Ivermectine


We dwalen af van de feiten in deze draad,
Het gaat weer over natuurlijk hulpmiddelen en ja ze werken zonder twijfel, ook tegen bioweapons maar helaas duurt het maanden tot een jaar voor er enig effect is, we hebben nog een maandje of zo dan begint seizoen voor luchtweg infecties.
Ik dacht het ook met deze middelen te doen mooi niet.

Ivm AVM op normale dosering 2mg per 10 kg gewicht en blijven slikken, ze komen met influenza modificaties, mazelen modificaties, tuberculose modificaties en de nodige covid varianten alle laboratorium gecreëerd, daar gaan de theetjes enzo geen effect op hebben,

Deze bio wapens ga je niet bestrijden met blaadjes en theetjes terwijl ik normaal dat wel zou zeggen....
Mee eens, voor een deel althans! Veel posts zijn off-topic; dat is al jaren zo. Is soms behoorlijk vervelend vooral als er al een geschikt draadje voor is maar soms overlappen topics elkaar zodanig dat e.e.a. niet te voorkomen is. Mike heeft in 't verleden aangegeven dit niet zo'n bezwaar te vinden. Het is aan hem om hier paal en perk aan te stellen!

Ik zou overigens niet weten wat er op tegen is om 'blaadjes en theetjes' te combineren met IVM/AVM.
 
Bedankt weer voor je uitvoerige uitleg!



Waar vrouwen blijven twijfelen, wikken en wegen... Mannen hebben de behoefte om op een gegeven moment een knoop door te hakken en te zeggen 'en zo is het'.

Ik zie het bij alle vrouwen in mijn omgeving die twijfelden over het vaccin. Het is keer op keer de man die de knoop doorhakt en besluit 'we gaan het doen'.



Wellicht kom ik te brainy over, maar ik zie hier op het forum aannames voorbij komen die als feiten verdergaan. Al ben ik het met een aantal zaken zeker eens, je bovenstaande berichten zitten vol met aannames. Zowel mijn brein als intuïtie geeft aan dat dit niet het correcte verhaal is. So, question everything...

Ik denk overigens dat het beter is om mijn zienswijze wat betreft dit onderwerp even wat te laten rusten tot er wellicht een moment komt dat er wat meer tractie is (note to self).
"ik zie hier op het forum aannames voorbij komen die als feiten verdergaan"

Yep!

Voordeel van een forum is dat iedereen op zijn eigen manier tot een mogelijke 'waarheid' komt.
Dat de ene manier als mannelijk en de andere als vrouwelijk wordt gezien zal mij persoonlijk een zorg zijn.
 
Het verklaard wel dat de Amish nagenoeg geen kanker krijgen. Ik heb me wel eens in hun eetpatroon verdiept en dat was niet bepaald WAPF en bevat nogal wat koolhydraten zoals aardappelen, granen etc, correct me if I am wrong. Wat is dan eigenlijk het verschil heb ik wel eens gedacht, de kunstmest? Het niet in contact komen met voedings stromen waar de Kabal invloed heeft met hun synthetische exomen of s eiwitten is mogelijk het antwoord!
Of hun volledige overgave aan God waarbij ze niet zelf het idee hebben alles op te moeten lossen en geen ziekmakende stress ervaren? Of omdat ze gewoon nooit in een ziekenhuis komen en er geen kanker vastgesteld wordt?

Food is no religion.
 
Mee eens, voor een deel althans! Veel posts zijn off-topic; dat is al jaren zo. Is soms behoorlijk vervelend vooral als er al een geschikt draadje voor is maar soms overlappen topics elkaar zodanig dat e.e.a. niet te voorkomen is. Mike heeft in 't verleden aangegeven dit niet zo'n bezwaar te vinden. Het is aan hem om hier paal en perk aan te stellen!

Ik zou overigens niet weten wat er op tegen is om 'blaadjes en theetjes' te combineren met IVM/AVM.
Er is niets op tegen blaadjes bloemetjes en theetjes te combineren of gebruiken, hun effect is te traag en voor nu dus zinloos voor de spike eiwitten, het gaat niet om off topic posten dat maakt niet uit, het gaat erom de mensen niet op verkeerde sporen te zetten in de bestrijding van synthetische spike eiwitten er is geen tijd voor natuurlijk nu het werkt wel maar niet in korte tijd wat wel moet
 
Jij gaat het nog heel moeilijk krijgen in relaties met vrouwen, Julian. Een extreem rationele man als jij komt onherroepelijk in botsing met vrouwen en je zult je hersenen kraken over hoe het toch kan dat ze niet voor rede vatbaar zijn en waarom ze logische argumenten zelfs tegen je weten te gebruiken. You need to get burned a few times and then maybe you can take the red pill about wimmens. Good luck, my friend, you're gonna need it.

Mike
En weer ken je me beter dan ik mijzelf.
Heb letterlijk nóóit problemen met vrouwen...
 
Je bent te 'brainy', Julian. Mensen die alleen maar in hun hoofd zitten lopen uiteindelijk vast in hun eigen overpeinzingen.

'Virussen' in de definitie van GOF zijn lichaamsvreemde exosomen verkregen door doodmarteling van proefdieren, want alleen dan maakt het arme dier in zijn stress en doodstrijd duizenden exosomen aan. Het is vergelijkbaar met de adrenochroom die ze aan doodgemartelde kinderen onttrekken. Q: These people are sick (and evil).

Deze exosomen worden vervolgens synthetisch nagebootst en gepatenteerd. GOF houdt in dat de functionaliteit (lees: gifwerking van lichaamsvreemde, synthetische eiwitten) 'verbeterd' kan worden door te knippen en plakken met deze 'virussen' en ze met elkaar te combineren. Het is dus doorknutselen met knutselvirussen en getuigt van een Luciferiaans godcomplex en van totale rebellie voor en bespotting van Gods creatie. Mad scientists!

Bekijk bijlage 3802
Deze 'virussen' worden vervolgens losgelaren op de bevolking via aerosolen, GMO in voedsel en dranken of, nog effectiever, rechtstreeks ingespoten via vaccins. Omdat ook in de alternatieve wereld de virustheorie nog volop wordt gehanteerd noemen we deze synthetische eiwitten spike-eiwitten. De meest effectieve remedie is chemie, dus IVM, HCQ en ik vermoed ook Regeneron (vooral voor gevaccineerden met ADE), want je moet chemie met chemie bestrijden. Succes dus met je dennenaalden, grapefruitschillen en ginkgoblaadjes!

Mike
In de Volkrant stond deze zomer een heel lang verhaal over testen op apen voor Covid, en mij viel al op dat het zulke verschrikkelijke, verschrikkelijk kwellende methodes en foto's waren. De conclusie van de wetenschapper die er onderzoek naar had gedaan was 'dit is nu eenmaal wat we er voor over moeten hebben'. Ik heb er NIEMAND verder over gehoord. De niet-vaccers weten dat het allemaal niet klopt, dus die slaan het over (je wordt er ziek van) De milieu en dierenbrigade was met iets anders bezig. Jane Goodall roept het al zo lang dat ze zelf een knuffelaap is geworden. En ik herken het christelijke denken erachter dat er persé geofferd moet worden voor ons goed. Arm offer. De grootste misvatting van het Christendom. Terwijl ze zogenaamd alle 'offers' van bijvoorbeeld de Saksen (die af en toe een stier op een altaar legden) totaal met de grond gelijk maakten. Het gaat dus om macht, ten koste van alles. Niet om democratie.
 
"Virussen" oftewel gifstoffen.
Voor de rest kan ik me vinden in wat Mike hierboven heeft gepost over synthetische, giftig gemaakte exosomen.
Je kunt een virus niet gelijk stellen aan een gifstof, want dan komt de factor "omgeving" weer terug.
Dus in hoeverre ben je vervuild met zware metalen en toxinen (naar mijn weten ook gifstoffen). In de spike-eiwitten theorie is er maar één oorzaak.

Ik vergelijk het met een brand. Het is efficiënter om een vat benzine leeg te laten lopen (analogie voor het vervuilen van het lichaam d.m.v. gifstoffen) dan om alles met een aansteker aan te gaan steken (kunstmatige spike-eiwitten). Verhoog de kans op brand, het lichaam ontsteekt het zelf...
 
Vandaag tweede dag van ivermectine, ik heb gisteren 3 pilletjes genomen. Redelijke nacht gehad. Inderdaad veel urine, veel schuim erop. Ik zit iets te hoog in mijn energie, ik zat altijd al erg hoog. Dus geeft mij nog iets meer 'mars-energie'. Dat helpt niet zo erg in de communicatie met anderen. Hoop dat het overgaat. Voel duidelijk in mijn hoofd veranderingen. Ik voel tussen mijn slapen een soort 'hersengolven' en die kan ik visualiseren. Daar is duidelijk iets gaande. Maar ik denk dat het goed is. Gisteravond hoorde ik hele hoge , ijle tonen, overal om me heen.
Net de volgende drie pilletjes genomen. Ik ga dit niet lange tijd doen. Maar hoop wel wat extra schoon te maken.
Ik was wel goed 'afgesteld' vanmorgen, want ik rommelde in huis en opeens wist ik "Nu moet je naar de winkel' en ik kwam daar kennis tegen die uitgebreid vroeg naar hoe en waarom van mijn keuzes. Als ik een paar minuten later was geweest, dan had ik haar gemist. Ik ervaar die ingevingen niet als een ingreep op mijn vrijheid. Het is net alsof een vriend, die ergens iets meer vanaf weet, je een suggestie doet. Ik kan het wel en niet opvolgen. Ik weet inmiddels dat de suggesties me heel vaak blij maken.
 
Het verklaard wel dat de Amish nagenoeg geen kanker krijgen. Ik heb me wel eens in hun eetpatroon verdiept en dat was niet bepaald WAPF en bevat nogal wat koolhydraten zoals aardappelen, granen etc, correct me if I am wrong. Wat is dan eigenlijk het verschil heb ik wel eens gedacht, de kunstmest? Het niet in contact komen met voedings stromen waar de Kabal invloed heeft met hun synthetische exomen of s eiwitten is mogelijk het antwoord!
Ze vaccineren niet, om maar iets te noemen.
Dus geen zware metalen en heftige toxinen vanaf jonge leeftijd.

Daarnaast leven ze over het algemeen met een hoger doel: god.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan