Ivermectine

We moeten allemaal de 'apotheek van de buurt' worden. Mensen zullen nog heel dankbaar zijn vanwege onze vooruitziende blik!

Mike
 
Kan iemand me het nr / email van Roli geven aub. Heb nog wat doosjes nodig. Wat is de prijs nou van een potje want elke dealer is verschillend. Dank en prettige dag.
 
Laatst bewerkt:
@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
Ik heb ergens gelezen, weet alleen niet meer waar, dat je niet de vloeibare ivermectine moet nemen. Die is voor de buitenkant van dieren en giftig bij inname.
 
Bij een bestelling die onderweg is staat er bij de tracking informatie "Het douane-inklaringsproces is gestart"... wat betekent dat?
 
Inklaring is een proces van de douane om te controleren of de goederen in het pakket het land in mogen. Er wordt ook gecontroleerd of er belasting is betaald.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.185
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan