Ivermectine

De zware metalen in de spray komen vde luchtwegen je lichaam binnen, in je lichaam hechten de metalen aan de cellen, veel van die cellen zullen daardoor als afval afgevoerd moeten worden omdat er te veel lichaamsvreemde stoffen op komen, reactie lichaam spierpijn verzuring koorts slap voelen vermoeidheid.
De gevaxtten lijken dit niet te hebben, afweer staat uit... Dus stapelen ze zware metalen met alle gevolgen van dien

Is een theorie
Ik vind het een goeie theorie 🙏🏻
 
De zware metalen in de spray komen vde luchtwegen je lichaam binnen, in je lichaam hechten de metalen aan de cellen, veel van die cellen zullen daardoor als afval afgevoerd moeten worden omdat er te veel lichaamsvreemde stoffen op komen, reactie lichaam spierpijn verzuring koorts slap voelen vermoeidheid.
De gevaxtten lijken dit niet te hebben, afweer staat uit... Dus stapelen ze zware metalen met alle gevolgen van dien

Is een theorie

Het zou kunnen. Ik ben niet geprikt, maar ben ook niet ziek (geweest). Werkt mijn immuunsysteem dan ook niet of werkt het juist wel goed, omdat de indringers niet binnen komen?
 
Het zou kunnen. Ik ben niet geprikt, maar ben ook niet ziek (geweest). Werkt mijn immuunsysteem dan ook niet of werkt het juist wel goed, omdat de indringers niet binnen komen?
Ik ben ook niet ziek geweest, gok maar
 
Ik ben ook niet ziek geweest, maar sinds een kleine drie maanden ben ik aan de geb. vit. C, selenium, jodium, D3/K2, Q10, DHA.
Dit omdat ik van mijn medicijn van de internist afwil.
We slikken al jaren een Pro biotica en MBE-A.
 
Ik ben een maand geleden meer dan een week ziek geweest met aan begin en eind koorts. Beetje verkouden, last van keel. Dat was alles.

Hoe zit het toch met die besmettingstheorie? Door onsmakelijke experimenten vroeger onbewezen. Maar je hoort wel als men bij een zieke in de buurt is geweest dat sommigen ook ziek worden. Zijn synthetische spikes besmettelijk gemaakt (hoe dan), is het een collectieve onbewuste schoonmaak?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Heer Kuipers (ja, die van de iedere dag TV) heeft al een paar keer gezegd
" uiteindelijk wordt iedereen ziek". Wat is dat voor een rare uitspraak.
Sinds wanneer in het verleden is iedereen ziek geworden door de griep?
En als hij iets weet dat wij niet weten> Wat voor iemand zit daar dan aan die tafels. Niemand is op die uitspraak ingegaan.
 
Heer Kuipers (ja, die van de iedere dag TV) heeft al een paar keer gezegd
" uiteindelijk wordt iedereen ziek". Wat is dat voor een rare uitspraak.
Sinds wanneer in het verleden is iedereen ziek geworden door de griep?
En als hij iets weet dat wij niet weten> Wat voor iemand zit daar dan aan die tafels. Niemand is op die uitspraak ingegaan.
Maar wat is ziek als je 2 keer moet niezen en een snotneus heb dan lopen mensen al met een boog om je heen alsof je melaats ben. Wel lekker rustig overigens.
 
Waarom zou je niet op je immuunsysteem vertrouwen? Het is superieur tov medicijnen. Mensen schijnen ook niet te weten dat koorts juist aangeeft dat je lichaam je aan het genezen is. Paracetemol ed moet je daarom niet slikken.
Ik was dezelfde mening toegedaan. Totdat ik een halve nacht niet kon slapen van de spierpijn/botpijn in mijn benen en ik de volgende nacht helemaal niet meer dreigde te slapen, toen was ik heel snel over dit principe heen gestapt!

Mike
 
https://www.fatsforum.nl/threads/coronavirus.4029/post-320333

Zoals ik op 17 juli al vertelde het lijkt echt niet op de griep. En daar wilde ik voor waarschuwen dat het echt iets anders is en was. De ziekteverschijnsels zijn zo anders ik heb 10 dagen boven 40 graden koorts gehad zonder de lichamelijke verschijnsels die je er normaal van krijgt. Ook het hoesten was echt iets wat zo veel heftiger was alsof je longen er uit komen zetten. Daar werd toen hier nog wat lacherig om gedaan maar blijkbaar moet je het eerst zelf ervaren om te weten hoe het voelt. Overigens geld dat ook voor mijzelf. 😂
Dat wat vorig jaar rondging was heftiger dan wat we nu beschrijven. Ik heb het beide mogen ervaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
Ik ben ook fel tegen medicatie. maar uiteindelijk neemt iedereen zijn eigen beslissingen. niks mis mee.
Kort verhaal uit eigen ervaring. Ooit langdurig diaree gehad. (zie poliepen}
Had altijd tijdens die periode een snotneus. Voordien nooit gehad, ook nooit verkouden. Klachten zo goed als opgelost en snotterneus is weg.
dus buik en neus hebben wel degelijk iets met elkaar te maken. zal heus wel niet alleen bij mij zijn.
Mijn dochter was vaak flink verkouden, ben nooit verkouden geworden als ik bij hen was geweest.
 
Waarom zou je niet op je immuunsysteem vertrouwen? Het is superieur tov medicijnen. Mensen schijnen ook niet te weten dat koorts juist aangeeft dat je lichaam je aan het genezen is. Paracetemol ed moet je daarom niet slikken.
Als de genezingsreactie te heftig is(te hoge koorts bijv) kun je beter een anti inflammatory drug pakken om deze wat te laten zakken. het genezingsproces zal misschien iets trager verlopen maar het is beter dan dat het dadelijk te hoog word en je je enzymen hierdoor frituurt.
 
Had altijd tijdens die periode een snotneus. Voordien nooit gehad, ook nooit verkouden. Klachten zo goed als opgelost en snotterneus is weg.
dus buik en neus hebben wel degelijk iets met elkaar te maken. zal heus wel niet alleen bij mij zijn.
Reken maar. Kijk maar eens bij celzout 8 Natrium Chloratum (ja, gewoon keukenzout). Deze is gerelateerd aan de dikke darm en in de omschrijving is o.a. te vinden:
"verkoudheid met druipende neus (waterig); problemen met de sinussen"
 
Waarom zou je niet op je immuunsysteem vertrouwen? Het is superieur tov medicijnen. Mensen schijnen ook niet te weten dat koorts juist aangeeft dat je lichaam je aan het genezen is. Paracetemol ed moet je daarom niet slikken.
Als je barstende koppijn hebt wil je dat echt wel nemen hoor😉
 
De symptomen die we horen van bijna iedereen lijken ook verdacht veel op......
Omicron.......
Precies, dat is wat me opviel in dat stukje van John Campbell: hij heeft t over omicron, let wel: corona omicron. Vandaar grapje: maar toch corona.
Overigens geen virus, maar spijkereiwit denk ik.
 
Reken maar. Kijk maar eens bij celzout 8 Natrium Chloratum (ja, gewoon keukenzout). Deze is gerelateerd aan de dikke darm en in de omschrijving is o.a. te vinden:
"verkoudheid met druipende neus (waterig); problemen met de sinussen"
Beste heks, ik weet aardig wat van celzouten. Wil je aub nooit zeggen dat celzout 8 gewoon keukenzout is!??? Dat is het nl niet!!
Keukenzout is geraffineerd. Celzouten, welke mineralen zijn niet. En zij worden direct opgenomen door het mondslijmvlies, dat is het mooie van celzouten
Wat je beschrijft bij nr 8 klopt wel. Loopneus bv.

En mijn toevoeging : ipv naar paracetamol te grijpen in noodgevallen pak ik celzout nr. 3.
Een natuurlijke en betere oplossing.

Omdat ik zelf, op 1 verkoudheid in het najaar na, niet ziek ben geweest kan ik nog niet zeggen wat t zou doen bij de vreemde klachten die velen hier beschrijven.... Dus mocht iemand willen uitproberen neem celzout nr 3 ipv paracetamol!!
 
Beste heks, ik weet aardig wat van celzouten. Wil je aub nooit zeggen dat celzout 8 gewoon keukenzout is!??? Dat is het nl niet!!
Keukenzout is geraffineerd. Celzouten, welke mineralen zijn niet.
Leuk dat jij ook veel van celzouten weet.

Hieronder even wat linkjes naar hoe ik op 'keukenzout' kom:

"Dit zout hoort bij het teken Waterman. No 8. -Algemene naam: Keukenzout. "

====

In de eerder opgegeven link www.celzouten.com
"Nr. 8 Natrium chloratum (D6)
Eigenschappen: Het is verbazend dat uitgerekend keukenzout, dat een slechte reputatie heeft, een geneesmiddel is."

====

Celzout 3 is ijzer en het zou me niet verbazen als velen ijzertekort hebben.
Bij hoofdpijn is het wellicht raadzaam om het repertorium op bovenstaande site celzouten.com te raadplegen.
Bij hoofdpijn werkt ook vitamine B2 of gember. Echter als men aan het detoxen is spelen er weer andere dingen en kan celzout 10 helpen. Dat is natrium sulfuricum, zwavel dus.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het geheel afhankelijk van de oorzaak is waar de hoofdpijn vandaan komt en vaak is er niet één pasklare oplossing voor iedereen.
 
Beste heks, ik weet aardig wat van celzouten. Wil je aub nooit zeggen dat celzout 8 gewoon keukenzout is!??? Dat is het nl niet!!
Keukenzout is geraffineerd. Celzouten, welke mineralen zijn niet. En zij worden direct opgenomen door het mondslijmvlies, dat is het mooie van celzouten
Wat je beschrijft bij nr 8 klopt wel. Loopneus bv.

En mijn toevoeging : ipv naar paracetamol te grijpen in noodgevallen pak ik celzout nr. 3.
Een natuurlijke en betere oplossing.

Omdat ik zelf, op 1 verkoudheid in het najaar na, niet ziek ben geweest kan ik nog niet zeggen wat t zou doen bij de vreemde klachten die velen hier beschrijven.... Dus mocht iemand willen uitproberen neem celzout nr 3 ipv paracetamol!!
Ok👍🏻 en waar koop ik dat😉
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.390
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan