Ivermectine

Ligt er aan hoe snel je er bij bent. Als de proef werkt verspreiden de spike-eiwitten zich razendsnel door het lichaam, waar ze bloedproppen vormen en organen en vaatwanden aantasten. In een vroeg stadium verwacht ik dat het wel een paardenmiddel kan zijn.

Mike
 
Ik denk zelf dat je zo goed als niet te redden bent als je de spuit neemt. Als het dna aantast denk ik niet dat het meer regenereert. Alhoewel, theoretisch misschien mogelijk, maar dan moet je echt aan de bak.
 
Q-post had m.i. te maken met dat 4-6% nooit wakker zal worden, hoeveel waarheden en feiten ze nu krijgen en zullen krijgen (na plotwendingen). Spychologisch ... is dat % (wereldwijd) het aantal mensen dat nooit overtuigd kan worden van iets.
Al staan ze voor hun eigen huis dat tot op de grond af aan het afbranden is (of iets dergelijks) treedt er een bepaald proces in de bovenkamer op ... "nee nee nee ik moet naar binnen, water opzetten voor de koffie... hoe kom je erbij ... mijn huis afgebrand...?"

Ik kan me niet voorstellen dat de uiteindelijke genocide "maar" 4-6% is, al zou slechts een kwart waar zijn van wat het Ministerie van Waarheid van Tohellogren en haar partners Josefina Gubbels propaganda-machine uitkramen. Wereldwijd: 4-6% zelfmoord? 20% vaxx-drama (ziek, dood)? Groot drama helaas.
Sluit me aan bij wat gezegd wordt over Ivermectin: profylactisch of supernel erbij zijn.

@muis .. gewoon klaar? Volgens Dr. Tenpenny/Madej e.a. zijn de onvermijdelijke gevolgen onbekend (opzettelijk zo door farmamaffia geregeld in de distributie van human2.0 prikken) maar schatten deze wakkere artsen in dat over een periode tot wel 18 jaar geheel onvoorspelbaar tot wel 80+ verschillende gevolgen in onbekende zwaarte kunnen gebeuren (vanwege de vele spikes proteinen effecten die kunnen optreden ... dan raak ik spoor bijster . ingewikkeld).

Kom maar op met die plotwendingen!
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ik heb 2x een kuur van 3 dagen gedaan met Panacur en heb 1x een beetje diaree klachten gehad dus daar kan ik mee leven.
Nu heb ik in huis Febendazole (= Panacur) in poederform. De dozes met lepeltje van 225 mg daar kom ik wel uit.
Jullie gebruiken ook Ivermectine en zou een sterker produkt zijn. ? Is moeilijk te meten lijkt me of misschien moet ik nogmaals dit hele onderwerp doorspitten. Ben ik niet te beroerd voor (misschien vanavond).
Ik zie wel dat Ivermectime niet goedkoop is en zal zowiezo duurder zijn geworden n.a.v. de grote belangstelling.
Maar nu!! gaat mijn belangstelling uit naar staar en eiwitten. doe het liever onder het kopje staar.
Als het iets met eiwitten te maken heeft kan ik zowiezo (lijkt me) doorgaan met gebruiken /kuren. Al onze cellen zijn eiwitten en aminozuren en ook al vind ik nog niet wat ik zoek, misschien is er nog niet eerder gezocht door artsen naar tekorten en behandelen met ontwormingsmiddelen.
Ik wil wel iedereen een compliment geven die aan het zoeken is naar alle voorbij komende onderwerpen. Dat zal toch niet zomaar komen aanwaaien. PubMed o.i.d. Plus dat het voor mij Jip en Janneke taal moet zijn (nederl.) Wat wel grappig is: zoek en gij zult vinden. Die NAC bv daar heb ik 2 potjes van gegeten voordat het hier ter sprake kwam. Door een goed artikel daarover. stond me gewoon aan. Maar ja, hoelang moet ik met iets doorgaan.
Mijn grootste zorg is dat er door een slechte vertering (ja of nee) niet alle goede dingen naar de cellen gaan. Wel weer levertraan en enzymen besteld.

De eiwitten in de normale lens gaan in de loop der jaren samenklonteren waardoor de lens minder helder wordt.
 
ps://www.rug.nl/sciencelinx/nieuws/2021/02/nieuw-licht-op-eiwit-dat-ziekte-van-huntington-kan-bestrijden#:~:text=Een%20van%20de%20Hsp%20klassen%2C%20Hsp40%2C%20helpt%20bij,dat%20bij%20de%20ziekte%20van%20Huntington%20wordt%20gevonden.
klonterende eiwitten.
 
Dank je Medusa. In dit geval ging het niet zozeer om Huntington maar om de manier waarop eiwitstapeling kan voorkomen worden. Hoewel ik nu zie staan "verkeerd gemaakt eiwit"
dus dat kan ook nog.
Bij dementie hebben ze het ook over gestapelde eiwitten.
Kan zijn dat iemand hier via via ook andere dingen zoekt en vindt.
Bovendien vraag ik me af of Ivermectine werkt op ALLE eiwitten zonder dat we precies weten hoe dat kan. Gewoon simpel denken dus. eiwit is eiwit zou je denken.
 
Nee, eiwit is niet eiwit. Je hebt s-eiwitten en andere eiwitten, groot verschil. S-eiwitten versuikeren en gaan daardoor klonteren. Ze kunnen daardoor ook plakkaten vormen, zoals bij dementie.

Mike
 
Oke ik begrijp wat je bedoelt maar die S-spike eiwitten zijn niet onze NORMALE gezonde eiwitten voor zover ik het begrijp.
Even terzijde Mike, ik hoop dat niemand het me kwalijk neemt als ik "domme vragen" stel.
Ik probeer die materie te begrijpen en juist door te "brainstormen" heb ik wel eens gehoord dat het - in het algemeen gesproken en misschien bij hele andere onderwerpen - creatief kan werken.
gezonde eiwitten versus S-Spike eiwitten .
 
Het zit nog iets anders in elkaar. Als het luchaam ze zelf aanmaakt zijn het 'gezonde' eiwitten ,(exosonen) die het immuunsysteem als het ware naar de juiste plek wijzen. Ze worden pas ongezond als het lichaamsvreende s-eiwitten betreft, bijv. van dieren en ik vermoed ook planten (gluten, lectines), vooral als deze genetisch gemanipuleerd zijn.

Mike
 
Precies wat ik bedoel. Lichaamsvreemde eiwitten. Het woord zegt het al. Dus niet menselijke eigen eiwitten.
en inderdaad misschien genetisch gemanipuleerd maar daar ging ik even niet van uit. Hoewel we zeer waarschijnlijk via ons voedsel gen. gem. (soja) binnenkrijgen (maar kennelijk is het immuunsysteem dan zo goed ingesteld dat het in staat is ons in zekere mate te beschermen, hoop ik. Dus Bio.
---------------------------------------------


Of: het wordt geïdentificeerd als zijnde vergif en de zwakke cellen worden hiervoor opgeofferd (dumpen).
Als het middel eenmaal in de cel is opgenomen blokkeert de *-bendazol de glucoseopname en voorkomt het celdeling.
De cel sterft een stille, eenzame dood.
Zijn kadaver wordt gerecycled (autofagie), bouwstoffen komen weer in de bloedbaan (of lymfe?) en kunnen door andere, sterkere cellen worden opgenomen.


Als de cel een stille eenzame dood sterft dan zal die toch NIET ALLE CELLEN MOETEN DODEN. Want dan is er een probleem.


 

Wat ik wel grappig/frappant vind is dat ZE blijkbaar alles weten van cellen en eiwitten en aminozuren en er de meest ingewikkelde ontdekkingen te vinden zijn maar niet hoe we ziektes en ouderdom kunnen bestrijden. Think STAAR.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.145
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan