Ivermectine

Thanx voor de tip. Ik had inmiddels ook al NAC besteld. Ga dat sowieso maar permanent toevoegen aan m’n dageijkse supplementen. Maar ik hou t denk ik toch maar bij IVM. Daar had ik geen “bijwerkingen” van namelijk

Gebruik je toevallig ook NAC?
Diezelfde klachten (hoofdpijn en vervelende druk op de ogen) herken ik na het gebruik van Ivermectine zonder NAC, sinds ik de NAC gebruik heb ik daar geen last meer van.

Wel slaap ik enorm diep sinds ik weer Iverm gebruik, ben zo ver in coma dat ze een hardcore drumband naast me kunnen laten spelen en er waarschijnlijk niks van zal merken.
Heb ook moeite om 's ochtends op te staan, normaal nooit geen last van als ochtendmens. Ben zo moe dat het lijkt alsof ik een week heb staan feesten zonder slaap te hebben gehad.

Misschien kan je NAC proberen.
 
Momenteel heb ik geen NAC maar wel Acetyl -L Carnitine (ALC) samen met Aswaghanda.
gekocht vanwege de hoop dat het iets doet voor een raar soort duizeligheid.
Geen diagnose voor deze klachten. Zou bv evenwichtsstoornis kunnen zijn (zou niets aan te doen zijn en ook geen bewijs voor zover ik weet) dus ik experimenteer maar wat.

29-01-2017 · Voedingssupplement Acetyl-L-carnitine. Acetyl-l-carnitine, ook wel ALC genoemd komt van nature voor in onze voeding en het lichaam kan deze stof zelf ook aanmaken. Als voedingssupplement is het onder andere inzetbaar bij stress en zware lichamelijke inspanningen. Ook is het goed voor het hart en ondersteunt het de vetstofwisseling.
 
Laatst bewerkt:
Milo, de hetero geworden relnicht, is ook om qua ivm.



Hij heeft het ook zelf geslikt blijkbaar..

 
Laatst bewerkt:
Dat was vorig jaar ofzo ergens gebeurt.

Hij heeft de herenliefde afgezworen en heeft zich gestort op de dames en het katholieke geloof
Ja, maar dat ging niet van hak op de tak. Voor zover ik het begrepen heb, was het wel een proces wat een aantal jaren duurde, maar hoe hij dat precies deed weet ik niet.
 
Snel even gegoogeld naar kalium. Zou oke moeten zijn. iedere dag banaan, zit ook in diverse groentes.
 
Snel even gegoogeld naar kalium. Zou oke moeten zijn. iedere dag banaan, zit ook in diverse groentes.
Als je opname van voedingsstoffen in orde is, zou dat dan inderdaad op orde moeten zijn.
Zout, ijzer, bijnieren [willekeurige volgorde] ook ok?
 
Ik heb een definitieve afspraak gemaakt voor een groot onderzoek.
Maar dat duurt meer dan een week voor ik de resultaten krijg. Eerst prikken enz..
Ga deze keer niet naar arts Kleipool, een frisse blik van iemand anders lijkt me zinvol.
 
Prikken?
Weet je dat zeker dat je dat wilt gezien de huidige staat van de zorg, het land, de wereld.
Niet alles hoeft via bloedafname aangetoond te worden. Er zijn genoeg orthomoleculair geschoolde artsen die dit alles op andere wijze kunnen meten. Raad ik je eerder en van harte aan.
 
Slecht nieuws via Roli:

AliExpress heeft alle links naar Ivernectine verwijderd!

Mike
Al mijn winkels zijn verwijderd uit de links met betrekking tot ivm. Nu heb ik een noodlink gemaakt die iedereen kan gebruiken. Onze forumwinkel is gestraft en zal een week gedwongen worden gesloten. Na een week zal het weer normaal zijn Het kan nu worden goedgekeurd Tijdelijke link


Omvatten EMS verzending link:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan