Ivermectine

Er is een magnesium die laxerend werkt: magnesiumoxide. De eerste keer dat ik oxy powder nam duurde het ook lang (meerdere dagen, bijna een week) eer er beweging in kwam. Ik nam op den duur de pillen met wat appelazijn in water savonds. Het werkt dan sterker. Genoeg water drinken en zorgen voor een moment op de dag dat je ontspannen bent, alleen thuis bvb.
Of citroensap
 
Maar Mike zal straks als ie wakker is zijn ivorentoren wel weer in klimmen om alles wat niet in zijn straatje past schoon te vegen. Als geboren narcist is zo'n forum waar hij heer en meester is natuurlijk de vleesgeworden nattedroom. Ik vind het vooral een pathetisch verhaal aan het worden. Als ie echt ballen heeft laat ie eens een goede trol toe en gaat ie de discussie aan. Maar ik durf het te betwijfelen :D
Net wakker en yep, verwijderd!

Mike
 
Het is een kat-en-muisspel met de autoriteiten, dus het is momenteel niet anders. Dit is geen flesje shampoo of een rolletje drop!

Mike
 
Ik heb begin Sept besteld via hier maar nog nix binnen. Word steeds terug gestuurd. Heb nu een berichtje achtergelaten. Vind t heel schimmig allemaal....
Ik heb nog een bestelling van eind augustus, zolang de verkoper het steeds probeert te verzenden vind ik het goed, als de bestelling er over 25 dagen nog niet is krijg ik mijn geld terug. Zo simpel kan het zijn, geduld is een schone zaak.
 
Even een update over onze ervaring met ivm.
Zoal ik al eerder schreef kregen we beide, met dagelijks 15 mg ivm na ca 10 dagen last van jeukbulten met er boven op een gele gerstenkorrel. Aldus gestopt omdat het te heftig werd en na ca 10 dagen was alles weer oke. Vorige week weer gestart met nu 5 mg, hier en daar komen nu weer kleine pukkeltjes die amper jeuken met weer kleine gele korreltjes.
Voor ons het bewijs dat we ontdaan worden van lichaamsvreemde eiwitten.
De zwevende zwarte bolletjes in mijn oogvocht lijken voor een groot deel te zijn verdwenen. Nu 5 mg / dg omdat de voorraad slinkt pfff,, maar daar wordt aan gewerkt
Vrgr Henk
 


Tim
 
Dezelfde theorie als die van Hulda Clark. Het gaat niet om levende parasieten (hoewel genetisch gemodificeerde teken en muggen zeer zeker ook als biowapens kunnen worden en zijn ingezet), maar om synthetische spike-eiwitten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dezelfde theorie alsdie van Hulda Clark. Het gaat niet om levende parasieten (hoewel genetisch gemodificeerde teken en muggen zeer zeker ook als biowapens kunnen worden en zijn ingezet), maar om synthetische spike-eiwitten.

Mike

Hier een kleine status update over de zieke mevr Z.

Ging heel de tijd beter. Eergisteren dacht ze van ik stop met IVM, vandaag gaat het weer slechter en komt ze weer van waar hebbie dat spul gelaten :)

Waarop ik zeg, ik ben ook niet gestopt met slikken, tis goed spul :)

Eigenwijs...........


Vraagt ze waar hebbie eigenlijk die informatie vandaan dat het werkt. Dus ik app de link met de ontdekking van IVM (veel pagina's) en de link met de metastudies over COvid en IVM (nog meer pagina's)

Ja zegt ze: dat ga ik allemaal niet lezen...........

Grrrrrrrrrrrrrrr
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan