Ivermectine

Gelukkig is het veeeel te ver weg om de ons bekende babyrammelaar verkopende Ali-gast boetes te geven. En die schrijft niets voor. Verkoopt gewoon babyrammelende paardemiddelen. Inspectiedienst 🖕. Wel al meer artsen die het voorschrijven dus, niet alleen de held Rob Elens!
 
Wie helpt mee om de boetes voor de vervolgde artsen te crowdfunden?

 
Lastig: los van chronisch geldgebrek denk ik dat betalen boetes toegeven is aan dat ze uitgeschreven zijn. Initiatieven zijn welkom. Er is ook een advocaat met ervaring die zegt 'kom maar op'. Weer partijen apart die wat willen regelen in plaats van samen te werken en een grote klap uitdelen??? Lastig.
 

Het is dat Limburg wat ver is. Had me zo bij hem in zijn praktijk ingeschreven. Een van de weinige huisartsen (geen huisdokter; dokken = na geboorte aan land brengen in maritiem recht = slaaf) die doet wat hij moet doen. Een waar Hypocrates geldt, niet Hypocrietes.
 

Hier klopt niets van​


“Er klopt werkelijk geen donder van,” stelt Vingerhoets. “Iedereen die hier aanwezig is, weet net zo goed als ik dat hier niets van klopt en dat de wet misbruikt wordt voor iets waarvoor hij niet is bedoeld.”


“Als er iemand terecht moet staan, dan zijn het degenen die gezonde mensen onder druk hebben gezet om zich te laten inspuiten met middelen waarvan de veiligheid onvoldoende onderzocht is en mensen willens en wetens selectief informeerden,” vindt de arts.


“Zij zouden hier ter verantwoording moeten worden geroepen, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren,” zei hij. “In plaats daarvan worden integere hulpverleners voor de rechter gedaagd.”

 

Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) vroeg dinsdag in de Tweede Kamer aandacht voor het feit dat de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) de afgelopen maanden 16 artsen een boete heeft gegeven wegens het voorschrijven van niet-geregistreerde medicijnen tegen corona. Het ging om ivermectine en hydroxychloroquine.
 
 
Vraag:

Kennis hier uit de buurt (ongeprikt overigens) heeft een kwaadaardig tumor achter zijn oog. Op het www staat dit rapport uit 2018 ( https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30596403/ )
Wat denken jullie dat de dosering zou moeten zijn om effect te hebben?

nb: ik weet nog niet of ik dit aan ga dragen maar ze weten wel dat ik IVM in huis heb, dus lijkt me dat ze dit zelf ook wel vinden
 
Vraag:

Kennis hier uit de buurt (ongeprikt overigens) heeft een kwaadaardig tumor achter zijn oog. Op het www staat dit rapport uit 2018 ( https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30596403/ )
Wat denken jullie dat de dosering zou moeten zijn om effect te hebben?

nb: ik weet nog niet of ik dit aan ga dragen maar ze weten wel dat ik IVM in huis heb, dus lijkt me dat ze dit zelf ook wel vinden
Geen verstand van IVM

Maar aangaande of mensen zelf dingen vinden: dan moeten ze eerst open staan voor alternatieven voor reguliere behandelingen: daar zit hem vaak de kneep.

En reguliere behandelingen krijg je in het ziekenhuis ook alleen als kankerpatient als je negatief test voor corona: anders word je behandeld als coronapatient tot je negatief test. Ook als je geen coronasymptomen hebt verder 🤡
 
Ik heb het ze vanmiddag verteld, ze gaan er mee aan de slag.
Ze zijn erg strijdbaar in de zin dat ze geen operaties, chemo, bestraling of andere dingen willen. Erg overtuigd dat HdJ opgepakt zou moeten worden enzo.
Ook al bekend met IVM omdat ze een griepje hadden begin dit jaar en dat werkte toen prima.

Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan