Ivermectine

Al zolang ik me kan herinneren om de paar maanden sinusitis met hoofdpijn die weken kon aanhouden. Om daarvan af te komen moest ik m'n neus spoelen met sole. Wat een ellende was dat. Sinds IVM geen last gehad (y)

Mijn neus spoelen deed ik ook een paar keer per week. Met zoutwater in een Rhino Horn.
Nu hoeft dat gelukkig niet meer.

Hopelijk blijft het zo, ook bij jou. :)
1630861256753.png
 
Even mijn Ivermectine update.

Ik heb, toen ik het binnen kreeg, een week geslikt (20 mg) en dat ging prima, geen rare effecten en ik voelde me best. Idee dat ogen iets beter werden.

Ik heb, itt tot een hoop mensen hier, niet het idee dat ik dat continue moet slikken maar meer bij nodig.

(snap ook de filosofie achter continue slikken, vind ik erg zinvol maar dat is niet mijn ding denk ik dan, dus mensen die dat doen: vooral doen. Als het goed voelt is het dikke prima)

Afgelopen week kreeg ik een beetje een snotneus (niks bijzonders, komt voor) vrijdag was de apotheose qua snot, vond het niet leuk meer.

Toen 25 mg IVM geslikt en hoppa... dag later over :)
Ik zeg topspul :)

ongeacht of je het als "profilactic" of als medicijn slikt.
 
Roli krijgt nu het ene na het andere pakketje terug. Ik denk dat we geen andere keus hebben dan de iets duurdere verzendoptie van EMS.

Mike
 
Hier de zakken met teruggezonden pakketten naar Roli:

fc6af716-3d67-4659-813b-5a0899bae83b.jpg
We gaan voortaan uitsluitend nog over op EMS, je kunt niet meer kiezen voor reguliere verzending. Roli zal het aanpassen in de bestel-link.

Mike
 
is er momenteel nog een mogelijkheid tot bestellen? Ik krijg nu bij elke link de boodschap dat ze niet te leveren zijn
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan