Ivermectine

Ook bij mijn moeder negatieve bijwerkingen, nl..spierpijn in het hele lichaam. Zij stopt er dan ook mee. Ik ben ervan overtuigd dat het idd oude, onderliggende klachten zijn.

Mike

Zijn die bijwerkingen er ook bij een lage dosering? Misschien zelfs beginnen met een halve tablet?
 
Ook bij mijn moeder negatieve bijwerkingen, nl..spierpijn in het hele lichaam. Zij stopt er dan ook mee. Ik ben ervan overtuigd dat het idd oude, onderliggende klachten zijn.

Mike
Zou dat dan nog weer beter worden denk je? of blijven we daar last van houden
 
@Angelface: ik heb gekeken naar het prophylaxe protocol. Daar wordt gezegd eerste dosis nemen, na 48 uur herhalen en dan 1x per week een dosis. Als je zo heftig reageert zou ik dus niet zoveel nemen als ik jou was.
 
@Angelface: ik heb gekeken naar het prophylaxe protocol. Daar wordt gezegd eerste dosis nemen, na 48 uur herhalen en dan 1x per week een dosis. Als je zo heftig reageert zou ik dus niet zoveel nemen als ik jou was.
Hmm ja, heb je ook weer gelijk in. Zal even kijken hoe het na vandaag gaat met 2 tabletjes. Dankje
 
Misschien toeval, misschien ook niet.
Maar sinds ik afgelopen maandag begonnen ben met Ivermectine voel ik me niet bepaald lekker.
Ben eerst begonnen met 1 tablet en gisteren 2.
Ik heb een geschiedenis van migraine (aura migraine met verlammingen, spraakstoornis, concentratieproblemen en hoofdpijn) dus als ik bijwerkingen zou hebben als lichtflitsen, vlekken of picassostrepen zou ik er niet eens van op kijken, ben het wel een soort van gewend.
Maar de afgelopen twee dagen heb ik vrijwel de hele dag op bed gelegen, had zo weinig energie dat zelfs opstaan om naar de wc te gaan een hele onderneming was.
Eten kreeg ik nauwelijks weg, was misselijk van de hoofdpijn, ik kon moeilijk liggen want zelfs het kussen deed zeer aan mijn hoofd en dus was ik genoodzaakt pijnstillers te nemen.
Mijn moeder heeft ook hoofdpijn en voelt zich niet fit.
Misschien dat het oude kwalen triggert ofzo, geen idee, maar vervelend is het wel.

Ik laat me niet kennen, heb vandaag gewoon weer twee tabletten genomen, maar hoop wel dat het nu een stuk beter gaat.
Mocht ik er weer last van krijgen neem ik morgen wel 3 tabletten :ROFLMAO:
Tis ontgifting. Waarom niet iets langzamer, gewoon 1 en dan ophogen als je er aan toe bent. Ik ben met 5 dagen 1 tablet begonnen, zit nu aan 5 dagen 2 tabletten en vanaf donderdag 3 tabletten, daarna meet ik opnieuw..
 
Tis ontgifting. Waarom niet iets langzamer, gewoon 1 en dan ophogen als je er aan toe bent. Ik ben met 5 dagen 1 tablet begonnen, zit nu aan 5 dagen 2 tabletten en vanaf donderdag 3 tabletten, daarna meet ik opnieuw..
Ja, ik was geloof ik iets te enthousiast haha. Maar heb er al twee gehad vanmorgen dus zal kijken hoe het vandaag gaat. Voorlopig maar even niet verder verhogen
 
Na een pauze van 1,5 wk aan kuren ben ik afgelopen vrijdag begonnen met de ivermectine, eerst 2 dagen 1 tablet van 5mg daarna opgehoogd naar 2 tabletten en zit nu op 3x5mg. Dit keer geen vlekken die ik wel had bij de Avermectine, zelfs in de laagste dosering.
Ik merk nog niet perse wat anders ofzo. Blijf het slikken tot vrijdag en dan stop ik weer even.
 
Tot mijn grote verbazing is mijn potje Ivermectine ook binnen gekomen via Luxemburg 😁👍🏻IMG_20210721_172641__01.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik was geloof ik iets te enthousiast haha. Maar heb er al twee gehad vanmorgen dus zal kijken hoe het vandaag gaat. Voorlopig maar even niet verder verhogen
Ondersteun je lichaam met zeoliet/actieve koolstof, helpt bij het afvoeren van afvalstoffen/toxines. Of het nu spike eiwitten zijn of parasieten die opgeruimd worden, dat kan een hele klus zijn. En rustig aan inderdaad.
 
Nou het lijkt wel grote ivermectine leverdag, bij mij ook!!!!
Misschien een gekke vraag.. maar kun je ook op die tabletten kauwen? Heb nogal moeite met pillen doorslikken😁 jeugdtrauma'tje. En gewoon met 1 per dag beginnen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan