Ivermectine

Ik snap wat je bedoelt. Alleen moet je, om gain-of-function research te begrijpen, de aanname doen dat virussen bestaan. Wat me dus sterk lijkt...

Als je 'het' ontdoet van virussen komt het neer op het activeren van een 'gen', waardoor een bepaalde celfunctie (meer) tot expressie komt. Hier een definitie uit een onderzoek naar genen en de rol naar borstkanker:


Ik vind het lastig om te bepalen wat nu gain-of-function precies is. Denk dat de mRNA injecties niet ontworpen zijn om genen te laten muteren (waarmee ik niet zeg dat het niet kan gebeuren). De reden dat ik denk dat genmutatie niet het doel is, is om de simpele reden dat we kort na de injectie al bijwerkingen zien. Hieruit maak ik op dat deze injecties bepaalde genen tot expressie laten komen. Je kunt volgens mij niet én genetische verandering veroorzaken (ik vraag me af of het überhaupt kan) en tegelijkertijd datzelfde gen aanspreken om via RNA tot expressie te komen in een spike-eiwit.

Wat jij? Ik ben hier zoekende in hoor...
Je bent te 'brainy', Julian. Mensen die alleen maar in hun hoofd zitten lopen uiteindelijk vast in hun eigen overpeinzingen.

'Virussen' in de definitie van GOF zijn lichaamsvreemde exosomen verkregen door doodmarteling van proefdieren, want alleen dan maakt het arme dier in zijn stress en doodstrijd duizenden exosomen aan. Het is vergelijkbaar met de adrenochroom die ze aan doodgemartelde kinderen onttrekken. Q: These people are sick (and evil).

Deze exosomen worden vervolgens synthetisch nagebootst en gepatenteerd. GOF houdt in dat de functionaliteit (lees: gifwerking van lichaamsvreemde, synthetische eiwitten) 'verbeterd' kan worden door te knippen en plakken met deze 'virussen' en ze met elkaar te combineren. Het is dus doorknutselen met knutselvirussen en getuigt van een Luciferiaans godcomplex en van totale rebellie voor en bespotting van Gods creatie. Mad scientists!

1200px-Mad_scientist.svg.png
Deze 'virussen' worden vervolgens losgelaren op de bevolking via aerosolen, GMO in voedsel en dranken of, nog effectiever, rechtstreeks ingespoten via vaccins. Omdat ook in de alternatieve wereld de virustheorie nog volop wordt gehanteerd noemen we deze synthetische eiwitten spike-eiwitten. De meest effectieve remedie is chemie, dus IVM, HCQ en ik vermoed ook Regeneron (vooral voor gevaccineerden met ADE), want je moet chemie met chemie bestrijden. Succes dus met je dennenaalden, grapefruitschillen en ginkgoblaadjes!

Mike
 
We weten met zekerheid dat het lichaam bloed kan laten klonteren (met een reden). Of je dit spike-eiwitten noemt of iets anders maakt me niet uit.


Kun je dit uitleggen?

Reden dat ik het erbij haalde is dat we moeten beseffen dat bij de Spaanse griep er veel (co)factoren geweest zijn, dus dat het nu (2020/2021) niet realistisch om alle - weinige - slachtoffers toe te schrijven aan één hoofdoorzaak.
Het maakt niet uit of de klontering al dan niet vanuit het lichaam zelf komt, het gaat er om dat dit IN REACTIE op de introductie van synthetische s-eiwitten VAN BUITENAF gebeurt. You're overthinking the subject matter, je verliest jezelf in details. De rest heb ik al uitgelegd: Trump heeft ze op scherp gezet, waardoor ze haastwerk hebben afgeleverd.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Bedankt weer voor je uitvoerige uitleg!



Waar vrouwen blijven twijfelen, wikken en wegen... Mannen hebben de behoefte om op een gegeven moment een knoop door te hakken en te zeggen 'en zo is het'.

Ik zie het bij alle vrouwen in mijn omgeving die twijfelden over het vaccin. Het is keer op keer de man die de knoop doorhakt en besluit 'we gaan het doen'.



Wellicht kom ik te brainy over, maar ik zie hier op het forum aannames voorbij komen die als feiten verdergaan. Al ben ik het met een aantal zaken zeker eens, je bovenstaande berichten zitten vol met aannames. Zowel mijn brein als intuïtie geeft aan dat dit niet het correcte verhaal is. So, question everything...

Ik denk overigens dat het beter is om mijn zienswijze wat betreft dit onderwerp even wat te laten rusten tot er wellicht een moment komt dat er wat meer tractie is (note to self).
 
Bedankt weer voor je uitvoerige uitleg!



Waar vrouwen blijven twijfelen, wikken en wegen... Mannen hebben de behoefte om op een gegeven moment een knoop door te hakken en te zeggen 'en zo is het'.

Ik zie het bij alle vrouwen in mijn omgeving die twijfelden over het vaccin. Het is keer op keer de man die de knoop doorhakt en besluit 'we gaan het doen'.



Wellicht kom ik te brainy over, maar ik zie hier op het forum aannames voorbij komen die als feiten verdergaan. Al ben ik het met een aantal zaken zeker eens, je bovenstaande berichten zitten vol met aannames. Zowel mijn brein als intuïtie geeft aan dat dit niet het correcte verhaal is. So, question everything...

Ik denk overigens dat het beter is om mijn zienswijze wat betreft dit onderwerp even wat te laten rusten tot er wellicht een moment komt dat er wat meer tractie is (note to self).
Kwalificeer man in de gevallen die jij beschrijfbeschrijftt
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
images.png
 
Ik snap wat je bedoelt. Alleen moet je, om gain-of-function research te begrijpen, de aanname doen dat virussen bestaan. Wat me dus sterk lijkt...

Als je 'het' ontdoet van virussen komt het neer op het activeren van een 'gen', waardoor een bepaalde celfunctie (meer) tot expressie komt. Hier een definitie uit een onderzoek naar genen en de rol naar borstkanker:


Ik vind het lastig om te bepalen wat nu gain-of-function precies is. Denk dat de mRNA injecties niet ontworpen zijn om genen te laten muteren (waarmee ik niet zeg dat het niet kan gebeuren). De reden dat ik denk dat genmutatie niet het doel is, is om de simpele reden dat we kort na de injectie al bijwerkingen zien. Hieruit maak ik op dat deze injecties bepaalde genen tot expressie laten komen. Je kunt volgens mij niet én genetische verandering veroorzaken (ik vraag me af of het überhaupt kan) en tegelijkertijd datzelfde gen aanspreken om via RNA tot expressie te komen in een spike-eiwit.

Wat jij? Ik ben hier zoekende in hoor...
"Virussen" oftewel gifstoffen.
Voor de rest kan ik me vinden in wat Mike hierboven heeft gepost over synthetische, giftig gemaakte exosomen.
 
"Virussen" oftewel gifstoffen.
Voor de rest kan ik me vinden in wat Mike hierboven heeft gepost over synthetische, giftig gemaakte exosomen.
Bio weapons developed to change the human DNA, resulting in a patented humanoid to control and dispose of before the end off it's usefulness.
 
Wat denk je van ganzen?? Goeie grasmaaiers 😉
En goeie bewakers schijnt. Dubbele functie. Altijd goed. Maar ik ga dan toch eerder voor schapen of geiten denk ik. Vriendin hier gaat binnenkort lammetjes kopen. Die worden oktober geboren. Dus benieuwd.

Mss.... altijd leuk om als wappie wat schapen te hebben 🤪🤣
 
Eerst ff ik ga maandag terug dus helaas niet vandaag, dit hok na 38 jaar eindelijk verkocht, was eigenlijk een pensioen buffer maar kan betere doelen verzinnen nu dan pensioen 🤣🤣🤣.
Als aanvulling op je boerderijdieren wat hang buik zwijntjes is leuk, een paar ezels ( ook gelijk een positieve herinnering aan de Nederlandse regering) zelf heb ik alleen een hond een Nederlandse schapen does gelukkig geen Duitse afkomst, je had natuurlijk kunnen weten dat die gaten gaat graven🤣🤣🤣 verder zie ik nog wel of ik vee ga houden ja kippen of zo misschien wat paarden. Wat katten om de muizen te vangen is misschien handig.

Succes met je to-do lijstje vandaag, mijne is kort vandaag, de stal van de buurvrouw uitmesten, 👇
Bekijk bijlage 3751

Heeft wat bijwerkingen van de ivm na quackcinatie 🤣🤣🤣
En het meeste meubilair naar de kringloop brengen dat is verdeeld over meerdere ladingen over de week.
Ezelssssss.....jaaaaa die wil ik. Zo leuk en eigenwijs. Hou ervan. En tja die link, laten we dat de ezels niet aan doen.

Oohww maandag. Liep dus ff te snel op je kruip door sluip door tocht. Alvast succes dan. Ben ik Iig op tijd.

Ja kat staat op mijn lijstje maar geloof nog niet op die van mijn man🥴🙄. Maar gelukkig komt kerst eraan. Alhoewel we nooit aan kadootjes doen moet eens de eerste keer zijn toch 🤣🤪🐱!!!

En lekker uitgemest vandaag? Je buuf ziet er goed uit. Fijn hè dat je mensen nu gewoon kunt herkennen aan hun IvM gebruik.
 
Je bent inderdaad op tijd 🤣🤣🤣. Liever te vroeg dan te laat toch...
Voor de kat is de oplossing een kitten aan hem cadeau doen, lijstje of niet dan kan hij geen nee zeggen 😇😇😇

Mijn buurvrouw is een probleem geval, gevaxt dansen met Jansen slachtoffer, positieve test ziek, haar halve familie trouwens ook.
Ze zit al ff aan de ivm maar familie verstoot haar gewoon, baan bij oom weg, huis is van ouders, uitgezet.... Is zo'n vaxinazi familie
Omdat ze paarden middelen neemt, dus van GroenLinks trut naar wappie in een halve pot pillen🤣🤣🤣
Ja, dus ff vandaag de stal uitgemest dwz persoonlijke spullen eruit en de rest laten staan.

Mijn stal staat ook niet zoveel meer in...

Ben er eigenlijk wel klaar mee hier...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En goeie bewakers schijnt. Dubbele functie. Altijd goed. Maar ik ga dan toch eerder voor schapen of geiten denk ik. Vriendin hier gaat binnenkort lammetjes kopen. Die worden oktober geboren. Dus benieuwd.

Mss.... altijd leuk om als wappie wat schapen te hebben 🤪🤣
Een schaap eet wel 3x zoveel als een geit, en een geit melkt makkelijker. Voor het vlees zijn lammetjes wel beter maar ook geitjes zijn lekker. (beiden rond de 10-15kg)

Maar dit hoort wel niet in dit onderwerp thuis. Mss een rubriek Portugal aanmaken.
 
Een schaap eet wel 3x zoveel als een geit, en een geit melkt makkelijker. Voor het vlees zijn lammetjes wel beter maar ook geitjes zijn lekker. (beiden rond de 10-15kg)

Maar dit hoort wel niet in dit onderwerp thuis. Mss een rubriek Portugal aanmaken.
Er komen hier ook bloemetjes blaadjes dennenaalden en zo langs als vervanger voor ivm
 
Je bent te 'brainy', Julian. Mensen die alleen maar in hun hoofd zitten lopen uiteindelijk vast in hun eigen overpeinzingen.

'Virussen' in de definitie van GOF zijn lichaamsvreemde exosomen verkregen door doodmarteling van proefdieren, want alleen dan maakt het arme dier in zijn stress en doodstrijd duizenden exosomen aan. Het is vergelijkbaar met de adrenochroom die ze aan doodgemartelde kinderen onttrekken. Q: These people are sick (and evil).

Deze exosomen worden vervolgens synthetisch nagebootst en gepatenteerd. GOF houdt in dat de functionaliteit (lees: gifwerking van lichaamsvreemde, synthetische eiwitten) 'verbeterd' kan worden door te knippen en plakken met deze 'virussen' en ze met elkaar te combineren. Het is dus doorknutselen met knutselvirussen en getuigt van een Luciferiaans godcomplex en van totale rebellie voor en bespotting van Gods creatie. Mad scientists!

Bekijk bijlage 3802
Deze 'virussen' worden vervolgens losgelaren op de bevolking via aerosolen, GMO in voedsel en dranken of, nog effectiever, rechtstreeks ingespoten via vaccins. Omdat ook in de alternatieve wereld de virustheorie nog volop wordt gehanteerd noemen we deze synthetische eiwitten spike-eiwitten. De meest effectieve remedie is chemie, dus IVM, HCQ en ik vermoed ook Regeneron (vooral voor gevaccineerden met ADE), want je moet chemie met chemie bestrijden. Succes dus met je dennenaalden, grapefruitschillen en ginkgoblaadjes!

Mike
Het verklaard wel dat de Amish nagenoeg geen kanker krijgen. Ik heb me wel eens in hun eetpatroon verdiept en dat was niet bepaald WAPF en bevat nogal wat koolhydraten zoals aardappelen, granen etc, correct me if I am wrong. Wat is dan eigenlijk het verschil heb ik wel eens gedacht, de kunstmest? Het niet in contact komen met voedings stromen waar de Kabal invloed heeft met hun synthetische exomen of s eiwitten is mogelijk het antwoord!
 
Bedankt weer voor je uitvoerige uitleg!



Waar vrouwen blijven twijfelen, wikken en wegen... Mannen hebben de behoefte om op een gegeven moment een knoop door te hakken en te zeggen 'en zo is het'.

Ik zie het bij alle vrouwen in mijn omgeving die twijfelden over het vaccin. Het is keer op keer de man die de knoop doorhakt en besluit 'we gaan het doen'.



Wellicht kom ik te brainy over, maar ik zie hier op het forum aannames voorbij komen die als feiten verdergaan. Al ben ik het met een aantal zaken zeker eens, je bovenstaande berichten zitten vol met aannames. Zowel mijn brein als intuïtie geeft aan dat dit niet het correcte verhaal is. So, question everything...

Ik denk overigens dat het beter is om mijn zienswijze wat betreft dit onderwerp even wat te laten rusten tot er wellicht een moment komt dat er wat meer tractie is (note to self).
Jij gaat het nog heel moeilijk krijgen in relaties met vrouwen, Julian. Een extreem rationele man als jij komt onherroepelijk in botsing met vrouwen en je zult je hersenen kraken over hoe het toch kan dat ze niet voor rede vatbaar zijn en waarom ze logische argumenten zelfs tegen je weten te gebruiken. You need to get burned a few times and then maybe you can take the red pill about wimmens. Good luck, my friend, you're gonna need it.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Het verklaard wel dat de Amish nagenoeg geen kanker krijgen. Ik heb me wel eens in hun eetpatroon verdiept en dat was niet bepaald WAPF en bevat nogal wat koolhydraten zoals aardappelen, granen etc, correct me if I am wrong. Wat is dan eigenlijk het verschil heb ik wel eens gedacht, de kunstmest? Het niet in contact komen met voedings stromen waar de Kabal invloed heeft met hun synthetische exomen of s eiwitten is mogelijk het antwoord!
Ik kom er steeds meer achter dat voeding slechts een deel van de puzzel is en niet half zo groot als ook ik altijd heb gedacht. Je kunt de schade veroorzaakt door s-eiwitten niet weg eten, zo simpel is het. Een onnatuurlijke indringer is niet op een natuurlijke manier onschadelijk te maken. Fight like with like, chemie met chemie dus.

Mike
 
Soms kom je nog eens een goede post tegen op fakebook:

Vandaag gestart aan een 6 weken durende parasietenkuur..
Met: Alsem Wormwood, Kruidnagel, Zwarte Walnoottinctuur
L-Ornithine, L-Arginine

Zo'n kuur is natuurlijk nooit verkeerd maar het is vooral het begin om me te beschermen tegen de steeds toenemende hoeveelheid spike eiwitten in onze samenleving.
Na deze kuur zou ik mezelf wekelijks schoon houden met in*ver-mec^ti-ne.

Hoe meer testen er worden afgenomen, hoe meer spike eiwitten de geteste persoon in zijn/haar lichaam krijgt.
Hoe meer injecties in de armen van de mensen, hoe meer spike eiwitten zij opbouwen en ook verspreiden/uitscheiden. Vandaar (vermoed ik) dat er zoveel mensen ziek worden als ze in contact zijn geweest met een pas net geïnjecteerde.

Het wordt me steeds duidelijker dat het virus geen virus is maar juist een enorme hoeveelheid spike eiwitten (en nog heel veel andere rotzooi). Virussen bestaan wellicht niet omdat een virus namelijk nooit is geïsoleerd of is gefotografeerd. Als je op google "virus" indrukt zie je enkel alleen maar tekeningetjes of computer cartoons/animatie plaatjes. Ieder virus ziet er ook nog is het zelfde eruit, een bolletje met stekeltjes (in het Engels spikes genoemd)

Afijn, een te hoge belasting aan spike eiwitten in het bloed zorgt ervoor dat het immuunsysteem bezet raakt waardoor je heel snel ziek kan worden. Daarom worden er ook heel veel mensen ziek die gewoon gezond eten. Belangrijk om te weten is dat een spike eiwit een lichaamsvreemd exosoom is (ofwel synthetische).

Bijzonder is dat veel middeltjes die helpen om de spike eiwitten onschadelijk te maken (middeltjes die van origine ingezet worden voor malaria/parasieten), sinds een paar maanden ``verboden zijn``.. terwijl je het daarvoor gewoon overal kon kopen! Nu is het zowat nergens meer te krijgen, en als het weet te vinden dan is de kans enorm groot dat het onderschept wordt door de d#ou-'ane+
Zelfs de dierlijke varianten..

Schijft een dokter nu één van die middeltjes voor dan krijgt hij/zij een boete van maar liefst duizenden euro's ( een boete van maximaal 150.000 euro ).

Later meer over dit alles
 

Jij gaat het nog heel moeilijk krijgen in relaties met vrouwen, Julian. Een extreem rationele man als jij komt onherroepelijk in botsing met vrouwen en je zult je hersenen kraken over hoe het toch kan dat ze niet voor rede vatbaar zijn en waarom ze logische argumenten zelfs tegen je weten te gebruiken. You need to get burned a few times and then maybe you can take the red pill about wimmens. Good luck, my friend, you're gonna need it.

Mike
still-waiting-for-a-reasonable-woman.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.759
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan