Ivermectine

Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje geleden de lezing van Mike gehoord en ben ook ivermectine gaan bestellen enzo.
Hier wil ik nog een verslag van doen, maar ik kreeg vandaag een Spacebusters video die ik even wil delen:
IVERMECTIN: FRIEND OR FOE?

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
Ik heb Spacebusters vrij hoog zitten en dit is niet nix.
Verslag van video graag tijdsgebrek
 
Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje geleden de lezing van Mike gehoord en ben ook ivermectine gaan bestellen enzo.
Hier wil ik nog een verslag van doen, maar ik kreeg vandaag een Spacebusters video die ik even wil delen:
IVERMECTIN: FRIEND OR FOE?

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
Ik heb Spacebusters vrij hoog zitten en dit is niet nix.
Een snelle scroll door de video zegt dat het puur gif is, dwz dat wij dood zijn......
 
Een snelle scroll door de video zegt dat het puur gif is, dwz dat wij dood zijn......

Hohoho, ik ben geen troll!
Wat is er mis mee om die video te delen?
Het zette mij alleen aan het denken en was benieuwd naar jullie mening over wat er beweerd wordt in die video.
En zoals gezegd wilde ik nog een verslag doen van mijn ervaring, maar wilde eerst door dit hele topic heenwandelen, zit inmiddels op pag. 165 :)
Maar kijk maar, of je me erafkukelt, maakt mij de pis niet lauw :)
Ik heb het inmiddels wel goeddeels gekeken en vind het zonder meer de moeite waard om over na te denken.
 


Mike,
Dit verhaal komt mij bekent voor...(luisteren vanaf 23min)
Hij heeft het niet over het spike-eiwit, dit kent hij niet denk ik....
Wat is jou visie op dit filmpje?
 
Laatst bewerkt:
Wat zet je precies aan het denken dan?

Mike
Grof samenvattend maakt hij als eerste gehakt van de gehele virus theorie, dat geeft direct al wat vertrouwen, precies wat wij hier op het forum er ook over beweren, Covid bestaat niet . Eigenijk is zijn punt dat ziektes in het algemeen een ontgiftingsproces zijn van het lichaam en dat IVM dat proces stopzet. Daarbovenop worden zware metalen door parasieten opgenomen. Door de parasieten te doden met IVM blijven ze als dood organisme in je lichaam achter en laten zie juist die schadelijk stoffen weer los. Daarbovenop stelt hij dat IVM zelf ook giftig is. En, ok best wel onderbouwd. Dit is zeker geen MSM of gov ondersteunend filmpje.
 
Net de eerste paar minuten gezien. Strekking van de video:

Virussen bestaan niet, dus een giftig antiparasitair medicijn slikken tegrn SARS-CoV-2 is volkomen nutteloos.

Dit hebben we al 100 keer behandeld. Het is maar net hoe je 'virus' definieert. Het woord betekent: gifstof. Een 'virus' is geen besmettelijk en levend micro-organisme, maar een dood, synthetisch eiwit dat lichaamsvreemd en dus giftig voor ons is. IVM, dat NIET giftig is, ruimt deze eiwitten op en is daarmee een zeer effectief en spotgoedkoop medicijn tegen alles wat aan een 'virus' wordt toegeschreven - zelfs kanker en AIDS zijn ermee te genezen.

Klaar. End of story. Exit Spacebusters. Joep krijgt het voordeel van de twijfel.

Mike
 
Grof samenvattend maakt hij als eerste gehakt van de gehele virus theorie, dat geeft direct al wat vertrouwen, precies wat wij hier op het forum er ook over beweren, Covid bestaat niet . Eigenijk is zijn punt dat ziektes in het algemeen een ontgiftingsproces zijn van het lichaam en dat IVM dat proces stopzet. Daarbovenop worden zware metalen door parasieten opgenomen. Door de parasieten te doden met IVM blijven ze als dood organisme in je lichaam achter en laten zie juist die schadelijk stoffen weer los. Daarbovenop stelt hij dat IVM zelf ook giftig is. En, ok best wel onderbouwd. Dit is zeker geen MSM of gov ondersteunend filmpje.
Klopt past beter bij Charlie Ward verkoopt ook bullshit
 
Grof samenvattend maakt hij als eerste gehakt van de gehele virus theorie, dat geeft direct al wat vertrouwen, precies wat wij hier op het forum er ook over beweren, Covid bestaat niet . Eigenijk is zijn punt dat ziektes in het algemeen een ontgiftingsproces zijn van het lichaam en dat IVM dat proces stopzet. Daarbovenop worden zware metalen door parasieten opgenomen. Door de parasieten te doden met IVM blijven ze als dood organisme in je lichaam achter en laten zie juist die schadelijk stoffen weer los. Daarbovenop stelt hij dat IVM zelf ook giftig is. En, ok best wel onderbouwd. Dit is zeker geen MSM of gov ondersteunend filmpje.
Giftig zegt ie ? Inderdaad bij 50mg/kg, maar niet bij 0.2mg/kg zegt ie ook, en dat is wat we doen. En niet die 250x meer. 1 tot 2l water is ook goed bv, drink maar eens 250 tot 500l per dag. Dan ben je de eerste dag al morsdood.

Voor de rest is het inderdaad veel BS, irritante stem, en video afgezet.
 
Giftig zegt ie ? Inderdaad bij 50mg/kg, maar niet bij 0.2mg/kg zegt ie ook, en dat is wat we doen. En niet die 250x meer. 1 tot 2l water is ook goed bv, drink maar eens 250 tot 500l per dag. Dan ben je de eerste dag al morsdood.

Voor de rest is het inderdaad veel BS, irritante stem, en video afgezet.
Alles is giftig, afhankelijk van de dosis.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan