Ivermectine

Dear Jim,


Thank you for reaching out to us.

We understand that you might be feeling confused after reading such claims.Those who are afraid of us because our products are of high quality are trying to damage our reputation. We can prove the truth through legal means, but we choose not to because we want to focus on helping our customers, not on legal disputes and wasting time.If you look up 'Buy Fenbendazol bulk' online, you will find that it is not an expensive substance to buy in large quantities. Cutting fenbendazol would require buying certain mixing equipment and additional mixing agents. This would increase the capital expense (due to expensive mixing equipment bought) and increase labor cost (due to additional steps added to the manufacturing process).Considering the economic side alone, it would not be sustainable to decrease the amount of Fenbendazol in production. Not to mention the ethical issues this would raise. We are honest people, just like you. We could not live with ourselves if we did such a thing, therefore we would never do it.Furthermore, the claims of low purity were issued and are shared by another seller of fenbendazole named Happy Healing Inc.Please see attached the adulterated Analysis Report.There you can see the submitter Caroline Williams (the owner of Happy Healing Inc.) and the submitting company Happy Healing Inc. This means that the Report was ordered by the mentioned company.




It is undoubtedly true that before sending the samples of Fenben Lab products to the laboratories, The Happy Healing Inc. opened our products and significantly changed their composition inside.You most likely heard false advertisement claims from the Happy Heling Inc. owner Caroline Schmitz Williams, or her subordinates, such as Zahrah Sita, and others.Two of the most influential fb groups regarding fenbendazole are run mainly or in part by the fenbendazole distributor Happy Healing Inc.Many Amazon reviews of Fenben Lab products are the result of such misuse of fb group ownership and neglect of people that they claim to be serving.Those who have chosen and trusted our product since our beginning know that we are trustworthy. We thank them for their trust and loyalty to Fenben LAB. Our regular customers are proof of the quality of our product and our honest work.There are plenty reviews about Fenben Lab products on the Trustpilot page. Please see the link below:https://www.trustpilot.com/review/www.fenbenlab.comWe believe in fair competition, therefore we do not engage in any word of mouth that could potentially damage the reputation of our counterparts.Please see the third-party Analysis Report for our latest batch attached. You do not have to worry about the quality of your product.We are really sorry that you are caught in the middle of this unfortunate situation. If you have any more questions, do not hesitate to contact us.Looking forward to hearing from you soon.


Kind regards,
Valentina
Customer support

 
Dear Jim,


Thank you for reaching out to us.

We understand that you might be feeling confused after reading such claims.Those who are afraid of us because our products are of high quality are trying to damage our reputation. We can prove the truth through legal means, but we choose not to because we want to focus on helping our customers, not on legal disputes and wasting time.If you look up 'Buy Fenbendazol bulk' online, you will find that it is not an expensive substance to buy in large quantities. Cutting fenbendazol would require buying certain mixing equipment and additional mixing agents. This would increase the capital expense (due to expensive mixing equipment bought) and increase labor cost (due to additional steps added to the manufacturing process).Considering the economic side alone, it would not be sustainable to decrease the amount of Fenbendazol in production. Not to mention the ethical issues this would raise. We are honest people, just like you. We could not live with ourselves if we did such a thing, therefore we would never do it.Furthermore, the claims of low purity were issued and are shared by another seller of fenbendazole named Happy Healing Inc.Please see attached the adulterated Analysis Report.There you can see the submitter Caroline Williams (the owner of Happy Healing Inc.) and the submitting company Happy Healing Inc. This means that the Report was ordered by the mentioned company.




It is undoubtedly true that before sending the samples of Fenben Lab products to the laboratories, The Happy Healing Inc. opened our products and significantly changed their composition inside.You most likely heard false advertisement claims from the Happy Heling Inc. owner Caroline Schmitz Williams, or her subordinates, such as Zahrah Sita, and others.Two of the most influential fb groups regarding fenbendazole are run mainly or in part by the fenbendazole distributor Happy Healing Inc.Many Amazon reviews of Fenben Lab products are the result of such misuse of fb group ownership and neglect of people that they claim to be serving.Those who have chosen and trusted our product since our beginning know that we are trustworthy. We thank them for their trust and loyalty to Fenben LAB. Our regular customers are proof of the quality of our product and our honest work.There are plenty reviews about Fenben Lab products on the Trustpilot page. Please see the link below:https://www.trustpilot.com/review/www.fenbenlab.comWe believe in fair competition, therefore we do not engage in any word of mouth that could potentially damage the reputation of our counterparts.Please see the third-party Analysis Report for our latest batch attached. You do not have to worry about the quality of your product.We are really sorry that you are caught in the middle of this unfortunate situation. If you have any more questions, do not hesitate to contact us.Looking forward to hearing from you soon.


Kind regards,
Valentina
Customer support

Gelijk maar even door vertaler gegooid:
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.

We begrijpen dat je misschien in de war bent na het lezen van dergelijke beweringen.Degenen die bang voor ons zijn omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn, proberen onze reputatie te beschadigen. We kunnen de waarheid bewijzen met juridische middelen, maar we kiezen ervoor om dat niet te doen omdat we ons willen richten op het helpen van onze klanten, niet op juridische geschillen en tijdverspilling.Als je 'Fenbendazol bulk kopen' online opzoekt, zul je zien dat het geen dure stof is om in grote hoeveelheden te kopen. Voor het versnijden van fenbendazol zou je bepaalde mengapparatuur en extra mengmiddelen moeten kopen. Dit zou de kapitaaluitgaven verhogen (vanwege de dure mengapparatuur die wordt gekocht) en de arbeidskosten verhogen (vanwege de extra stappen die aan het productieproces worden toegevoegd).Als je alleen al naar de economische kant kijkt, zou het niet duurzaam zijn om de hoeveelheid Fenbendazol in de productie te verlagen. En dan hebben we het nog niet eens over de ethische kwesties die dit met zich mee zou brengen. We zijn eerlijke mensen, net als jij. We zouden niet met onszelf kunnen leven als we zoiets zouden doen, daarom zouden we het nooit doen.Bovendien werden de claims van lage zuiverheid uitgegeven en worden ze gedeeld door een andere verkoper van fenbendazol genaamd Happy Healing Inc.Zie in bijlage het vervalste analyserapport.Daar kunt u de indiener Caroline Williams (de eigenaar van Happy Healing Inc.) en het indienende bedrijf Happy Healing Inc. zien. Dit betekent dat het rapport is besteld door het genoemde bedrijf.

Het is ongetwijfeld waar dat voordat de monsters van Fenben Lab producten naar de laboratoria werden gestuurd, The Happy Healing Inc. onze producten heeft geopend en hun samenstelling binnenin aanzienlijk heeft veranderd.Je hebt hoogstwaarschijnlijk valse advertentieclaims gehoord van de Happy Heling Inc. eigenaar Caroline Schmitz Williams, of haar ondergeschikten, zoals Zahrah Sita, en anderen. Twee van de meest invloedrijke fb-groepen met betrekking tot fenbendazol worden voornamelijk of gedeeltelijk gerund door de distributeur van fenbendazol, Happy Healing Inc. Veel Amazon-recensies van Fenben Lab-producten zijn het resultaat van dergelijk misbruik van het eigendom van fb-groepen en verwaarlozing van mensen die ze beweren te dienen.Degenen die ons product sinds ons begin hebben gekozen en vertrouwd, weten dat we betrouwbaar zijn. We danken hen voor hun vertrouwen en loyaliteit aan Fenben LAB. Onze vaste klanten zijn het bewijs van de kwaliteit van ons product en ons eerlijke werk.Er zijn veel beoordelingen over Fenben Lab producten op de Trustpilot pagina. Zie de link hieronder:https://www.trustpilot.com/review/www.fenbenlab.com.We geloven in eerlijke concurrentie, daarom doen we niet aan mond-tot-mondreclame die de reputatie van onze tegenhangers zou kunnen schaden.Zie het analyserapport van derden voor onze laatste partij in de bijlage. U hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit van uw product. Het spijt ons echt dat u midden in deze ongelukkige situatie terecht bent gekomen. Als u nog meer vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Met vriendelijke groeten,
Valentina
Klantenservice

Doet me denken aan destijds die rare verhalen over blue ice levertraan.
 
Ik heb 3x per dag 3 tablets averm. geslikt en heb nu sinds een uur onrustige lege darmen.
n.a. daarvan neem ik de komende 3 dagen niets.
Ik merk ook dat onrust niet persee van de averm. hoeft te komen.
Een pilletje oregano-olie (geslikt) lijkt ook te werken. Is niet voor het eerst dat ik dat denk.
Dus simpel gaat het niet worden.
 
Ik heb 3x per dag 3 tablets averm. geslikt en heb nu sinds een uur onrustige lege darmen.
n.a. daarvan neem ik de komende 3 dagen niets.
Ik merk ook dat onrust niet persee van de averm. hoeft te komen.
Een pilletje oregano-olie (geslikt) lijkt ook te werken. Is niet voor het eerst dat ik dat denk.
Dus simpel gaat het niet worden.

Niet echt volhardend. Van de hak op de tak en terug naar de hak ?
Maar het is jouw lijf dus...
 
quote
Mijn vader gebruikt het sinds december

de eerste 5weken 5x 222mg/dag
dan 4weken 4x
3weken 3x
2weken 2x
en nadien dagelijks 1x

Gaan nu weer over op 5weken 5x 222mg enz
unquote

Jouw vader heeft er blijkbaar geen darmproblemen van.
Des te beter.
 
quote
Mijn vader gebruikt het sinds december

de eerste 5weken 5x 222mg/dag
dan 4weken 4x
3weken 3x
2weken 2x
en nadien dagelijks 1x

Gaan nu weer over op 5weken 5x 222mg enz
unquote

Jouw vader heeft er blijkbaar geen darmproblemen van.
Des te beter.

Jij wel dan ?

Je schrijft zelf : Ik merk ook dat onrust niet persee van de averm. hoeft te komen.
 
quote
Mijn vader gebruikt het sinds december

de eerste 5weken 5x 222mg/dag
dan 4weken 4x
3weken 3x
2weken 2x
en nadien dagelijks 1x

Gaan nu weer over op 5weken 5x 222mg enz
unquote

Jouw vader heeft er blijkbaar geen darmproblemen van.
Des te beter.
Romagi, bovenstaande gaat over fenbendazol niet over avermectine wat ik begrijp.. :rolleyes:
 
Romagi, bovenstaande gaat over fenbendazol niet over avermectine wat ik begrijp..

Inderdaad, maar daarnaast gebruikt ie ook IVM/AVM

nu 1 smorgens, 3 savonds
vanaf morgen tot en met maandag 1 smorgens, 4 savonds
vanaf volgende dinsdag tot en met zondag 2 smorgens, 4 savonds
om dan naar 3-3 (6dagen) en 2-3 (5dagen) en 2-2 te gaan
 
Ik hou zoveel mogelijk medicijnen en/of supplementen uit elkaar. Om te weten te komen wat ik verdraag en wat niet.

Ik praat al jaren over darmklachten en altijd hetzelfde. Weet niet wat er mis is van binnen en dat ga ik ook niet weten. Alles is erop gericht om veilig naar buiten te kunnen . En gelukkig, het gaat steeds beter.. ,
Oregano-olie heb ik nog niet zo lang .
Weet (nog) niet zeker of ik daar klachten (is diaree en incontinentie) van krijg.
Was dus niet verstandig om dat samen met AVerm te nemen.
Ook koffie liet ik heel lang staan.
een week lang 2x per dag gedronken. Gewoon geprobeerd.
Kan ook een reden zijn voor klachten samen met Averm.
Dus moet ik nadenken wat het beste is voor mij.
1 koffie plus 1 averm. zou moeten kunnen.

En 1 of 2x per jaar heb ik plotseling kramp en en WC gang.
.
Terwijl een darmspoeling niet of nauwelijks werkt.. Ik kan redelijk vertrouwen op wat ik doe maar geen 100%.
Lees fodmap wat het ziekenhuis biedt.
 
Ik hou zoveel mogelijk medicijnen en/of supplementen uit elkaar. Om te weten te komen wat ik verdraag en wat niet.

Ik praat al jaren over darmklachten en altijd hetzelfde. Weet niet wat er mis is van binnen en dat ga ik ook niet weten. Alles is erop gericht om veilig naar buiten te kunnen . En gelukkig, het gaat steeds beter.. ,
Oregano-olie heb ik nog niet zo lang .
Weet (nog) niet zeker of ik daar klachten (is diaree en incontinentie) van krijg.
Was dus niet verstandig om dat samen met AVerm te nemen.
Ook koffie liet ik heel lang staan.
een week lang 2x per dag gedronken. Gewoon geprobeerd.
Kan ook een reden zijn voor klachten samen met Averm.
Dus moet ik nadenken wat het beste is voor mij.
1 koffie plus 1 averm. zou moeten kunnen.

En 1 of 2x per jaar heb ik plotseling kramp en en WC gang.
.
Terwijl een darmspoeling niet of nauwelijks werkt.. Ik kan redelijk vertrouwen op wat ik doe maar geen 100%.
Lees fodmap wat het ziekenhuis biedt.
Is het wellicht iets mentalisties of psiegysch ? 🤪
2 maal per dag een half uurtje bidden of mediteren zou dan kunnen helpen.
 
Update:
Ruim twee weken dagelijks aver met om de week iver erbij ingenomen.
De eerste week ging nog wel maar de tweede week was afzien wat betreft heftige lichamelijke reacties - ontgiftiging ?
Afgelopen weekeinde en maandag waren de reacties zo bagger dat ik met innemen van aver/iver gestopt.
En toen barste ik dinsdag en woensdag 'opeens' van de energie :D
Heel veel dingen kunnen doen en deze twee dagen tussendoor ook nog anderhalve kuub dikke houten takdelen met bijl, kloofbijl en boomzaag naar kachelafmeting omgewerkt 🤠
Het lijkt dus wel de moeite waard om nog eens een paar weken aver/iver te doen.
Maar wat mij betreft niet te lang achter elkaar en met rustweken er tussen in van niet innemen.
Misschien is een volgende aver/iver kuur minder heftig wat ontgiftiging betreft ?
Maar nu even niet 😁
 
Update:
Ruim twee weken dagelijks aver met om de week iver erbij ingenomen.
De eerste week ging nog wel maar de tweede week was afzien wat betreft heftige lichamelijke reacties - ontgiftiging ?
Afgelopen weekeinde en maandag waren de reacties zo bagger dat ik met innemen van aver/iver gestopt.
En toen barste ik dinsdag en woensdag 'opeens' van de energie :D
Heel veel dingen kunnen doen en deze twee dagen tussendoor ook nog anderhalve kuub dikke houten takdelen met bijl, kloofbijl en boomzaag naar kachelafmeting omgewerkt 🤠
Het lijkt dus wel de moeite waard om nog eens een paar weken aver/iver te doen.
Maar wat mij betreft niet te lang achter elkaar en met rustweken er tussen in van niet innemen.
Misschien is een volgende aver/iver kuur minder heftig wat ontgiftiging betreft ?
Maar nu even niet 😁
Wat is de verhouding ivm : avm wanneer je het tegelijk inneemt?
 
Wat is de verhouding ivm : avm wanneer je het tegelijk inneemt?
Twee weken lang nam ik 1 maal per week evenveel ivm als avm - 3 ivm en 3 avm bij 75 kg lichaamsgewicht. De rest van de tijd 2 of 3 avm per dag. Een volgende keer doe ik maximaal 2 avm op een dag om te kijken of de lichamelijke reacties van slapeloosheid, energieloosheid en gevoel van uitputting dan niet optreden.
Maar dat kan anders liggen bij jouw lichamelijke constitutie.
 
Zondag 28 april was ik goed leeg. Pas 5 dagen later werkte de darmspoeling - beter dan ooit.
Kan toeval zijn.
Ik had geen extra moeite gedaan met voedsel zoals bv sinasappelsap of bitterzout.
Ik heb het erop aan laten komen.
Mike heeft langdurig geslikt voor zijn problemen.
dus..........

In totaal heb ik 1 week per dag 3 x averm. genomen, 2e week. per dag 1 averm.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan