Ivermectine

Het wordt steeds lastiger gemaakt. We mogen blij zijn als we het spul in huis hebben, dus gewoon de inklaringskosten betalen. Het initiatief van Viruswaaheid zie ik heel snel stranden en ik denk dat ze dat bij VW ook wel weten. Het gaat hen er denk ik vooral om om een proces uit te lokken. Waar ze volgens mij mee bezig zijn is uitlokken dat apothekers verboden wordt om Ivermectine te leveren, ondanks uitgeschreven doktersrecepten en dat VW als organisatie door de staat verantwoordelijk wordt gehouden en voor de rechter wordt gedaagd. VW draait dan de boel om: i.p.v. dat zij de staat dagen zal de staat VW dagen en dus ligt de bewijslast om aan te tonen dat Ivermectine levensgevaarlijk zou zijn bij de staat. Slim gespeeld en zeer noodzakelijk, maar voorlopig zal de doorsnee persoon die denkt op deze manier aan Ivermectine te kunnen komen bot vangen. Wij doen dat gelukkig anders!

Mike
Ja heb het uiteraard ook betaald want wil het graag hebben. Maar had in het verleden nog nooit eerder via AE wat besteld dus had geen idee hoe dat in zijn werk ging met bezorgen, laat staan met eventuele extra kosten..Dat weet ik dan nu ook weer ;)
We mogen in onze handen knijpen met ieder potje die nu nog binnen komt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn ervaring is dat ze echt hun best doen om een zo goed mogelijke service te leveren en hopen dan ook op een vijf sterren waardering.
 
Mijn ervaring is dat ze echt hun best doen om een zo goed mogelijke service te leveren en hopen dan ook op een vijf sterren waardering.
Ja, die sterren....Laatst een horlogebandje van 2 euri gekocht, bleek dat ze hem niet meer hadden. Kreeg bericht van de verkoper of ik alsjeblieft geen slechte review zou schrijven. Toen bood hij aan om een bandje van 12,50 toe te sturen (die er erg op leek, maar dan veel mooier) als ik hem 5 sterren zou geven. Nou die heeft hij gekregen hoor! ⭐⭐⭐⭐⭐
 
Kreeg gister een berichtje van een verkoper bij AE, dat ik snel naar het postkantoor moest want anders zou het pakket terug gestuurd worden. Wist niet eens dat daar een pakketje zou liggen maar goed, had tenslotte mijn adres als afleveradres opgegeven en geen ander bericht gehad. Bij het postkantoor wisten ze ook van niks dus weer contact opgenomen met de verkoper en gevraagd om de track en trace.
Heb dus net kunnen kijken hoe het ervoor staat, maar het blijkt dat ik inklaringskosten moet betalen, heeft iemand dit ook al gehad?
Heb dit dan maar gedaan aangezien ik het wel graag wil hebben.
Ben benieuwd of ik het nu wel thuis gestuurd ga krijgen of dat ik alsnog straks weer naar het postkantoor moet :unsure:

Zit je wellicht boven de 150 euro met het factuurbedrag?
 
Het is toch zo dat Alieexpress niet meer onbelast naar NL mag versturen ? BTW komt er tegenwoordig standaard bij.
 
Vanaf 1 juli komt er btw bij. Waarschijnlijk heb je voor 1 juli besteld, maar nu na 1juli komt het aan. Dan moet je de btw nog betalen. Bij na 1 juli bestelde goederen wordt gelijk belasting afgedragen.
 
Het is toch zo dat Alieexpress niet meer onbelast naar NL mag versturen ? BTW komt er tegenwoordig standaard bij.
Inklaringskosten berekend PostNL nu door, dat is bij ieder pakket ik weet niet of DHL dit ook doet. Btw wordt apart berekend, maar wish en Ali hebben dit geregeld.
 
Deze had ik een keer gevonden in India.
Uit zichzelf hebben ze toen DIT geantwoord.
Iemand zou bv een proef-zending kunnen vragen.
Ik wil dan die proefzending wel hebben en betalen als iemand het voor mij bestelt. (vanwege het feit dat ik geen betalingen doe via internet)
Ligt eraan hoeveel een proefzending is.
Dan krijg je waarschijnlijk losse poeder.
Maar ik heb zelf nu ook losse poeder (in een potje uiteraard) Fenbendazol. Is goed te doen want ik had al eens een weegschaaltje gekocht. )
Ik hou wel van een gokje.

Message
So want to make an order?
Regards,
Vipul Nikhil
Jackmup International Trading Private Limited, 502 honey ritika complex Shastri nagar square near ambedkar square, Nagpur - 440008, Maharashtra, India
+91-8xxxxxxxxx
jxxxxxxxxxx@gmail.com
https://www.getonlinemedicine.com/
Click here to verify yourself and see details.
Original Requirements
Product Name:Iverfast-12 Ivermcetin 12mg Tablets
Description:I am interested in Iverfast-12 Ivermcetin 12mg Tablets
Note: Reply to this mail will be delivered to the email id (jackmupinternational@gmail.com) and will also be visible in your Messages section on IndiaMART.
Happy to Help : 096-9696-9696 | customercare@indiamart.com
IndiaMART InterMESH Ltd. 6th Floor, Tower 2, Assotech Business Cresterra, Plot 22, Sec-135, Noida, UP
Copyright 1996-2019 IndiaMART InterMESH Ltd. All rights reserved.
Unsubscribe



 
Hebben zij niet de mogelijkheid deze pakketjes als "stealth" te shippen? Ik weet namelijk dat veel chinezen dit doen als het gaat om illegaliteit van een product. Ze zouden de Ivermectine in een ander potje kunnen stoppen. bijvoorbeeld als magnesium supplement en dan de waarde aanpassen naar 4 usd zodat dit zonder problemen de douane kan doorkomen.
 
Deze had ik een keer gevonden in India.
Uit zichzelf hebben ze toen DIT geantwoord.
Iemand zou bv een proef-zending kunnen vragen.
Ik wil dan die proefzending wel hebben en betalen als iemand het voor mij bestelt. (vanwege het feit dat ik geen betalingen doe via internet)
Ligt eraan hoeveel een proefzending is.
Dan krijg je waarschijnlijk losse poeder.
Maar ik heb zelf nu ook losse poeder (in een potje uiteraard) Fenbendazol. Is goed te doen want ik had al eens een weegschaaltje gekocht. )
Ik hou wel van een gokje.

Message
So want to make an order?
Regards,
Vipul Nikhil
Jackmup International Trading Private Limited, 502 honey ritika complex Shastri nagar square near ambedkar square, Nagpur - 440008, Maharashtra, India
+91-8xxxxxxxxx
jxxxxxxxxxx@gmail.com
https://www.getonlinemedicine.com/
Click here to verify yourself and see details.
Original Requirements
Product Name:Iverfast-12 Ivermcetin 12mg Tablets
Description:I am interested in Iverfast-12 Ivermcetin 12mg Tablets
Note: Reply to this mail will be delivered to the email id (jackmupinternational@gmail.com) and will also be visible in your Messages section on IndiaMART.
Happy to Help : 096-9696-9696 | customercare@indiamart.com
IndiaMART InterMESH Ltd. 6th Floor, Tower 2, Assotech Business Cresterra, Plot 22, Sec-135, Noida, UP
Copyright 1996-2019 IndiaMART InterMESH Ltd. All rights reserved.
Unsubscribe



Romagi, de kans dat dit door de douane komt is bijzonder klein.
Ik zou het dus niet doen vanuit India. Heb je nog geen ivermectine?
Ik wil anders wel bestellen voor je bij AE. Of heeft misschien iemand nog een potje over voor Romagi? Stuur me maar even een PB als ik voor je moet bestellen.
 
Dat is een erg lief aanbod. zal ik onthouden.
Er is momenteel een zending onderweg.
Wat betreft India ik dacht als uitweg als het vanuit China geblokkeerd gaat worden.
Dus India is nog lastiger? waarom zou het lastiger zijn. Ervaring?
Is verder niet van belang tenzij we het nergens meer kunnen krijgen/kopen.
Zelf ben ik van plan het lang te gaan gebruiken.
Er is nogal veel veranderd door een operatie. (zie bij voeding/Poliepen) Interessant om eens te kijken of dat wat kan betekenen ten gunste. (plus ogen)
 
Dat is een erg lief aanbod. zal ik onthouden.
Er is momenteel een zending onderweg.
Wat betreft India ik dacht als uitweg als het vanuit China geblokkeerd gaat worden.
Dus India is nog lastiger? waarom zou het lastiger zijn. Ervaring?
Is verder niet van belang tenzij we het nergens meer kunnen krijgen/kopen.
Zelf ben ik van plan het lang te gaan gebruiken.
Er is nogal veel veranderd door een operatie. (zie bij voeding/Poliepen) Interessant om eens te kijken of dat wat kan betekenen ten gunste. (plus ogen)
Ik denk dat de mensen van AE inmiddels erg bedreven zijn in het versturen van ivermectine, maar zoals je in dit topic kunt lezen moeten ze vaak van tactiek veranderen. Ik ben bang dat alleen al de naam van de afzender uit India (Getonlinemedicine) zal leiden tot in beslagname bij de douane.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.823
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan