Ivermectine

Vooral om parasieten te bestrijden. IVM lijkt niet zo heel veel meer te doen bij mij hoewel ik nog wel 3 IVM per 1 à 2 weken neem. Nu gelijk met 3 AVM. Fenbendazol wil ik ook nemen, maar daar ben ik huiverig voor tabletten vanwege de siliciumdioxide. Maar Fenbendazol poeder is misschien ook een optie. Heeft iemand ervaring met Fenbendazol poeder en/of een goed adres ervoor ?
besteld via de website van FenBenLab
 
Mijn vader gebruikt het sinds december

de eerste 5weken 5x 222mg/dag
dan 4weken 4x
3weken 3x
2weken 2x
en nadien dagelijks 1x

Gaan nu weer over op 5weken 5x 222mg enz
 
Wat is er met siliciumdioxide.
Ik heb een flesje silicium (20 drupels per keer) maar vind het niet lekker smaken als ik het in een glas water doe. jodium bv gaat beter.
Dus gebruik het amper.
bovendien gebruik ik al veel en of dat nou allemaal zo nodig is weet ik ook niet.



.
 
Wat is er met siliciumdioxide.
Ik heb een flesje silicium (20 drupels per keer) maar vind het niet lekker smaken als ik het in een glas water doe. jodium bv gaat beter.
Dus gebruik het amper.
bovendien gebruik ik al veel en of dat nou allemaal zo nodig is weet ik ook niet.
Verdacht van stapeling in de lever tot in schadelijke hoeveelheden en structuren omdat het niet afbreekbaar is.
 
Fenbendazol is toch net zoiets als Avermectine?
Er bestaan een heleboel verschillende merken/namen voor anthelmintica.
 
25 mar 2024

Cancer now stable​


After reading negative reviews on fb and amazon about the purity of fenben labs products I was sceptical but have taken the chance and ordered four times. My last two cancer scans showed partial response and cancer stable...I refused chemo so the results can only be down to fenbendazole from fenben lab. I will continue to order from this company as my scan results have told me all I needed to know. Delivery is also great.
Fecha de la experiencia: 02 de marzo de 2024
 
En waar is het bewijs ??

Hoeveel recensies zijn echt of vals door concurrenten ?
Ja, dat kan zo zijn.
De enige mogelijkheid om erachter te komen is het zelf laten controleren bij een onafhankelijk laboratorium.
Als je dat laat doen en de uitslag is net zo belabberd zal er vervolgens van jou ook gezegd worden dat je mogelijk een valse concurrent bent :rolleyes:
 
25 mar 2024

Cancer now stable

After reading negative reviews on fb and amazon about the purity of fenben labs products I was sceptical but have taken the chance and ordered four times. My last two cancer scans showed partial response and cancer stable...I refused chemo so the results can only be down to fenbendazole from fenben lab. I will continue to order from this company as my scan results have told me all I needed to know. Delivery is also great.
Fecha de la experiencia: 02 de marzo de 2024

Rechtstreeks van Fenben, niet via Amazon
 
Ja, dat kan zo zijn.
De enige mogelijkheid om erachter te komen is het zelf laten controleren bij een onafhankelijk laboratorium.
Als je dat laat doen en de uitslag is net zo belabberd zal er vervolgens van jou ook gezegd worden dat je mogelijk een valse concurrent bent :rolleyes:
En waarom, je publiceert dan toch de resultaten als je die hebt. Simpel.
 
25 mar 2024

Cancer now stable

After reading negative reviews on fb and amazon about the purity of fenben labs products I was sceptical but have taken the chance and ordered four times. My last two cancer scans showed partial response and cancer stable...I refused chemo so the results can only be down to fenbendazole from fenben lab. I will continue to order from this company as my scan results have told me all I needed to know. Delivery is also great.
Fecha de la experiencia: 02 de marzo de 2024
Kan ook vals zijn :rolleyes: of misschien zou de kanker helemaal zijn verdwenen als het idd 99,9% puur was geweest ?
 
En waar is het bewijs ??

Hoeveel recensies zijn echt of vals door concurrenten ?
Grote kans dat de MM loopt te trollen. Ik kreeg destijds een certificate of analysis bij de Fenben van Amazon. Nou is dat ook maar een papiertje.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.936
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan