Ivermectine

Ja hoor, je kunt er gewoon op kauwen, niet eens echt vies. Je kunt ze ook even tussen 2 lepels verpulveren en door wat yoghurt o.i.d doen.
Moet nog ff uitvinden wanneer je het inneemt enzo en hoeveel en moet het op een nuchtere maag?
 
Algemeen advies is 0,2 mg per kilogram lichaamsgewicht en als je het na de maaltijd inneemt heeft het een groter werkbereik. Dan verdeeld het lijf de ivermectine beter naar alle organen.
Geldt dat trouwens ook voor fenbendazole? Ik heb mijn ouders zojuist aan de Panacur gezet namelijk.
 
Ik denk dat ik weet waarom AE geen verzend informatie stuurt betreffende delicate leveranties.

Zij weten als geen ander via het Sociaal Credit Systeem hoe iedereen in de gaten wordt gehouden, dus hoe minder men weet hoe meer kans op succesvolle aankomst van pakketjes

In mijn bestelmail staat (automatisch vermeld) dat ik een verzend bericht zou krijgen. Dat is dus niet gebeurd en ik denk dat dit zo de bedoeling is om er verder geen ruchtbaarheid aan te geven, slim !!
 

Bijlagen

  • 56C798ED-AE7B-43C3-A9BB-70A8C0395B16.jpeg
    56C798ED-AE7B-43C3-A9BB-70A8C0395B16.jpeg
    234,1 KB · Weergaven: 9
Nee
Geldt dat trouwens ook voor fenbendazole? Ik heb mijn ouders zojuist aan de Panacur gezet namelijk.
Nee!

Dosering voor de hond aanhouden. 1 tablet per 10kg .. en dat drie dagen achter elkaar. In mijn geval 8 tabletten per dag (78kg) en voor drie dagen is dat in totaal 24 tabletten.

IMG-20210719-WA0012.jpg
 
Nee

Nee!

Dosering voor de hond aanhouden. 1 tablet per 10kg .. en dat drie dagen achter elkaar. In mijn geval 8 tabletten per dag (78kg) en voor drie dagen is dat in totaal 24 tabletten.

Bekijk bijlage 1487
Oh nee, ik had het niet over de hoeveelheid per kg (want dat weet ik), ik bedoelde of je panacur ook het beste na de maaltijd kunt innemen of op nuchtere maag met water 😅
 

Ivermectin Dose For COVID (Prophylaxis, Acute Disease, Long Haulers)​

Bij 1:40 vertelt hij dat je Ivermectine op 2 manieren kunt nemen:
Op nuchtere maag is goed tegen wormen en parasieten.
Bij (vette) maaltijd krijg je verhoging in het bloed en dit werkt beter bij covid.
Ik neem aan dat dit voor de andere ontwormers ook geldt.


26 mei schreef Medusa bovenstaande over dosering.
Het YT-filmpje is foetsie
 
Bovenstaand protocol voor profylaxe is inmiddels veranderd naar:


0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).
 
Bovenstaand protocol voor profylaxe is inmiddels veranderd naar:


0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).

O, ik dacht dat het over de Panacur ging .
 
Ook ik heb vandaag een geel pakje uit Luxemburg ontvangen met 2 potjes, mijn eerste lading 😁

Heb nog een aantal bestellingen uitstaan en wist eerst niet of deze nou van rolie of daisy kwam. Uiteindelijk de bovenste adres stikker er af gepulkt en toen zag ik het ordernummer. Pakje van daisy 🌼🌸

Bestelling heb ik iets meer dan 2 weken geleden gedaan, dus dat is best snel. Bij rolie heb ik eerder besteld maar die zijn er nog niet. Ik wacht af.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan