jullie ervan is het beter om een enkelvoudig quercetine supplement te nemen (hoewel deze wel helpt, dus tja, als het werkt, waarom niet). De ivm is momenteel op vandaar dat ik deze inzet in combi met NAC, die ik momenteel heb van Bonusan, en s-acetyl-l-glutathion van Vitakruid.
 

Bijlagen

  • natural-quercetine-all-in-one.jpg
    natural-quercetine-all-in-one.jpg
    473,9 KB · Weergaven: 2
Slik nu een tijdje geen IVM meer en ben gisteren weer begonnen ermee. Elke keer als ik ze neem heb ik de volgende dagen last van een sort van trilling boven mijn linkeroog🤔 hebben nog meer mensen hier last van?
Is super irritant en wordt er chagrijnig van😖
 
Trillingen van mijn ooglid heb ik heel af en toe, misschien door stress, alhoewel ik dat niet vaak heb. Bij mij heeft dat niet te maken met wel of geen ivm nemen.
 
Slik nu een tijdje geen IVM meer en ben gisteren weer begonnen ermee. Elke keer als ik ze neem heb ik de volgende dagen last van een sort van trilling boven mijn linkeroog🤔 hebben nog meer mensen hier last van?
Is super irritant en wordt er chagrijnig van😖
Met je rechteroog door de brievenbus kijken helpt misschien 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Slik nu een tijdje geen IVM meer en ben gisteren weer begonnen ermee. Elke keer als ik ze neem heb ik de volgende dagen last van een sort van trilling boven mijn linkeroog🤔 hebben nog meer mensen hier last van?
Is super irritant en wordt er chagrijnig van😖
Had ik erg sterk met avm, minder met ivm. Maar ik merk het wel aan mijn ogen. Word er niet chagrijnig van. Maar daar zijn gelukkig zat andere dingen voor :)
 
Ik ben met ivm gestopt toen ik op het forum las dat het beter was om het te gebruiken als je klachten hebt, niet ter preventie. Daarom heb ik 4 potjes ongebruikt in de kast staan en potje 1 is voor de helft leeg. Misschien richting de winter weer ermee starten tegen griepklachten?
 
Wij gebruiken het standaard 2 x per week ik 3 pilletjes .. mijn man 4..mijn zoon 5 pilletjes per keer per week... dus standaard 2 x per week met 2 pilletjes levertraan met boterolie..dus prefentief..allen nergens last van.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan