Ivermectine

Bio weapons developed to change the human DNA, resulting in a patented humanoid to control and dispose of before the end off it's usefulness.
Meer is het niet
 
Ivermectine wordt geproduceerd tijdens fermentatie geassocieerd met de bacterie Streptomyces avermitilis. Ivermectine wordt zowel als crème (Soolantra) als als tablet (Stromectol) gebruikt. Ivermectinecrème wordt gebruikt bij de behandeling van inflammatoire laesies van rosacea.
 
Gisteren zijn vier van mijn bestellingen bij Roli 'cancelled by seller'. Eerder stond er dat het 'shipped by seller' was: nu een week later ineens dit. Ook de levering via EMS is gecancelled. Gisteren bij Roli via Ali om uitleg gevraagd, maar nog geen reactie.

Iemand hier een vergelijkbare ervaring? Wat nu?
 
Gisteren zijn vier van mijn bestellingen bij Roli 'cancelled by seller'. Eerder stond er dat het 'shipped by seller' was: nu een week later ineens dit. Ook de levering via EMS is gecancelled. Gisteren bij Roli via Ali om uitleg gevraagd, maar nog geen reactie.

Iemand hier een vergelijkbare ervaring? Wat nu?

Roli om 19:42 hier op het Forum,
IMG_20210916_210219.jpg
 
Voor een brainy ienand maak je veel denkfouten. Ik weet dat de term 'gain of function' een verbetering doet vermoeden, maar dat is een satanische omkering. Het doel is niet 'veredeling' maar verzwakking en manipulatie van het menselijk DNA. Bedenk dat we hier te maken hebben met gevallen engelen die rebelleren tegen God. En aangezien de mens in het evenbeeld van God is geschapen is er ook sprake van rebellie tegen ons. Het doel is om Gods creatie te bespotten door vermenging van allerlei soorten DNA, ze willen chimera's van ons maken. Dat is in de dagen van Noach ook gebeurd en is altijd het einddoel geweest. Ik denk dat ze enerzijds over veel meer kennis van het menselijk DNA beschikken, maar anderzijds geen flauw idee hebben van de uitkomst van het genetische menselijke experiment dat ze nu middels deze 'vaccins' hebben opgezet. Dit omdat Gods creatie nooit voorspelbaar is. Ik geef ze dus niet meer macht dan ze werkelijk bezitten, jij daarentegen doet dat wel door deze satanische praktijken te ontkennen.

Mike
Zou het een depopulatie middel zijn die op korte termijn uitkomt? komende winter als covid 22 wordt losgelaten op de geïnjecteerde spike eiwitten ? of een op lange termijn DNA wijziging.... op lange termijn een DNA wijziging met niet al te veel bijwerkingen zou slimmer zijn van de Elite....

Ik worstel nog steeds met deze vraag:
Wat is interessanter voor de gevestigde orde, depopulatie of het wijzigen van het menselijke DNA.
The devil worshipers likes both true.

Klinkt hard maar voor ons en de schepper zou het veel beter zijn als de mensen bij bosjes dood neervallen door de vaccinaties.
Als het op deze manier langzaam doorsuddert en er zo nu en dan een trombose geval is + een DNA wijziging waardoor wij een soort van bestuurbare robots worden, zal er ook niet zo snel een revolutie zijn, te weinig power!
 
Ik slik nu bijna 3 weken ivermectine. Mijn zicht is ook helder geworden. Ik slaap heel onregelmatig en vooral overdag ging mij dat altijd slecht af. Ik slaap nu overdag super goed. Mijn vriend ervaart het zelfde en had 2 wratten welke helemaal verdwijnen.
 
van een paddenstoel dus. thanks
Alsem is blijkbaar een alternatief voor HCQ
Ja als je een kuub of 6 per dag binnen werkt misschien, de situatie nu vraag om de hoge concentratie in de pillen, hier graag ik zou willen de plantjes theetjes gaan het nu niet redden.
 
van een paddenstoel dus. thanks
Alsem is blijkbaar een alternatief voor HCQ
Officieel niet een paddenstoel, maar een bacterie. Maar ik snap waarom je op een paddenstoel uitkomt, omdat er sprake is van een ondergronds micorrhizaal netwerk van schimmels (mycelium) waar deze microben ook onderdeel van uitmaken.

Voor wat betreft alsem, daar is wel iets bijzonders mee aan de hand. Het is nl. de basis van absint, een sterke drank die reeds lange tijd verboden is omdat deze een hallucinerende werking heeft. Deze drank wordt echter van oudsher ook gezien als medicinaal. Dus misschien niet zo effectief als thee, maar zeker wel i.c.m. alcohol, van oudsher een versterker van kruidenmiddelen (denk bijv. aan kruidenbitter). En wat zag ik bij overdosering van avermectine? Juist ja, geometrische patronen, mijn brein produceerde DMT, net als het geval is bij absint!

Dan is er nog St. Janskruid. Ook dit kruid wordt gezien als effectief voor C19. Wat is een van de bijwerkingen van St. Janskruid? Gevoeligheid voor licht. Hee, waar kennen we die van? Juist ja, de licht- en donkerflitsen veroorzaakt door IVM en AVM. Waar kan St. Janskruid succesvol voor worden ingezet? Depressie en angststoornissen. Er zijn talloze studies waaruit blijkt dat psychedelische middelen zoals paddenstoelen en cactussen die psylocibine produceren in microdoseringen zeer effectief zijn tegen...depressie en angststoornissen. En wat ervaren velen van ons door inname van IVM en AVM? Meer innerlijke kalmte en rust, meer moed en minder angst en meer emotionele stabiliteit.

Voor mij wordt zo onderhand nu toch echt wel duidelijk dat IVM/AVM een psychedelisch middel is dat zorgt voor een totale fysieke en spirituele reset, zowel op celniveau als op geestelijk niveau. Geen wonder dat ze zo bang zijn voor dit middel!

Mike
 
Officieel niet een paddenstoel, maar een bacterie. Maar ik snap waarom je op een paddenstoel uitkomt, omdat er sprake is van een ondergronds micorrhizaal netwerk van schimmels (mycelium) waar deze microben ook onderdeel van uitmaken.

Voor wat betreft alsem, daar is wel iets bijzonders mee aan de hand. Het is nl. de basis van absint, een sterke drank die reeds lange tijd verboden is omdat deze een hallucinerende werking heeft. Deze drank wordt echter van oudsher ook gezien als medicinaal. Dus misschien niet zo effectief als thee, maar zeker wel i.c.m. alcohol, van oudsher een versterker van kruidenmiddelen (denk bijv. aan kruidenbitter). En wat zag ik bij overdosering van avermectine? Juist ja, geometrische patronen, mijn brein produceerde DMT, net als het geval is bij absint!

Dan is er nog St. Janskruid. Ook dit kruid wordt gezien als effectief voor C19. Wat is een van de bijwerkingen van St. Janskruid? Gevoeligheid voor licht. Hee, waar kennen we die van? Juist ja, de licht- en donkerflitsen veroorzaakt door IVM en AVM. Waar kan St. Janskruid succesvol voor worden ingezet? Depressie en angststoornissen. Er zijn talloze studies waaruit blijkt dat psychedelische middelen zoals paddenstoelen en cactussen die psylocibine produceren in microdoseringen zeer effectief zijn tegen...depressie en angststoornissen. En wat ervaren velen van ons door inname van IVM en AVM? Meer innerlijke kalmte en rust, meer moed en minder angst en meer emotionele stabiliteit.

Voor mij wordt zo onderhand nu toch echt wel duidelijk dat IVM/AVM een psychedelisch middel is dat zorgt voor een totale fysieke en spirituele reset, zowel op celniveau als op geestelijk niveau. Geen wonder dat ze zo bang zijn voor dit middel!

Mike
Is ook mijn ervaring dat AVM erg werkt op mijn zicht, krijg er kokervisie van enzo, ik ben er daarom niet zo'n fan van
 
Dit klopt niet,

De dier proeven zijn wel gedaan alle dieren hadden veel antistoffen opgebouwd, deze antistoffen werkten zo goed dat de dieren dood gingen om het virus te stoppen, wetenschappelijke conclusie bij 100% vaccinatie graad is het virus uitgeschakeld en zal er nooit meer een besmetting voorkomen op mensen.
 
Zou het een depopulatie middel zijn die op korte termijn uitkomt? komende winter als covid 22 wordt losgelaten op de geïnjecteerde spike eiwitten ? of een op lange termijn DNA wijziging.... op lange termijn een DNA wijziging met niet al te veel bijwerkingen zou slimmer zijn van de Elite....

Ik worstel nog steeds met deze vraag:
Wat is interessanter voor de gevestigde orde, depopulatie of het wijzigen van het menselijke DNA.
The devil worshipers likes both true.

Klinkt hard maar voor ons en de schepper zou het veel beter zijn als de mensen bij bosjes dood neervallen door de vaccinaties.
Als het op deze manier langzaam doorsuddert en er zo nu en dan een trombose geval is + een DNA wijziging waardoor wij een soort van bestuurbare robots worden, zal er ook niet zo snel een revolutie zijn, te weinig power!
Depopulatie en genetische modificatie zijn allebei einddoelen. These people are sick (and evil).

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan