Ivermectine

Sinds wanneer maken ze zich daar druk om wappies🤣 als het echt gevaarlijk is willen ze juist dat je het slikt!
Volgens hun is 3 x 3 mg al vergif, ze hebben dus onderzoek gedaan naar ivermectine en gezien dat bij muizen deze hoeveelheid inderdaad giftig is, maar aan ge ziet ze bij TPO nog moeten beginnen aan de kleuterschool is begrijpend lezen nog een probleem muizen en mensen beging beiden met een m en eindigt met een n.....
Nep nieuws zelfs nep brengen is wel heel nep
 
Volgens hun is 3 x 3 mg al vergif, ze hebben dus onderzoek gedaan naar ivermectine en gezien dat bij muizen deze hoeveelheid inderdaad giftig is, maar aan ge ziet ze bij TPO nog moeten beginnen aan de kleuterschool is begrijpend lezen nog een probleem muizen en mensen beging beiden met een m en eindigt met een n.....
Nep nieuws zelfs nep brengen is wel heel nep
Hadden ze een muis van 45 kilo?
 

Wat is er aan de hand in Afrika? Dat is de vraag die zogenaamde medische deskundigen zich het hoofd doen krabben wanneer zij de COVID-19 gegevens onderzoeken die uit het continent komen, schrijft Theblaze.com.​


 
goeden morgen allemaal,
Iemand bekent met het innemen van ivm en vermoeidheid. Ik heb nu 2 potjes op, maar mij valt op dat ik zo ontzettend moe ben. Nu zit ik op een nieuwe dosis te wachten. Dus zoals jullie begrijpen nu even geen ivm ik ben minder moe. is hier iemand mee beken? Minder innemen? Neem nu 1xdd 3tab. a 15mg.
Verder slik ik vit.D, en C. Quercitine, Zink, Magnesium en Selenium.
Vast bedankt voor het mee denken.
gr. IngridM
Gisteren is mijn bestelling binnen gekomen ga nu starten met 1x daags 2 tab. a 5mg😉😂 ik meld mij weer. en lees mijzelf weer een versuffing.
 
De IVM is hier vandaag binnengekomen. In minder dan twee weken via de link van Roli. Top! Geen dag te vroeg, want afgelopen week drie stuks in de familie met c.
 
Kijk Mike :

[Forwarded from IET 17 (IET)]
I’m beginning to wonder if Covid and the vaccine actually stimulates parasites in the body to start mass replicating and become more pathogenic through immunosuppression and/or some other parasitic stimulating process

Depending on how many you have and what kind you’ll get various reactions.

And because Africa regularly deworms using HcQ and ivermectin etc they’re not seeing high incidences of covid

 
Beste mensen, Ik heb nu alle bestellingen gekregen van Roli, ook nog van eind augustus. Die van eind augustus was via zo'n refund door Roli verloren (toen Mike een tijdje geen contact kreeg met Roli) maar hij heeft het toen alsnog opnieuw verzonden. Nu heb ik een manier met hem gevonden om hem daarvoor alsnog te betalen: hij stuurt je een link over app of telegram, die klik je aan en je doet een bestelling die qua bedrag in de buurt zit van wat je toen besteld had. Die betaal je met Ideal. Daarna ga je naar je bestelling op Ali en drukt de knop : confirm received goods. Dan heeft hij al geleverd en is de bestelling meteen afgerond en heb je je levering van eind augustus alsnog betaald. Dus wie dat wil, vraag Roli even om een link. Een leverancier die goed voor ons zorgt, daar mogen wij ook voor zorgen.
 
Intussen heb ik trouwens corona gehad en gemerkt hoe sterk ivm werkt. Binnen een paar uur merkte ik de sterke opruiming die gaande was, en dat ik helder was in mijn hoofd, en wel moe van het opruimen.

Is er bekend of ivm ook tegen kanker werkt? Ik heb daar in mijn omgeving mee te maken, een gevaccineerde persoon die nu kanker blijkt te hebben.
 
Intussen heb ik trouwens corona gehad en gemerkt hoe sterk ivm werkt. Binnen een paar uur merkte ik de sterke opruiming die gaande was, en dat ik helder was in mijn hoofd, en wel moe van het opruimen.

Is er bekend of ivm ook tegen kanker werkt? Ik heb daar in mijn omgeving mee te maken, een gevaccineerde persoon die nu kanker blijkt te hebben.
Oei, nog iemand met een onbestaand virus.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.534
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan