Ivermectine

Kwalificeer man in de gevallen die jij beschrijfbeschrijftt
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bekijk bijlage 3811
Het is een metafoor voor mannelijk gedrag. Daadkrachtig kun je alleen zijn binnen je eigen referentiekader. Deze mannen die ik beschrijf zijn daadkrachtig, maar niet per se goed, gebalanceerd geïnformeerd. Hun gedrag is niet het probleem, hun referentiekader is het probleem.
 
Je kunt een virus niet gelijk stellen aan een gifstof, want dan komt de factor "omgeving" weer terug.
Dus in hoeverre ben je vervuild met zware metalen en toxinen (naar mijn weten ook gifstoffen). In de spike-eiwitten theorie is er maar één oorzaak.

Ik vergelijk het met een brand. Het is efficiënter om een vat benzine leeg te laten lopen (analogie voor het vervuilen van het lichaam d.m.v. gifstoffen) dan om alles met een aansteker aan te gaan steken (kunstmatige spike-eiwitten). Verhoog de kans op brand, het lichaam ontsteekt het zelf...
De ontstekingen komen van het lichaam zelf, maar IN REACTIE op een EXTERNE stressfactor (virussen = lichaamsvreemde synthetische s-eiwirtten = gifstoffen).

Mike
 
Ook niet in een relatie? Jij moet een regelrechte RAMP voor ze zijn, zo brainy als jij bent!

Mike
Haha 😂😂😂 Meer dan 10 jaar gelukkig samen.
Echte vrouwen hebben hier behoefte aan en respecteren dit.
Tegelijkertijd moet je een vrouw ook in haar waarde laten.
Ik ben meer gevoelig dan brainy volgens mij.
 
In de Volkrant stond deze zomer een heel lang verhaal over testen op apen voor Covid, en mij viel al op dat het zulke verschrikkelijke, verschrikkelijk kwellende methodes en foto's waren. De conclusie van de wetenschapper die er onderzoek naar had gedaan was 'dit is nu eenmaal wat we er voor over moeten hebben'. Ik heb er NIEMAND verder over gehoord. De niet-vaccers weten dat het allemaal niet klopt, dus die slaan het over (je wordt er ziek van) De milieu en dierenbrigade was met iets anders bezig. Jane Goodall roept het al zo lang dat ze zelf een knuffelaap is geworden. En ik herken het christelijke denken erachter dat er persé geofferd moet worden voor ons goed. Arm offer. De grootste misvatting van het Christendom. Terwijl ze zogenaamd alle 'offers' van bijvoorbeeld de Saksen (die af en toe een stier op een altaar legden) totaal met de grond gelijk maakten. Het gaat dus om macht, ten koste van alles. Niet om democratie.
Offeren is Luciferiaans, niet christelijk. Jij verwart de Luciferiaanse kaping van het christendom via het Vaticaan, het nieuwe Babylon, met het ware christendom, dat staat voor naastenliefde als ENIGE religie.

Mike
 
Haha 😂😂😂 Meer dan 10 jaar gelukkig samen.
Echte vrouwen hebben hier behoefte aan en respecteren dit.
Tegelijkertijd moet je een vrouw ook in haar waarde laten.
Ik ben meer gevoelig dan brainy volgens mij.
Dan heb je of een lotje uit de loterij of ze is een tranny of ze houdt zich al die tijd in, omdat jij haar anders ramgek maakt met 80 miljoen tegenargumenten voor elk punt dat zij probeert te maken.

Mike
 
Dan heb je of een lotje uit de loterij of ze is een tranny of ze houdt zich al die tijd in, omdat jij haar anders ramgek maakt met 80 miljoen tegenargumenten voor elk punt dat zij probeert te maken.

Mike
Mensen, ook vrouwen, hebben soms gelijk.
Dan geef ik ze graag gelijk en bedank hen voor het vergaarde inzicht.

Zo leerde ik van jou, Mike, dat virussen niet bestaan. Het opende mijn ogen.

Wat deze discussie betreft gaat het niet om mijn gelijk, maar ik vind de 'spike-eiwitten als ultiem gevaar' een op drijfzand gefundeerde theorie.

Ook snap ik niet waarom men de virustheorie aan de kant zet, maar wel aan cherry-picking uit deze zelfde theorie doet. Een voorbeeld hiervan is ADE, wat een theorie is gebaseerd op een serie aannames m.b.t. hoe ons immuunsysteem functioneert, wat op zijn beurt gestoeld is op de algemeen aanvaarde virustheorie.
 
Geef vrouwen gelijk waar ze gelijk hebben en op irrelevante zaken (waar vaak emotie bij betrokken is).
Dan kun je gas geven op de essentiële punten. Je hebt dan én meer (sociaal) krediet, alsmede geloofwaardigheid omdat je niet op elke slak zout legt.
En doe dit alleen als je vrijwel zeker bent van je gelijk.
En geen millimeter wijken...

#protip
 
De ontstekingen komen van het lichaam zelf, maar IN REACTIE op een EXTERNE stressfactor (virussen = lichaamsvreemde synthetische s-eiwirtten = gifstoffen).

Mike
Appel is fruit
Peer
is fruit
Fruit
is niet altijd een appel

S-eiwit
is gifstof
Aluminium
is gifstof
Gifstof
is niet altijd een s-eiwit

Eigenlijk zeg je dus dat aluminium geen ontstekingsreactie in het lichaam kan geven door deze monocausale redenatie m.b.t. s-eiwitten.
 
Nu weet ik het zeker. Jij verplettert je vriendin gewoon met een stortvloed aan schijnlogica, daar heeft ze niet van terug en ze heeft dan ook geen schijn van kans! Overigens hebben vrouwen zelden gelijk en al helemaal niet op emotioneel gebied, want daar zijn ze juist volkomen manipulatief.

Niemand heeft gezegd dat zware en/of lichte metalen geen onderdeel uitmaken van het zeer brede spectrum aan gifstoffen waarmee we werkelijk op alle niveaus en op alle mogelijke manieren al ons hele leven worden bestookt. Hetzelfde geldt voor straling, chemicalien, pesticiden, etc. Maar wat hebben we in deze toxische soep al die tijd over het hoofd gezien? Juist ja, s-eiwitten! Ik begrijp niet waarom het voor jou zo lastig is om te accepteren dat dit een aanvullende externe vergiftigende factor is, maar ik zit dan ook niet in jouw hoofd (godzijdank).

Mike
 
Ik begrijp niet waarom het voor jou zo lastig is om te accepteren dat dit een aanvullende externe vergiftigende factor is
"Is" betekent dat het waarheid is. Het is aan te tonen.
En ik doel heus niet op wetenschappelijk bewijs voordat je me weer te brainy vindt. Voorbeeld: voor adrenochrome is geen wetenschappelijk bewijs nodig om te weten dat het bestaat.
Zonder enig bewijs blijft het een overtuiging. Een geloof.
Je beticht me van schijnlogica, maar valt er helaas zelf voor.

Zogenaamde "wakkere" mensen zien niet dat de keizer geen kleren aan heeft.

Ik probeer het nog één keer:
Als je een lichaam kunt laten ontsteken door vervuiling, waarom zou je dan moeite doen om iets (al dan niet liposomaals) te fabriceren wat kwetsbaar is en mogelijk sneuvelt bij elke vorm van externe invloed. Denk bijvoorbeeld bij eten aan verhitting. Of maagzuur. Of bij aerosolen aan de aanraking met de grond. Miniscule eiwitten zijn kwetsbaar. Bovendien moet je precies genetisch weten hoe alles werkt. Niet van de teleurstellende resultaten van "the human genome project" gehoord? Wij mensen kunnen maar beperkt voor god spelen.

Makkelijker is om de mensen gewoon te vergiftigen, waardoor ze een ontstekingsreactie gaan opwekken. Als ik "hen" was zou ik gaan voor de makkelijke weg. Je vervuilt, vervolgens maakt het "target" zelf de ontsteking aan. En iedereen denkt dat komt door de helper. Later hebben ze dit ook (zeer succesvol) toegepast bij de cholesterol klucht.
 
Ik ga het nog 1 keer proberen. Alleen ontstekingsreacties opwekken door vergiftiging is zoooooo 2019. Vanaf 2020 gaan ze voor hun einddoel: genetische modificatie van mensen, na diverse al dan niet mislukte experimenten op planten en dieren. En dat, beste Julian, proberen ze d.m.v. synthetische s-eiwitten. Alleen vergiftigen en ontsteken is niet goed genoeg, ze gaan voor de hoofdprijs. Days of Noah. Alleen maar omdat jij er (nog) niet aan wil, wil.nog niet zeggen dat het niet gebeurt. En wie weet wat voor kennis ze hebben weten te achterhalen middels het Hunan Genome Project die ze achterhouden. Know your enemy!

Mike
 
Ik zie niet in waarom je volwassenen niet zou laten creperen en uiteindelijk doodmarteld, als je gewoon kinderen kunt kweken die je helemaal naar je hand genetisch manipuleert, indoctrineert en volgens jouw eigen maatstaven opvoedt. Heb niet de illusie dat 'ze' wat om ons geven en dus 'moeite' willen doen om ons aan te passen. Dan schat je 'ze' echt te goedaardig in. Transhumanisme bouw je van onder op, je gaat niet lopen sleutelen aan een stelletje verzwakte wrakken. Zonde van je energie.

Belangrijk om het verschil te zien tussen genetische manipulatie door gene-editing (o.a. gewasveredeling en ook aanpassing levende wezens) en genetische manipulatie door middel van indirecte beïnvloeding. Dat laatste is een compleet ander verhaal. Probeer maar eens met een biljartbal, via een andere biljartbal een derde biljartbal in exact de juiste richting te stoten. En herhaal dit op een wijze dat de uitkomst kéér op kéér hetzelfde is.

Je geeft de aanhangers van het beest te veel eer en ondermijnt hiermee de goddelijke geniaalheid en ondoorgrondelijkheid van het ontwerp van het universum.

Hier een aardig overzichtje van Bruce Lipton die uitlegt wat 'the cosmic joke' is m.b.t. het 'Human Genome Project'.
 
Voor een brainy ienand maak je veel denkfouten. Ik weet dat de term 'gain of function' een verbetering doet vermoeden, maar dat is een satanische omkering. Het doel is niet 'veredeling' maar verzwakking en manipulatie van het menselijk DNA. Bedenk dat we hier te maken hebben met gevallen engelen die rebelleren tegen God. En aangezien de mens in het evenbeeld van God is geschapen is er ook sprake van rebellie tegen ons. Het doel is om Gods creatie te bespotten door vermenging van allerlei soorten DNA, ze willen chimera's van ons maken. Dat is in de dagen van Noach ook gebeurd en is altijd het einddoel geweest. Ik denk dat ze enerzijds over veel meer kennis van het menselijk DNA beschikken, maar anderzijds geen flauw idee hebben van de uitkomst van het genetische menselijke experiment dat ze nu middels deze 'vaccins' hebben opgezet. Dit omdat Gods creatie nooit voorspelbaar is. Ik geef ze dus niet meer macht dan ze werkelijk bezitten, jij daarentegen doet dat wel door deze satanische praktijken te ontkennen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan