Ivermectine

Hi Mike. Neem oxypowder ook al sinds enkele dagen. 4 elke avond. Had een potje gekocht verleden jaar voor t geval dat... (bij Gezondheid aan Huis). Het is niet genoeg. Mijn lijf zit vol met ontstekeningen. Ik snap er niets meer van. EN het is niet mijn voeding. Hier alleen vlees, kaas, melk, kefir, vet, groenten, eieren, etc en mijn vitamines en mineralen. Is het misschien de overdosis chemtrails??? Ik moet een manier vinden om die rommel uit mijn lijf te krijgen. Ik heb zoveel pijn overal, schouders, rug, heupen, knieen, benen en dan die stomme furunkel op mijn onderbeen.
Is het de chemtrails? Kunnen die ons zoveel schade toebrengen? Inderdaad hier is het elke dag vol in the sky.

Dag Ingrid.

Er is een magnesium die laxerend werkt. Maar eerlijk gezegd weet ik de naam daarvan niet meer. Wie wet kun je dat erbij nemen. Verder kun je nog denken aan chlorella. En Keltische zeezout. Omdat ivermectine vrij nieuw is om te gebruiken zou het verstandig kunnen zijn om na te gaan of je deze klachten ook ervaart zonder ivermectine. Zoals hierboven al geschreven kijken wat het doet als je stopt. Of misschien andere klachten die aangepakt moeten worden zoals bijnieren. Misschien dat als je iets meer groente eet het wel beter gaat. Gezien het feit dat je ook huidproblemen hebt zou je kunnen overwegen om een kuur Heel trias erbij te nemen om de nieren, lever en lymfe te ontgiften. Sterkte ermee.
 
Ja, dat vind ik een heel goed advies! Als ik te veel ivermectine neem, krijg ik extreme jeuk in mn ogen.
Een ander voordeel van af en toe even stoppen is dat je dan ineens voelt en ziet aan je lichaam hoeveel troep er al is opgeruimd.
ja irritant he. Ik dacht dat het aan mij lag maar dat heb ik dus ook. Geen lichtflitsen maar jeuk en wazig zicht en heel erg vermoeide ogen. De volgende dag is het weer weg.

Hier wel andere dingen ervaren die ik niet eerder gelezen heb. Als ik ivermectine neem heb ik dus geen menstruatie terwijl deze altijd heel erg enorm heftig was. De combinatie IVM en schildklierhormoon gaat erg goed maar menstruatie is gestopt. Wie weet hou ik eens een keer ijzer over in me bloed voor de energie. 🙏 Overigens krijg ik last van meer haargroei op plekken waar ik dat niet wil. Positief is dat Ivm voor mij juist als een pijnstiller werkt, en alle spierpijnen verdwijnen. Wel neem ik een lagere dosering dan hier aangeraden. Namelijk 2 pilletjes per dag en ik weeg 86 kilo. Bij 3 voelde ik mij namelijk niet lekker.
 
Er is een magnesium die laxerend werkt: magnesiumoxide. De eerste keer dat ik oxy powder nam duurde het ook lang (meerdere dagen, bijna een week) eer er beweging in kwam. Ik nam op den duur de pillen met wat appelazijn in water savonds. Het werkt dan sterker. Genoeg water drinken en zorgen voor een moment op de dag dat je ontspannen bent, alleen thuis bvb.
 
Eigenlijk maak ik me zorgen om familie die gevaccineerd is. Er zijn zoveel berichten over de rotzooi en bewegende dingen die er inzit dat ik bang ben dat de iverm. daartegen niet werkt.
Hoe lang moet je dan blijven slikken. Is 1 potje dan genoeg of is het Nooit genoeg. dwz. blijvend blijven slikken.
 
Grappig dat de mensen die deze rommel niet slikken nergens last van hebben en de mensen die denken voor hun gezondheid goed bezig zijn continu maar aan het zogenaamd ontgiften zijn. Ja zo lust ik er nog wel een paar. Hebben jullie dan niet door dat je door het zelf dokteren vooral je hele systeem naar de kloten helpt? En dan straks wel een bed van je zieke moeder in beslag nemen of door corona of omdat je met je geslik jezelf doodziek hebt gemaakt. De wereld op zijn kop als je het mij vraagt.
 
Eigenlijk maak ik me zorgen om familie die gevaccineerd is. Er zijn zoveel berichten over de rotzooi en bewegende dingen die er inzit dat ik bang ben dat de iverm. daartegen niet werkt.
Hoe lang moet je dan blijven slikken. Is 1 potje dan genoeg of is het Nooit genoeg. dwz. blijvend blijven slikken.
Hou nou toch eens op jezelf gek te maken. Die bewegende dingen waar je het over hebt is een hoax. Google nou eens buiten je fabeltjesfuik en live a little!
 
Ik vind het nogal gevaarlijk wat jullie elkaar hier adviseren. Ga ajb naar een dokter ipv elkaar van alles hier aan te lopen smeren. Het zou verdorie verboden moeten worden. Mafklappers.
 
Als elk tegengeluid hier een trol heet dan draag ik die naam met trots. Jullie je geuzennaam en ik de mijne.
 
Maar Mike zal straks als ie wakker is zijn ivorentoren wel weer in klimmen om alles wat niet in zijn straatje past schoon te vegen. Als geboren narcist is zo'n forum waar hij heer en meester is natuurlijk de vleesgeworden nattedroom. Ik vind het vooral een pathetisch verhaal aan het worden. Als ie echt ballen heeft laat ie eens een goede trol toe en gaat ie de discussie aan. Maar ik durf het te betwijfelen :D
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.828
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan