Ivermectine

ik ben van mening dat je van binnenuit je immuunsysteem moet versterken. Ik lees hier en daar dat sommigen van mening zijn dat virussen niet bestaan. Kennelijk zijn er toch echt wel mensen met corona-achtige symptomen, al ken ik ze niet veel in mijn omgeving. Een ex-collega echter was haar smaak een tijdje kwijt.
Een vriendin uit Brunssum is wel overleden in januari maar die had een enorm slechte gezondheid en wie weet is ze wel door het vaccin overleden. Haar man wil trouwens niks meer met me te maken hebben omdat ik me niet heb laten vaxen.

Als ik dit zo begrijp, is het zo dat als iemand toch griepachtige corona-symptomen ontwikkelt, deze met ivermectine gereduceerd kunnen worden? Want er zijn hier toch wel wat mensen die het middel slikken. Ben hier wel benieuwd naar. Ikzelf slik het niet en heb hier ook geen behoefte aan. Misschien indien ik ernstige griepachtige symptomen zou krijgen maar heb nog niets gehad.
Ik heb ook dat filmpje van Binc gekeken het zag ernaar uit alsof zij dit middel preventief nam. Ik kan het haar nu niet zelf vragen maar ik ben toch wel heel benieuwd naar het doel van ivermectine.
 
ik ben van mening dat je van binnenuit je immuunsysteem moet versterken. Ik lees hier en daar dat sommigen van mening zijn dat virussen niet bestaan. Kennelijk zijn er toch echt wel mensen met corona-achtige symptomen, al ken ik ze niet veel in mijn omgeving. Een ex-collega echter was haar smaak een tijdje kwijt.
Een vriendin uit Brunssum is wel overleden in januari maar die had een enorm slechte gezondheid en wie weet is ze wel door het vaccin overleden. Haar man wil trouwens niks meer met me te maken hebben omdat ik me niet heb laten vaxen.

Als ik dit zo begrijp, is het zo dat als iemand toch griepachtige corona-symptomen ontwikkelt, deze met ivermectine gereduceerd kunnen worden? Want er zijn hier toch wel wat mensen die het middel slikken. Ben hier wel benieuwd naar. Ikzelf slik het niet en heb hier ook geen behoefte aan. Misschien indien ik ernstige griepachtige symptomen zou krijgen maar heb nog niets gehad.
Ik heb ook dat filmpje van Binc gekeken het zag ernaar uit alsof zij dit middel preventief nam. Ik kan het haar nu niet zelf vragen maar ik ben toch wel heel benieuwd naar het doel van ivermectine.
Het is hier serieus al zo vaak uitgelegd.. ook dat virussen niet bestaan enz.. misschien eens op www.gedachtenvoer.nl kijken of hier wat graven op het forum😉
 
ik ben van mening dat je van binnenuit je immuunsysteem moet versterken. Ik lees hier en daar dat sommigen van mening zijn dat virussen niet bestaan. Kennelijk zijn er toch echt wel mensen met corona-achtige symptomen, al ken ik ze niet veel in mijn omgeving. Een ex-collega echter was haar smaak een tijdje kwijt.
Een vriendin uit Brunssum is wel overleden in januari maar die had een enorm slechte gezondheid en wie weet is ze wel door het vaccin overleden. Haar man wil trouwens niks meer met me te maken hebben omdat ik me niet heb laten vaxen.

Als ik dit zo begrijp, is het zo dat als iemand toch griepachtige corona-symptomen ontwikkelt, deze met ivermectine gereduceerd kunnen worden? Want er zijn hier toch wel wat mensen die het middel slikken. Ben hier wel benieuwd naar. Ikzelf slik het niet en heb hier ook geen behoefte aan. Misschien indien ik ernstige griepachtige symptomen zou krijgen maar heb nog niets gehad.
Ik heb ook dat filmpje van Binc gekeken het zag ernaar uit alsof zij dit middel preventief nam. Ik kan het haar nu niet zelf vragen maar ik ben toch wel heel benieuwd naar het doel van ivermectine.
Je leest niet veel he ? Alleen maar twijfelen.
 
ik ben van mening dat je van binnenuit je immuunsysteem moet versterken. Ik lees hier en daar dat sommigen van mening zijn dat virussen niet bestaan. Kennelijk zijn er toch echt wel mensen met corona-achtige symptomen, al ken ik ze niet veel in mijn omgeving. Een ex-collega echter was haar smaak een tijdje kwijt.

Je leest niet veel he ? Alleen maar twijfelen.
Ivermectine zou niets voor mij zijn, dat is mijn mening gewoon. Maar ook hierin mag ieder dit voor zich weten. Ik respecteer een ieders keus. Maar je hebt gelijk! Ik zal minder vragen en meer inlezen.
 
Ivermectine zou niets voor mij zijn, dat is mijn mening gewoon. Maar ook hierin mag ieder dit voor zich weten. Ik respecteer een ieders keus. Maar je hebt gelijk! Ik zal minder vragen en meer inlezen.
Ivermectine is niks voor jou..... Van de andere kant wat heb je te verliezen, je zou er zomaar van kunnen opknappen, negatieve effecten zijn er niet echt de halve dosering om te beginnen....
 
Ivermectine is niks voor jou..... Van de andere kant wat heb je te verliezen, je zou er zomaar van kunnen opknappen, negatieve effecten zijn er niet echt de halve dosering om te beginnen...." Ivermectine-crème mag worden gebruikt voor het behandelen van huidaandoeningen zoals rosacea."
"Ivermectine-crème mag worden gebruikt voor het behandelen van huidaandoeningen zoals rosacea."
Ik zal het mijn ex aanraden.
Ik zie momenteel absoluut geen noodzaak het in te nemen.
 
Kennelijk zijn er toch echt wel mensen met corona-achtige symptomen, al ken ik ze niet veel in mijn omgeving. Een ex-collega echter was haar smaak een tijdje kwijt.
Komt na griep ook soms voor, waarschijnlijk door zink tekort.
 
Even een vraag. Ik kreeg een mailtje dat m'n bestelling is aangekomen bij mijn plaatselijke postkantoor en dat ik het moet komen ophalen.
Er zitten er wel een stuk of vier bij mij in de buurt, of bedoelen ze misschien het Post NL depot in de buurt, waarna het toch gewoon bij mij thuis afgeleverd wordt?
Heeft iemand daar ervaring mee?
De vorige keer werd het namelijk gewoon thuis bezorgd.
 
Gebeurt wel vaker. Houd het goed in de gaten. Soms wordt het thuis bezorgd, soms moet je het afhalen. In het laatste geval bijtijds doen, anders wordt het geretourneerd naar de afzender!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.364
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan