Ivermectine

Misschien tijdelijk stoppen met de NAC?
Mijn ouders en ik reageerden ook niet top op die combinatie van NAC met Iver.
Een andere tip heb ik ook niet voor je aangezien mijn ouders en ik nog steeds aan het zoeken zijn naar de ideale dosering van alles.

Ik kan niet genoeg ontgiften!!! Al enkele maanden puisten op mijn boven linkerarm (begonnen door IVM) maar nu nog een dikke vette steenpuist op mijn been. 7cm groot, rood, dik, opgezwollen en zeer pijnlijk. In t midden een vette witte punt. Wat doet het pijn. t Is niet meer uit te houden. Wat kan ik doen?
Dagelijks neem ik IVM, NAC, zink, vitC. etc. Heb vit C opgebouwd naar 10 gr voor detox en gisterenavond begonnen met OXYpowder. Drink veel water. Pijn, pijn mensen. Wat kan ik doen?
kleipakking erop en afdekken met plastic en doek. klei is negatief geladen en trekt de prut eruit. kan met bentoniet
 
Ik kan niet genoeg ontgiften!!! Al enkele maanden puisten op mijn boven linkerarm (begonnen door IVM) maar nu nog een dikke vette steenpuist op mijn been. 7cm groot, rood, dik, opgezwollen en zeer pijnlijk. In t midden een vette witte punt. Wat doet het pijn. t Is niet meer uit te houden. Wat kan ik doen?
Dagelijks neem ik IVM, NAC, zink, vitC. etc. Heb vit C opgebouwd naar 10 gr voor detox en gisterenavond begonnen met OXYpowder. Drink veel water. Pijn, pijn mensen. Wat kan ik doen?
Als je celzout 11 in huis hebt maak er een papje van dat trekt alles er nog sneller uit, en magnesium om te kunnen ontspannen. Bij alles wat het lichaam doet, dus ook met je ogen knipperen word magnesium gebruikt. Straling gebruikt heel veel magnesium....ontgiften ook. Geen magnesium oxide!
 
Als je celzout 11 in huis hebt maak er een papje van dat trekt alles er nog sneller uit, en magnesium om te kunnen ontspannen. Bij alles wat het lichaam doet, dus ook met je ogen knipperen word magnesium gebruikt. Straling gebruikt heel veel magnesium....ontgiften ook. Geen magnesium oxide!
Welke magnesium is t beste en hoe het beste gebruiken? Dank
En waarom geen oxide?
 
Ingrid, is Oxypowder niet iets voor jou? Het heeft menigeen al geholpen met ontgiften gedurende de 10-jarige geschiedenis van dit forum. Hier in NL te kopen bij Unlimited Health en Gezondheid Aan Huis. Kijk even wat de mogelijkheden zijn in Frankrijk.

Mike
 
Ingrid, is Oxypowder niet iets voor jou? Het heeft menigeen al geholpen met ontgiften gedurende de 10-jarige geschiedenis van dit forum. Hier in NL te kopen bij Unlimited Health en Gezondheid Aan Huis. Kijk even wat de mogelijkheden zijn in Frankrijk.

Mike
Hi Mike. Neem oxypowder ook al sinds enkele dagen. 4 elke avond. Had een potje gekocht verleden jaar voor t geval dat... (bij Gezondheid aan Huis). Het is niet genoeg. Mijn lijf zit vol met ontstekeningen. Ik snap er niets meer van. EN het is niet mijn voeding. Hier alleen vlees, kaas, melk, kefir, vet, groenten, eieren, etc en mijn vitamines en mineralen. Is het misschien de overdosis chemtrails??? Ik moet een manier vinden om die rommel uit mijn lijf te krijgen. Ik heb zoveel pijn overal, schouders, rug, heupen, knieen, benen en dan die stomme furunkel op mijn onderbeen.
Is het de chemtrails? Kunnen die ons zoveel schade toebrengen? Inderdaad hier is het elke dag vol in the sky.
 
Heb je wel eens leverreinigingen geprobeerd?
Er zijn verschillende methodes.
Misschien zoeken op item "gezondheid".
Kan zowiezo geen kwaad.
:) misschien wel 50 over de laatste 6 jaren maar inderdaad dank voor t terug even onder aandacht te brengen want t is nu toch wel heel lang geleden dus misschien, als ik me een beetje beter voel, kan ik ervoor gaan. Nu echt niet mogelijk. Het huilen staat me nader dan t lachen. Toch wel even te veel pijn om dat nog te proberen :cry: Voel me alweer kotsmisselijk als ik er aan denk :D
 
Goedemorgen , deze oplossing werkt meestal goed : vasten dus alleen drinken een hele dag heet water met citroensap en bouillon ( beesten botten bouillon ) 2 /3 dagen achter elkaar , probeer dit !
 
Goedemorgen , deze oplossing werkt meestal goed : vasten dus alleen drinken een hele dag heet water met citroensap en bouillon ( beesten botten bouillon ) 2 /3 dagen achter elkaar , probeer dit !
ok hier ga ik voor. had al enkele glaasjes water en vit c vandaag. doe er nog wat citroen bij.
vanavond zet ik de pot op de stoof voor de BBB. Nogmaals dank. ;)
 
Hi Mike. Neem oxypowder ook al sinds enkele dagen. 4 elke avond. Had een potje gekocht verleden jaar voor t geval dat... (bij Gezondheid aan Huis). Het is niet genoeg. Mijn lijf zit vol met ontstekeningen. Ik snap er niets meer van. EN het is niet mijn voeding. Hier alleen vlees, kaas, melk, kefir, vet, groenten, eieren, etc en mijn vitamines en mineralen. Is het misschien de overdosis chemtrails??? Ik moet een manier vinden om die rommel uit mijn lijf te krijgen. Ik heb zoveel pijn overal, schouders, rug, heupen, knieen, benen en dan die stomme furunkel op mijn onderbeen.
Is het de chemtrails? Kunnen die ons zoveel schade toebrengen? Inderdaad hier is het elke dag vol in the sky.
Ik moet zelf echt 8 capsules oxy power per dag voor 5 dagen voordat het echt los komt. Ik hou blijkbaar ergens aan vast (psychisch).
 
Ik kan niet genoeg ontgiften!!! Al enkele maanden puisten op mijn boven linkerarm (begonnen door IVM) maar nu nog een dikke vette steenpuist op mijn been. 7cm groot, rood, dik, opgezwollen en zeer pijnlijk. In t midden een vette witte punt. Wat doet het pijn. t Is niet meer uit te houden. Wat kan ik doen?
Dagelijks neem ik IVM, NAC, zink, vitC. etc. Heb vit C opgebouwd naar 10 gr voor detox en gisterenavond begonnen met OXYpowder. Drink veel water. Pijn, pijn mensen. Wat kan ik doen?

Stoppen met alles. Geef je lijf een week rust. Als je moeilijk ontgift betekent dat iedere dag dat je lijf heel hard moet werken om alles te verwerken wat er binnenkomt (zeker als ik lees dat je dagelijks ivm en nac neemt). Als de boel er niet uitkomt zou ik inderdaad oxypowder proberen. Bij mij is de hoeveelheid die werkt 6 capsules. Dat moet je dus voor jezelf uitvogelen. Daarna zou ik weer langzaam opbouwen als ik jou was. Maar rustigaan en zoek voor jezelf uit wat je niet loslaat of welk gevoel je blokkeert. Ik neem NAC dagelijks maar IVM maar 1x per week. Teveel is lastig voor mijn lijf.
 
Ja, dat vind ik een heel goed advies! Als ik te veel ivermectine neem, krijg ik extreme jeuk in mn ogen.
Een ander voordeel van af en toe even stoppen is dat je dan ineens voelt en ziet aan je lichaam hoeveel troep er al is opgeruimd.
 
Ja dat merk ik inderdaad ook Toermalijn! De ‘afvoer’ gaat steeds soepeler, maar dat gaat hier ook gepaard met psychische ondersteuning. De shit moet toch een keer opgeruimd worden 😜.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan