Ivermectine

Bij mij stond dat ook erop voor het tweede deel van de zending. Ik heb de verkoper gevraagd of ze het nogmaals kunnen versturen. Ik ben benieuwd.

Dorothé
 
Bij mij stond dat ook, maar inmiddels opnieuw verstuurd zonder dat ik de verkoper heb gesproken (roli)
 
Romagi, de kans dat dit door de douane komt is bijzonder klein.
Ik zou het dus niet doen vanuit India. Heb je nog geen ivermectine?
Ik wil anders wel bestellen voor je bij AE. Of heeft misschien iemand nog een potje over voor Romagi? Stuur me maar even een PB als ik voor je moet bestellen.
Ik heb besteld in India en het is geleverd. Woon wel in Frankrijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Update kuur.

Nu 6 dagen 3x5mg pillekes per dag.
In het begin last van mijn schouder ( oude klacht )
Lichtflitsen/Druk op de ogen
Zere keel en stem bijna kwijt.
Vage dromen.

Nu gaat het allemaal beter, geen zere keel meer.
Meer energie!
Minder opvliegerig en een rustig gevoel.
Zintuigen lijken beter te werken.
Huid is niet zo droog meer als eerst.

Ga nog even 5 dagen door en kijken wat er nog meer gaat verbeteren🙏🏻
 
Ik heb 1 dag 1x5 en 2 dagen 3x5 genomen, laatste was 2 dagen geleden en de hoofdpijn is nog niet weg. Best wel een dingetje die hoofdpijn. Begon midden tussen mijn wenkbrauwen op dag 2, dag erna ook naar de slapen en nu ook sinussen. Ik heb al gestoomd en dat geeft wel wat verlichting, veel snot kwijt. Ik las even een pauze in, volgende week nieuwe poging.

Positieve bijwerkingen: veel meer energie. Dat vond ik al bij de hondesnoepjes, maar deze schapenknabbels zijn echte boosters wat dat betreft.
Net als die batterijen reclame met dat konijn kan ik veel langer doorgaan op de dag.

Verder geen bijwerkingen gemerkt, geen flitsen of verandering in floaters en gelukkig geen baardgroei 😉
 
@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
 
@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
Nee hoor, ik heb geen vloeibare Ivermectine gekocht. Wel een flinke pot Fenbendazole maar dat is poeder.......
 
Hoe kom je aan Panacur in poedervorm? Ik ken iemand met kanker die op deze manier veel makkelijker zelf kan doseren.

Mike
 
Hoe kom je aan Panacur in poedervorm? Ik ken iemand met kanker die op deze manier veel makkelijker zelf kan doseren.

Mike
Via Amazon gekocht. De pot die ik heb besteld (100 mg)is er niet meer. Vond deze nog wel:
 
@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
Wellicht bedoel je deze post van Medusa?
Was toentertijd niet serieus bedoeld geloof ik.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.010
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan