Ivermectine

Even Portugal leveringsupdate. De IVM (deze keer 20 potjes) zijn aangekomen, nadat de post eerst aangaf niet afgeleverd door probleem onbekend. Maar vandaag stond de postbode ineens voor de deur. Gelukkig. Dus die is binnen voor de wapotheek🐑💊. De AVM order; dispute gestart bij Roli om mijn geld terug te krijgen. Als dat gelukt is proberen toch om nog wat potjes AVM deze kant op te krijgen. Benieuwd of dat met EMS wel gaat lukken.

Sandra
 
Hi, heb vanmorgen besteld via de link achter de banner. Maar bedacht later dat ik misschien moest kiezen voor premium shipping. Ik heb dus standard gedaan. Had ik inderdaad premium moeten nemen. Zie het zo snel nergens terug. Dank alvast.

edit: zie nu hier op het forum wel opmerkingen over EMS staan. Is dat premium shipping? Als ik premium kies kan ik dan vervolgens EMS selecteren?
 
Laatst bewerkt:
Zelf nog niet aan toegekomen om het te lezen, maar plaats het vast

Was voor het weekend al volledig debunkt was een verzonnen verhaal van een linkse dokter die al maanden niet in die bewuste ziekenhuizen gewerkt heeft.

 
Was voor het weekend al volledig debunkt was een verzonnen verhaal van een linkse dokter die al maanden niet in die bewuste ziekenhuizen gewerkt heeft.

Ah dankje. Zag Ivermectine dus deelde het. Had nu even geen tijd om het bericht goed te lezen
 
Even over de spike eiwitten, ik sprak gister een dame die sinds 5 jaar semi-vegetarier is, ze eet alleen nog vis uit de zee en plantaardige voeding, ik wees haar op het feit dat een vegetarisch dieet helemaal niet gezond is, wel kon ik een link leggen met het niet meer eten van dierlijkvoedsel, die waarschijnlijk gevaccineerd zijn met spike eiwitten vaccins.....
Interessant verhaal, want zo vertelde de dame mij dat ze de afgelopen 5 jaar geen griep meer heeft gehad.
 
Hi, heb vanmorgen besteld via de link achter de banner. Maar bedacht later dat ik misschien moest kiezen voor premium shipping. Ik heb dus standard gedaan. Had ik inderdaad premium moeten nemen. Zie het zo snel nergens terug. Dank alvast.

edit: zie nu hier op het forum wel opmerkingen over EMS staan. Is dat premium shipping? Als ik premium kies kan ik dan vervolgens EMS selecteren?
Premium shipping = EMS.

Mike
 
Iemand al eens gehad dat je niet kan betalen door security reasons???? Wil net via de link van Roli een AVM order plaatsen met EMS shipment, kan ik m niet betalen. Er rust echt iets op de AVM bestellingen hier, lijkt alsof universum aangeeft doe die maar niet. :unsure: 🤷‍♀️

Sandra
 
Even over de spike eiwitten, ik sprak gister een dame die sinds 5 jaar semi-vegetarier is, ze eet alleen nog vis uit de zee en plantaardige voeding, ik wees haar op het feit dat een vegetarisch dieet helemaal niet gezond is, wel kon ik een link leggen met het niet meer eten van dierlijkvoedsel, die waarschijnlijk gevaccineerd zijn met spike eiwitten vaccins.....
Interessant verhaal, want zo vertelde de dame mij dat ze de afgelopen 5 jaar geen griep meer heeft gehad.
Kan. Maar ik wil hier graag wat over zeggen omdat het wellicht iets te krap door de bocht is.

Belangrijk om hierbij te bedenken dat zo'n wisseling van eetpatroon niet op zichzelf staat. Waarschijnlijk heeft deze mevrouw meer wijzigingen aangebracht in haar leefstijl. Het is namelijk ook belangrijk wat je NIET eet en doet. Wellicht heeft ze een jarenlange lichte allergie gehad voor iets en is dat geschrapt uit haar eetpatroon. Of gewoon schoner/biologisch gaan eten. Minder junkfood? Minder stress? Meer bewustzijn van eigen gedachten en patronen?

In principe ben ik het ermee eens dat vegetarisch eten niet zo gezond is. Maar: het voordeel van veel plantaardige voeding is dat je het lichaam uithongert. 😲???? Ik weet dat dit in de Weston Price hoek een beetje taboe is. Ik zal het kort uitleggen: Door plantaardig te eten (moeilijk verteerbaar, lage energiedichtheid) forceer je het lichaam om eigen vet te verbranden. Het lichaam komt steeds beter in een staat van autofagie, waarbij eigen lichaamscellen worden gerecycled. Door een planteneter te zijn kun je dus een goede vetverbrander zijn. Het meest duidelijke voorbeeld hiervan zijn de jarenlange veganisten met bleke huid en ingevallen wangen. Die zijn ook vet aan het verbranden, maar vullen hun voorraden onvoldoende aan. Op de lange termijn eet je letterlijk je eigen lichaam op. Of de mevrouw die je gesproken hebt problemen krijgt, hangt denk ik af van de mate en kwaliteit van dierlijke producten uit de zee die ze toevoegt. Overigens wil ik de voordelen van (deels) plantaardig eten m.b.t. een gezonde darmflora etc. niet bagatelliseren.

Wat doet Ivermectine? Juist: dit middel stimuleert autofagie! Hetzelfde mechanisme waardoor een veganist na 1 maand denkt: “Dit is geweldig, ik heb me nog nooit zo goed en energiek gevoeld! Dit ga ik de rest van mijn leven doen”, niet wetende dat de uitputtingsslag nog gaat komen...



Bovenstaand is weer een poging om te laten zien dat spike-eiwitten lichaamseigen zijn en daardoor ook iets zeggen over de staat van het lichaam. Dit lijkt mij aannemelijker dan de hoeveelheid ingenomen spike-eiwitten die je hypothetisch via het eten van vlees van gevaccineerde dieren binnenkrijgt. Side-note: s-eiwitten zouden zich met name in de organen ophopen. Wat eten de mensen tegenwoordig niet meer? Precies ja...
 
Laatst bewerkt:
Wat doet Ivermectine? Juist: dit middel stimuleert autofagie! Hetzelfde mechanisme waardoor een veganist na 1 maand denkt: “Dit is geweldig, ik heb me nog nooit zo goed en energiek gevoeld! Dit ga ik de rest van mijn leven doen”, niet wetende dat de uitputtingsslag nog gaat komen...
Met die uitputtingsslag doel ik overigens niet op Ivermectine, maar bedoel ik het jarenlang volgen van een plant-based dieet. Middels Ivermectine krijg je juist o.a. deze VOORDELEN zonder de nadelen!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan