Ivermectine

Ik heb er eentje vanuit Hong Kong, die lijkt onderweg. De andere is retour afzender in land van herkomst, dus zal nog wel even duren..
 
Bij mij staat nu bij die ik op 26/6 heb besteld, dat door de overstroming in Limburg mijn pakket 7-9 dagen later wordt geleverd..☹️.. waar komt dit pakket nu eigenlijk aan in Europa? Of Nederland? Snap er niets van.
De andere staat departed transit country? En de laatste staat dat het retour is gestuurd 😓
Maar ik blijf geduldig hoor😅
 
Ik lees nogal wat levering probleempjes, is het mogelijk dat de pakketjes met China Airlines (ff willekeurig een naam voor het beestje) wel gewoon door vliegen en klm Lufthansa Air France bv in China al geweigerd worden dmv een westerse lading Check?
 
Van Roli begrijp ik dat het met de manier van verzenden te maken. Al of geen EMS en de manier van verpakken. Meer kan ik er niet over kwijt, want de vijand leest mee.

Mike
 
Bij mij staat nu bij die ik op 26/6 heb besteld, dat door de overstroming in Limburg mijn pakket 7-9 dagen later wordt geleverd..☹️.. waar komt dit pakket nu eigenlijk aan in Europa? Of Nederland? Snap er niets van.
De andere staat departed transit country? En de laatste staat dat het retour is gestuurd 😓
Maar ik blijf geduldig hoor😅
En neem contact op met de verkoper.

Mike
 
Van Roli begrijp ik dat het met de manier van verzenden te maken. Al of geen EMS en de manier van verpakken. Meer kan ik er niet over kwijt, want de vijand leest mee.

Mike
Ik heb het dus gewoon via AliExpress besteld. Gaat dit dan ook via Roli of is dit weer een andere lijn? Mocht dit een andere lijn zijn, hoop ik dat de mensen bij AliExpress dit ook weten wat Roli weet.

Dorothé
 
Store name: Lngenious toy Store.
Maar dat zegt natuurlijk niets. Als dit niet bekend mag worden, haal het dan maar even weg.

Dorothé
 
Daisy heeft 8 winkels op AE. Voor hun wordt de verkoop van Ivermectine niet makkelijk gemaakt.
 
Wat heeft mijn pakket met de overstromingen in Limburg te maken??
Screenshot_20210720-124807.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: muis
Heb je het ook via AliExpress besteld? En zijn er voor jou nog consequenties n.a.v. die brief?

Dorothé
Nee ik had via die link van die Duitse online apotheek besteld maar ik zag op de trackinginfo dat het vanuit Singapore verstuurd is. Of er nog verdere consequenties zijn weet ik niet maar afgaande op de brief denk ik dat het wel mee zal vallen. Dat hoop ik in elk geval 😉

Wendy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.927
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan